Bentsot, opiaatit, steroidit yms lääkkeet

LääkkeetPattayalla

Saako kyseisiä lääkkeitä ilman reseptiä helposti Pattayan apteekeista? Jos ei niin paljonko lekurikäynti maksaa? Asiallisia viestejä kiitos. Ps olen saanut kyseisiä lääkkeitä kaikista euroopan maista missä olen käynyt kun olen hakenut respan yksityiseltä eli luulisi rahan puhuvan Pattayallakin. Kysyn siksi koska en haluaisi ottaa omia reseptilääkkeitäni mukaan eli reseptit voin näyttää apteekissa joilla ei tietenkään saa ulkomailla vättis mitään mutta lääkärille näyttämällä on ainakin euroopan maissa kirjoitettu.

112

6594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TalonmiesPiikitti

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/04/17/karvas-kiekkovoitto-tsekeista-1974

Markus Pöyhönen kertoi poliisille ensin löytäneensä dopingpussin lenkkipolun vierestä. Selitys olisi voinut toimiakin: kun puistikot ovat täynnä kaikenlaisia muitakin piikittäjiä, miksei joku Pöyhösen sporttinen kollegakin voisi kyykistellä pururadan pensaikossa steroideja nappailemassa.

Onnettomuudekseen Pöyhönen muutti kertomustaan turvautuen kuluneeseen "se oli joku toinen" -malliin. Viimeisen tiedon mukaan kyläilemässä käynyt urheilijatuttu jätti kielletyt aineet Pöyhösen asuntoon vuosia sitten. Isäntä kyllä löysi ne, mutta unohti harmillisesti hävittää aineiston.

kysyppä pojilta vinkkaa

• Pattaya123
      • eleokfwqö

Ei ole bentsoja saanut vuosiin. Voihan tosin olla, että saat kun puhut lääkekauppiaan ympäri. Opiaatteja saa, mutta hinta on kalliimpi kuin Suomessa.
        Pattayalla 20kpl tramalia n.300 Thb Big C:ssä. Turistikeskusten ulkopuolella 100THB.

• LääkkeetPattayalla

Onko tietoa paljonko lääkärissäkäynti maksaa? Mulla on kyl reseptit ja niissähän näkyy vaikuttavat aineet niin tietää lääkäri sitten mitä kirjoittaa. Saisin omat lääkkeeni sieltä kun luin jostain suurlähetystön sivuilta että pitäs olla kaikenmaailman paperit ja englanninkieliset respat sun muut niin en viitsi ottaa mitään riskejä.

• poewdä
        LääkkeetPattayalla kirjoitti:

Onko tietoa paljonko lääkärissäkäynti maksaa? Mulla on kyl reseptit ja niissähän näkyy vaikuttavat aineet niin tietää lääkäri sitten mitä kirjoittaa. Saisin omat lääkkeeni sieltä kun luin jostain suurlähetystön sivuilta että pitäs olla kaikenmaailman paperit ja englanninkieliset respat sun muut niin en viitsi ottaa mitään riskejä.

Riippuu vaivasta/tapauksesta. Ei mene matkavakuutuksen piikkiin lekurikäynti.
        Jos on kerta lääkkeet ja reseptit,miksi et ota niitä täältä mukaan? Todistus apteekista 2ekee.

• MitenSeNytOli

Riskittömintä lienee kuitenkin hankkia ne reseptit ja paperit kuin luottaa täältä saatuun tietoon siitä, saako niitä pillereitä paikan päältä ja helposti vai ei? Jos ei siis lääkkeiden väärinkäytöstä ole kyse....

• LääkkeetPattayalta

Ihan tarpeeseen ja omat reseptit siis on. Ajattelin vaan että sieltä hommaan lääkkeeni täysin laillisesti koska kyseiset lääkkeet kuuluu johonkin ihme listaan mihin tarvitsee kaikenlaisia dokumentteja eikä mulla ole mitään käsitystä mistä ne saisin niin ajattelin varata sieltä lääkäriajan joka sitten kirjoittaa paikallisen reseptin. Kysyin vaan että onko ne reseptivapaita ja vastaus tuohon jo tulikin eli nyt kiinnostaisi enää tietää paljonko lääkärikäynti maksaa siellä?

• lipposenpave
        LääkkeetPattayalta kirjoitti:

Ihan tarpeeseen ja omat reseptit siis on. Ajattelin vaan että sieltä hommaan lääkkeeni täysin laillisesti koska kyseiset lääkkeet kuuluu johonkin ihme listaan mihin tarvitsee kaikenlaisia dokumentteja eikä mulla ole mitään käsitystä mistä ne saisin niin ajattelin varata sieltä lääkäriajan joka sitten kirjoittaa paikallisen reseptin. Kysyin vaan että onko ne reseptivapaita ja vastaus tuohon jo tulikin eli nyt kiinnostaisi enää tietää paljonko lääkärikäynti maksaa siellä?

2 vuotta sitten kävin lääkärissä maksoi lääkkeineen 35e.

• abcd-nuori

Laillisissa ja omaan ongelmaasi syötäväksi tarkoitetut hullun lääkkeesi voit hakea suomen apteekista mukaasi matkalle, respat mukaan. Täysin laillista, jos niistä joku rajoilla kysyy. Myyntitarkoitukseesi kyselemää kamaa löytyy paikallisista apteekeista tiskin alta kyllä, mutta eivät kaikille sitä toimita. Sinne paikalliselle salille vaan ja paras kroppaisinta eurooppalaisen näköistä apinaa tökkiin, saattaa olla että ei heti tajua mutta tökit vaan. Voi olla, että kaveri kertoo sulle minkä takia hän ei kaikkea ymmärrä ja vartalo on kadehdittavan hyvässä kunnossa. Vähän hän kuitenkin yleensä siittä välistä itse ottaa, yleensä jäätelötuutti riittää. Onko sulla vinkkejä mistä suomessa sais kokaiinia? Vähän niinkun vastapalveluksi? Vitun idiootti.

• myyntimiesmynttinen

Lääkärin antama resepti yleensä on aika hyvä dokumentti lääkärin määräämille lääkkeille?? Varmaan sunkin lääkkeisiin?? Haet niitä sitten mistä apteekista tahansa ???

• LääkkeetPattayalta
        myyntimiesmynttinen kirjoitti:

Lääkärin antama resepti yleensä on aika hyvä dokumentti lääkärin määräämille lääkkeille?? Varmaan sunkin lääkkeisiin?? Haet niitä sitten mistä apteekista tahansa ???

http://www.thaiembassy.org/helsinki/fi/services/26933-Lääkkeiden-vienti-ja-tuonti.html

Ei ole niin yksinkertaista Thaimaahan omien lääkkeiden vienti. Älä kommentoi jos et tiedä asiasta yhtään mitään.

• LääkkeetPattayala
        abcd-nuori kirjoitti:

Laillisissa ja omaan ongelmaasi syötäväksi tarkoitetut hullun lääkkeesi voit hakea suomen apteekista mukaasi matkalle, respat mukaan. Täysin laillista, jos niistä joku rajoilla kysyy. Myyntitarkoitukseesi kyselemää kamaa löytyy paikallisista apteekeista tiskin alta kyllä, mutta eivät kaikille sitä toimita. Sinne paikalliselle salille vaan ja paras kroppaisinta eurooppalaisen näköistä apinaa tökkiin, saattaa olla että ei heti tajua mutta tökit vaan. Voi olla, että kaveri kertoo sulle minkä takia hän ei kaikkea ymmärrä ja vartalo on kadehdittavan hyvässä kunnossa. Vähän hän kuitenkin yleensä siittä välistä itse ottaa, yleensä jäätelötuutti riittää. Onko sulla vinkkejä mistä suomessa sais kokaiinia? Vähän niinkun vastapalveluksi? Vitun idiootti.

Vitun pässi huomaa kyl että et ole suomen rajojen ulkopuolella koskaan käynyt. Pysy siellä äitis luona vaan kiltisti.

• LääkkeetPattayalla

Huomaa hyvin ettei täältä suoli24 kannata mitään kysellä kun suurin osa kommentoijista ei tiedä hölkäsen pöläystä aiheesta ja kommentointi on täysin epäasiallista. Hankkikaa elämä. Kiitos kuitenkin tille jotka annoitte asiallisia vastauksia.

• abcd-nuori
        LääkkeetPattayala kirjoitti:

Vitun pässi huomaa kyl että et ole suomen rajojen ulkopuolella koskaan käynyt. Pysy siellä äitis luona vaan kiltisti.

Anteeksi. Olen kyllä käynyt suomen ulkopuolella useastikkin psyykkeeni vaan on kunnossa, joten tämä apteekeista haettu harhainen todellisuus ei ole minulle tuttua.

• lipovitaaoireisiin
        LääkkeetPattayalla kirjoitti:

Huomaa hyvin ettei täältä suoli24 kannata mitään kysellä kun suurin osa kommentoijista ei tiedä hölkäsen pöläystä aiheesta ja kommentointi on täysin epäasiallista. Hankkikaa elämä. Kiitos kuitenkin tille jotka annoitte asiallisia vastauksia.

Joo. varmempaa kuitenkin olisi tiedustella asiaa lääkäriltään, niin kuin varmasti rehellisesti näitä lääkkeitä tarvitsevat tekevätkin. Ei tarvi Pattiksella alkaa mesoon apteekissa, että suoli24:ssä sanottiin että täältä saa sitä ja sitä?

• LääkkeetPattayalla
        abcd-nuori kirjoitti:

Anteeksi. Olen kyllä käynyt suomen ulkopuolella useastikkin psyykkeeni vaan on kunnossa, joten tämä apteekeista haettu harhainen todellisuus ei ole minulle tuttua.

Älä sitten kommentoi asiattomia vaan kasva aikuiseksi. Minä kärsin oikeista vaivoista ja ääkkeeni eivät suinkaan sekoita päätäni vaan pitävät minut sen verran terveenä ja liikuntakykyisenä että pystyn elämään lähes normaalia elämää.

• Puuhapete68

Pyydäppäs englannin kielinen selvitys sairauksistasi, ja hae täältä matkavakuutukseen tarvitsemasi lääkkeet.

• Puuhapete68

Vaimoni käyttää diapamia Fibromyalgian hoitoon, ei saa edes sairaalasta jotain bentsoja löytyi tilalle, opiaatteja saa sairaalasta minulla kihti, tramailia ja parasetamolia yhdessä, sain sairaalasta, loppui kysyin apteekista ei lisää, ei ollut missään kolmessa kävin, sairaalasta sain sitten muutaman lisää kunnes allopuriini alkoi vaikuttamaan.

• Kyllä Pattaylta saa lääkkeet vaivaan kuin vaivaan, varmin tapa mennä Bangkok-Pattaya sairaalaan lääkärin vastaanotolle, saat lääkkeet suoraan sieltä, maksaa jonninverran enemmän, kuin apteekeista, mutta ei ole "piraatti-vaaraa"!!!

• MitenSeNytOli

Edelleen olen sitä mieltä, että kannattaa vaan pyytää hoitavalta lääkäriltä se englanninkielinen todistus ja reseptit lääkkeistä, jos on tärkeitä lääkkeitä kyseessä. Jos lääkäri sut tuntee hyvin, luulisi onnistuvan puhelinsoitollakin tuollainen, kun lääkitys on tiedossa. Kuulostaa vaan tällainen kysymys lähinnä siltä, ettei asia ihan päivänvaloa kestäisi eikä lääkäri ehkä todistusta kirjoittaisikaan? Itse en säännöllisen lääkityksen kanssa ottaisi riskiä siitä, saako lääkkeitä vai ei, ja koska saa. Unilääkkeet sun muut tarvittaessa käytettävät on tietty asia erikseen.

• LääkkeetPattayalla

Lääkäriaika varattu niin eiköhän se anna mulle tarvittavat tositteet kun kyse on kuitenkin tärkeistä lääkkeistä no bentsoista tosin vain tuo unilääke ja opiaateista kipulääkkeenä tramal sekä deca durabolin osteoporoosiin niin aika tärkeät lääkkeethän ne on. Toki voisi kuvitela viestistäni että olen hamuamassa kauhean kasan eri bentsoja kuten dormicumeja ja xanaxeja opiaateista oxyconttia jopa fentanyyiä ja steroideista sustanonia decaa winstrolia yms hormoneita mutta asia ei näin ole.

• hermannipellet

No kun nää hienoperseet ei osaa vastata niin vastataan nyt sitten.
      opiaatteja olen saanut ihan suoraan apteekin hyllyltä mutta en tiedä saako joka apteekista. Samoiten saa steroideja mutta aika harvasta paikasta, mutta saa kuitenkin. Bentsot onkin sitten kiven alla mutta saa varmasti lääkäriltä jos on suomen reseptit, saa varmaan muutenkin.
      Lääkärissä käynti maksaa 500-1500b, paikasta riippuen, siihen sitten lääkkeet päälle.

Nää itun hienoperseet jotka on kaikkea muuta lääkitystä vastaan kuin alkoholia niin on suurimpia huumeitten käyttäjiä. Nostetaan omaa alkoholisoitumistaan sillä että haukutaan bentsojen tarvitsevat ja steroidien käyttäjät.
      Alkoholistit on kaikista pahimpia ja se alkoholi on kaikista pahin huume. Koittakaa nyt alkoholistit painaa tämä korvien väliin !!

• alkoholisti-hienoperse

Kyllä näin on. Jokainen valitsee omat päihteensä. Minä otan kivassa seurassa toisinaan muutaman lasin viiniä. Syö sinä pillereitä omassa korkeasti koulutetussa seurassasi tai imeskele kenkälankkia. Oma asiasi

• keväälläseuraavankerran

Thaikkulasta saa tehokkaita pillereitä yskään, apteekeista "tiskin alta" sisältää ooppiumia! Näillä saa myös "kuulan" sekaisin, jos haluaa. Toin juuri 10 liuskaa, 10kpl per liuska. En laita jyvien nimeä, voi tulla syyte huumeisiin yllyttämisesta!!

• keväälläseuraavankerran

Unohtui tuo hinta, 60 batia liuska!

• Puuhapete68
        keväälläseuraavankerran kirjoitti:

Unohtui tuo hinta, 60 batia liuska!

Jep näin on, mutta oopiumia on näissä yskänlääkkeissä hyvin vähän, mutta on toki, tosin saamaa lääkettä saat Suomesta tosin eri nimellä, se oopiumia on tarkoitettu aivojen yskäkeskuksen rauhoittamiseen... Ei kuulan sekasin saamiseksi.

• Puuhapete68 kirjoitti:

Jep näin on, mutta oopiumia on näissä yskänlääkkeissä hyvin vähän, mutta on toki, tosin saamaa lääkettä saat Suomesta tosin eri nimellä, se oopiumia on tarkoitettu aivojen yskäkeskuksen rauhoittamiseen... Ei kuulan sekasin saamiseksi.

Tuskin ilman reseptiä Suomesta???

• kmnjhgfd

Diapam on sama lääke kuin taikkujen valium,tätähän saa melkein joka apteekista ilman resptiä.

• Puuhapete68

Et ole Thaikussa edes käynyt diapamia ei saa thaikuista mistään, ja valium ei ole thaikkulääke vaan amerikkalainen, toki diazepiiniä molemmat, clorazepate on Thaimaan korvike.

• Busted-Busted
        Puuhapete68 kirjoitti:

Et ole Thaikussa edes käynyt diapamia ei saa thaikuista mistään, ja valium ei ole thaikkulääke vaan amerikkalainen, toki diazepiiniä molemmat, clorazepate on Thaimaan korvike.

Hiekkaharjun Saarinen se siellä pöpisee taas. Rahat juotu jo jouluna niin nyt kiukuttaa ja tekee mieli viisastella ihmisille. Mulkku jätkä kun olet.

• olistarpeseen
        Puuhapete68 kirjoitti:

Minkä nimisenä tuota clorazepatea on thaukuissa ja saako ilman reseptiä?

• puuropetensisko
        olistarpeseen kirjoitti:

Kysy Jabaa, apteekeissa kyllä tietävät.

• puuropetensisko kirjoitti:

Kysy Jabaa, apteekeissa kyllä tietävät.

Taitaa olla viisainta jättää kysymättä, voi tulla linnaa jo pelkästä "lääkkeen" tiedustelusta!!!

• Puuhapete68
        olistarpeseen kirjoitti:

ei ilman lääkäriä nimeltään polizap 5mg

• tyyuyuui
        Puuhapete68 kirjoitti:

Saa sieltä pameja. Olen nähnyt yhden monisairaan Thaimaalaisen ihmisen valikoimissa. Laittavat niihin pikku minigrip pusssukoihin lääkkeet. Luki selvästi Diazepam 5mg

• mjhytrf

Olen luultavasti käynyt Thaikuissa useammin kun sinä,enkä sanonutkaan että sieltä saa Diapamin nimellä nappeja valium ajaa saman asian.

• puuhapete68

diapam ja valium on tarkalleen sama lääke, eikä saa täältä, ne kuuluvat kiellettyjen lääkkeiden listalle, minä asun thaimaassa.

• nvjnjfv

itse asiassa Diapam ja Valium EI ole tarkalleen sama lääke , niissä on sama vaikuttava aine mutta diapamin kemiallinen kaava on: C16H13N2ClO ja Valiumin :
        C16H13ClN2O eli sidos aine ja molekyylitasolla eroja eil ei ole tarkalleen sama , vaikutus lähes sama kuten vaikuttava ainekin !

• mklkiuyt

Tiskin alta saat niin paljon kun on bahteja taskussa.

• lääkärihommia

Mihin sairauteen tuollaisia nappeja esim. bentso, tarvitaan Pattiksella?

• mnbvcxö

En ole menossa Pattikselle keski-thaimaalle on suunta.Suomessa käytän Panacod tabletteja selkävaivoihin ja Diapamia lihaksia rentouttamaan.miten näiden saanti jos on suomalaiset reseptit.

• löpokm

30pv lääkkeethän on lupa viedä Suomesta,entäs jos on 2kk reissu niin mistä saa puuttuvat kuukauden lääkkeet.

• Jutta-Jatta
        löpokm kirjoitti:

30pv lääkkeethän on lupa viedä Suomesta,entäs jos on 2kk reissu niin mistä saa puuttuvat kuukauden lääkkeet.

Minä olen vienyt jo vuosia 3 kk satsin, ei ole kukaan puuttunut, pari kertaa turvatarkastuksessa kysytty lääkemäärästä, olen lyönyt reseptin tiskiin ja asia on ollut selvä!!!

• klonkkula

Paskapuhetta että Valiumia ei saa apteekeista,ainakin Phuketissa oli viime vuonna apteekkeja mistä sai.10mg 10 kappaleen laatta kustansi 300b.

• eikannata

Nyt aloittaja kysyikin saako pattajalta.V: Ei saa, eikä muualtakaan. Ostin selkäkipuihin Tramalia.,ei myynyt kuin 20 kpl kerralla vaikka pyysin 50. Tyttö
        selitti: Mister: Kontrol kontrol now is in Thailand everyvere you know?? Siis jos on
        täällä määrättyjä lääkkeitä, bentsoja tms niin todistus mukaan jos pelkää niiden puolesta. Ikinä ei itsellä ollut minkäänlaista dokumenttia, koska tiedän ettei niitä tulla kyselemään tai tarkastamaan missään. Ei kannata turhaan mennä siellä lääkäriin jonkun Suomessa kirjoitetun sähköisen repetin kanssa. Kirjoittavat vielä lekurikäynnistä "falankilisän"

• lökoiu

Mitä lääkkeitä Jutta-Jatta on saanut vietyä 3kk satsin.

• Roinaaja

Saako sieltä ruiskuja ja neuloja et voi tykittää horkat olkapäähän ja persekannikkaan, luulisi saavan kun kyseisiä aineitakin saa. en viitsisi ottaa mukaan laatikollista ruiskuja ja neuloja se voi näyttää tullissa hieman epäilyttävältä. Joissain maissa tuppaa olemaan hankalaa tuo neulojen ja ruiskujenen saanti mut ei kovin monessa onneksi.

• saaviedä

verenpaine lääkkeitä

• Jutta-Jatta

Ormox, metohexal, simvastatin, eli sepelvaltimotauti lääkkeet!!!

• Sekakäyttäjä

Yksinkertanen kysymys saako sieltä mitä vaan lääkkeitä morfiinia yms ja neuloja ostettuun kun lyö paalua tiskiin?

• pgewwei

Todenäköisesti saa, mutta eriasia onko se sitä mitä etsit. Thaimaa on kiristänyt juuri tämän sotilasjuntan takia huumelakeja muutamien vuosien aikana. Jos joudut
        ratsiassa ratista kusitestiin ja käry käy vaikka mitään ei olisikaan päällä, kusessa olet. Siellä otetaan kuski testeihin kysymättä mitään oikeuksista tai epäilyksistä.
        Muistutti pohjoiskorean mallia kun viimeksi kävin siellä. Köyhiä alettu kyykyttämään oikein kunnolla. Tosin Jaba(huonolaatuinen piri) ongelma vaan laajeni ennen tätä. kaikki siellä on huumetta a-holia lukuunottamatta.

• Pekkaa-putkaa-vankilaa
        pgewwei kirjoitti:

Todenäköisesti saa, mutta eriasia onko se sitä mitä etsit. Thaimaa on kiristänyt juuri tämän sotilasjuntan takia huumelakeja muutamien vuosien aikana. Jos joudut
        ratsiassa ratista kusitestiin ja käry käy vaikka mitään ei olisikaan päällä, kusessa olet. Siellä otetaan kuski testeihin kysymättä mitään oikeuksista tai epäilyksistä.
        Muistutti pohjoiskorean mallia kun viimeksi kävin siellä. Köyhiä alettu kyykyttämään oikein kunnolla. Tosin Jaba(huonolaatuinen piri) ongelma vaan laajeni ennen tätä. kaikki siellä on huumetta a-holia lukuunottamatta.

Ratista tulee kuulema nyt automaattisesti kuukausi koppia ja sakot päälle. Puhallusratsioita on päivittäin ja korruptilla et enää selviä. Se menee meikäläisellä sitten taksihommiksi pääpiirteittäin kun en ole sieltä kuivimmasta päästä lomalla. Se koppi nimittäin tarkoittaa luonnollisesti myös sitä että missaat paluulentosi, turistiviisumi menee umpeen ja maksat siitäkin sakot sakkojen päälle ja olet töistä pois jonkun viikon. Kokonaiskulut on siis luokkaa 3000-5000 euroa.
        Kannattaa siis jättää mopo parkkiin jos ei ole romilleistaan varma.

• Kuositusonsuositus

Kyllä on paska maa jos ei saa laillisesti eikä laittomasti uskalla ostaa huumaavia lääkkeitä. Kai ne lekurit respan kirjottaa vai pitääkö siellä viinaa juoda vaikka jalka menis poikki saatana kipuun?

• Pysy-Kotonasi

Laillisesti saa mistä vaan mitä vaan. Apteekkarit eivät kaikki uskalla ottaa riskiä ratsiasta. Se kun on minimi 250000 bahtia sakkoa ja pulju kiinni tutkinnan ajaksi. Sotilasjuntan jälkeen jengi pelkää uusiutunutta poliisilaitosta jota ei voi lahjoa samalla tavalla kuin ennen.
        Käynti lääkärillä maksaa max 1000 bahtia ja lääkäri kirjoittaa reseptin. Kannattaisiko tuosta lääkeriippuuvuudesta kuitenkin koettaa hankkiutua eroon kun tuntuu hermoa kiristävän ajatus huumeettomasta lomasta?
        Narkkaa himassa mieluummin. Ei teitä nappikalleja hyvällä katsota Pattayallakaan. Jalka poikki on hieman eri tilanne kuin se että toikkaroit ja sekoilet huumepäissään huviksesi sen vuoksi ettei sinussa ole miestä elää reaalimaailmassa.

• Käyttäydy-Poju

Jaa että vielä aggressiivinenkin nappikalle hurjan taistelijan vartalossa? Nauretaankos yhdessä vaiko erikseen?
        Teikäläisten matkakasseja on joskus kanneltu hotellista kadulle kesken vuokrasopimuksen, kun kukaan jaksa katsella.
        Pattaya on ihan väärä paikka tulla pelleilemään. Vaikka yhtä kanta-asukkia onnistuisit huuruissasi lyömäänkin, niin sinulle järjestyy ikävät seuraukset vielä saman vuorokauden aikana, ja voin kertoa että siellä minne joudut, ei ole minkäänlaista lääketarjoilua.

Ratsian saa huoneeseesi aikaiseksi vartissa, ja sieltä löytyy sitten sen verran kaikenlaista kivaa mistä polliisit ei tykkää että pallo tulee jalkaan samantien. Sitten voit kysellä samassa kopissa olevilta narkeilta että olisko niillä suolessa sulle mitään. Ei ole.

Rauhassa saat kiskoa ihan mitä vaan, mutta matalalla profiililla, ja vittuilemaan älä poika Pattayalla ala, puhumattakaan että käyt johonkin käsiksi. Se on viimeinen Thaimaan reissusi se.

• Kuositusonsuositus

Sulla tuntuu olevan kokemusta eli kokemuksen ääni puhuu suurela suullaan. Osaat vittuilla netissä niin osaat varmaan räkäposkella pattiksellakin ääliö. Toivottavasti joku paikallinen hakkaa sut ojaan ja mieluiten niin et pysy siellä vähän aikaa. Itse en ole äkivaltainen hullu kuten sinä suomijuntti varmasti olet ja tuntuu olevan tarkkaa tietoakin asiasta miten käy kun aukoo päätään. Lopetan nyt viisaampana tähän inise sinä mitä haluat.

• Pattis-Ei-Apinoille
        Kuositusonsuositus kirjoitti:

Sulla tuntuu olevan kokemusta eli kokemuksen ääni puhuu suurela suullaan. Osaat vittuilla netissä niin osaat varmaan räkäposkella pattiksellakin ääliö. Toivottavasti joku paikallinen hakkaa sut ojaan ja mieluiten niin et pysy siellä vähän aikaa. Itse en ole äkivaltainen hullu kuten sinä suomijuntti varmasti olet ja tuntuu olevan tarkkaa tietoakin asiasta miten käy kun aukoo päätään. Lopetan nyt viisaampana tähän inise sinä mitä haluat.

Viisas nappikalle siis olet, joka ei ole väkivaltainenkaan, ellei hänelle sekoilusta satu huomauttamaan jolloinkas sitten tulee turpaan ja kehoittaa vetämään äitiä perseeseen?

Taidat olla suuren älyn ja rauhaa rakastavan aikuismaisen luonteesi lisäksi oikea logiikan jättiläinen?

Viisaampana siis lopetit. Hyvä niin. Tuollaiset sekopäät eivät yleensä Pattayalle saakka pääse, ja hyvä niin.

Lääkkeet saavat uskomaan kaikenlaista. Pattaya opettaa sinuakin, jos tänne saakka pääset.

• PattayaBeachMan

Taitaa noista ryssistä ja engelsmanneista eniten riesaa siellä olla, ainakin englantilaiset osaa meuhkata kovaan ääneen ja haastaa riitaakin joka paikassa se on nähty.

• OnceUpona-Time
        PattayaBeachMan kirjoitti:

Taitaa noista ryssistä ja engelsmanneista eniten riesaa siellä olla, ainakin englantilaiset osaa meuhkata kovaan ääneen ja haastaa riitaakin joka paikassa se on nähty.

Britit on kuin lauma kulkukoiria. Yksin arkoja ja pelokkaita mutta sopivassa laumassa ja humalassa alkaa uho. Selvinpäin sitten pyytelevät anteeksi ja käyttäytyvät ihmisiksi. Viina sopii heille huonommin kuin suomalaiselle. Venäläisten kanssa ei itsellä ongelmia. Eivät ole väkivaltaisia mutta suuttuessa eivät arastele yksinäänkään.

Täpötäyteen brittibaariin kerran kammettiin kaverin kanssa, jossa oli pojat keskenään järjestelemässä painiotteluita. Heiltä meni aivan pasmat sekaisin kun naurettiin heidän touhuille, taputeltiin selkään ja nosteltiin tuoppeja. Rauhoittuivat siinä hämillään että nuohan pirut ei pelkääkään meitä vaikka meitä on näin monta tässä futispaidoissamme. Tajusivat kuinka lapsellisia ovat.

• MisterPattaya

Kyllä varmasti lääkäristä saa apua kaikkiin vaivoihin lähes kaikissa maissa jos sattuu omat lääkkeet loppumaan tai jotakin sattuu tämä nyt AP:lle lähinnä tarkoitettu ja muillekkin asiasta kiinnostuneille. Muistakaa reseptit ja jos sairastatte jotakin sairautta mitä ette osaa selvittää englanniksi niin joku lääkärin todistus mukaan niin näkevät kyllä joka paikassa siitä sairauden "koodista" mitä sairastat ja osaavat antaa asianmukaista hoitoa. Yrittäkäähän pysyä asialinjalla jokainen.

• oxya-ränniin

Jos on joku vanha leikkaushaava, niin selittämällä saa oxycontineja yksityissairaalasta. Sata oxya ja lääkärikäynti yksityissairaalassa n. 50 €.
      Meni kuukauden matka siivillä.
      Niitä kun vetää niin jaksaa kuunnella suomibaarissakin äijiä jotka mölyävät siellä paskat housussa päivästä toiseen. Haisevat oksennukselle, paskalle ja leveät ruskeat
      raidat on housujen persuksissa. Naama on kuin törkeämmästäkin pilakuvasta otettu
      ja näyttelevät lompakosta missin näköisten naisten kuvia.

• JooEiKiitos

Ei kuulu tapoihin olla tokkurassa lomallakaan. Sorry. Ei myöskään kuulu tuollaiset baarit ohjelmistoon eikä minulla ole yhtään tuollaista kaveria.
        Mutta jokainen viettäköön loman siten kuin haluaa. Toivotan onnea tuolle sinun tyylillesi.

• OxytRules

Saako ruiskuja ja neuloja sieltä apteekista kun vaikka elekielellä selittää homman kun ei viitti oikeen mukaan ottaa värkkejä sinne?

• katkollemars

Tajuatko oxymies että teitä huurupenoja ei kaivata Pattayalla ja tämä ei ole mikään kemikaali-alien keskustelupalsta? Äläkä tule sepostamaan että "mitä jos jalka katkeaa" tms. Teillä luusereilla on aina joku veruke.

Tässä vähän infoa sinulle päihdelinkistä:

Varmin tapa jäädä koukkuun on käyttää niin lääkkeenä kun päihteenä. Miten voit väärinkäyttää lääkkeitäsi? Mitä sitten otat kun ne loppuvat? Jos olet ilman, mietin, että miten voit olla koska 80m/vrk ei ole mikään pieni annos kipuihin. Eli miten kestät kipusi?

Mikä järki on kohottaa toleranssiaan viihtelyllä? Aiheutat vain tolenrassisi nousemisen ja sen, että lääke ei toimi enää alunperäiseen tarkoitukseen. Kannattaa miettiä mikä on järkevintä. Toleranssin nouseminen myös tarkoittaa yleensä sitä, että jää koukkuun vähitellen jos vieläpä eritoten jatkaa samalla linjalla ja antaa toleranssinsa nousta edelleen.

Mitäpä jos etsisit sitä euforiaa jostakin muualta? Koska silloin kun annokset nousevat, ei se euforiakaan enää löydy, siinä tajunnan räjäyttävässä mittakaavassa mitä se oli aikaisemmin - euforiaa ei enää juurikaan ole.

• insuliinimies
        OxytRules kirjoitti:

Saako ruiskuja ja neuloja sieltä apteekista kun vaikka elekielellä selittää homman kun ei viitti oikeen mukaan ottaa värkkejä sinne?

Työnnät rojut insuliinikynään, siit on helppo vetää valmiit annokset hihaan.
        On tietysti helpompaa jos on diabetes niin kynät ei herätä ihmetystä.
        Merkkaat vaan oxykynän niin ei tuu vedettyä övereitä.

• Toteanpahanvaan
        katkollemars kirjoitti:

Tajuatko oxymies että teitä huurupenoja ei kaivata Pattayalla ja tämä ei ole mikään kemikaali-alien keskustelupalsta? Äläkä tule sepostamaan että "mitä jos jalka katkeaa" tms. Teillä luusereilla on aina joku veruke.

Tässä vähän infoa sinulle päihdelinkistä:

Varmin tapa jäädä koukkuun on käyttää niin lääkkeenä kun päihteenä. Miten voit väärinkäyttää lääkkeitäsi? Mitä sitten otat kun ne loppuvat? Jos olet ilman, mietin, että miten voit olla koska 80m/vrk ei ole mikään pieni annos kipuihin. Eli miten kestät kipusi?

Mikä järki on kohottaa toleranssiaan viihtelyllä? Aiheutat vain tolenrassisi nousemisen ja sen, että lääke ei toimi enää alunperäiseen tarkoitukseen. Kannattaa miettiä mikä on järkevintä. Toleranssin nouseminen myös tarkoittaa yleensä sitä, että jää koukkuun vähitellen jos vieläpä eritoten jatkaa samalla linjalla ja antaa toleranssinsa nousta edelleen.

Mitäpä jos etsisit sitä euforiaa jostakin muualta? Koska silloin kun annokset nousevat, ei se euforiakaan enää löydy, siinä tajunnan räjäyttävässä mittakaavassa mitä se oli aikaisemmin - euforiaa ei enää juurikaan ole.

Itsehän tässä jankkaat asiasta, anna ihmisten tehä mitä haluavat koska tuskin olet itse täydellinen ihminen. Kukaan kun ei ole sori vaan.

• insuliinimies
        OxytRules kirjoitti:

Oxyt ei tarvii värkkejä, hierot ne kolmeen parasuppoon ja työnnät anaaliin niin
        toimii tasaseen. Oli hiirveet mässyt ja maistelin hedelmiä big c:ssä, poliisit tuli
        sitten paikalle ja löysi värkit taskusta, siitä episodista tuli 6kk loma bankok hiltonissa. Onneks oli juossut kela-rahaa tilille niin sain olla seuraavan talvenkin pattayalla. Sillon keksin ne supot. Ihminen on viekas eläin, voisin kirjottaa pattayan-käsikirjan näistä systeemeistä. Sadekauden alkaessa voi heittäytyä varomattomaks, se on sama missä sillon on. Lähetystö hoitaa lääkkeet niin
        ei tarvi suomeen tulla.

• trevlig-resa
        insuliinimies kirjoitti:

Oxyt ei tarvii värkkejä, hierot ne kolmeen parasuppoon ja työnnät anaaliin niin
        toimii tasaseen. Oli hiirveet mässyt ja maistelin hedelmiä big c:ssä, poliisit tuli
        sitten paikalle ja löysi värkit taskusta, siitä episodista tuli 6kk loma bankok hiltonissa. Onneks oli juossut kela-rahaa tilille niin sain olla seuraavan talvenkin pattayalla. Sillon keksin ne supot. Ihminen on viekas eläin, voisin kirjottaa pattayan-käsikirjan näistä systeemeistä. Sadekauden alkaessa voi heittäytyä varomattomaks, se on sama missä sillon on. Lähetystö hoitaa lääkkeet niin
        ei tarvi suomeen tulla.

Paras loma ikinä. Matkustan 8000km, painelen apteekkiin ja tungen roinaa persereiän täyteen, niin etten enää tiedä missä olen. Imeskelen maksamatonta appelsiinia zombiena ja sitten poliisi hakee pois. Yeah!

• sijdbv

ja suomaalainen mieshän ei nappeja verä

• Suomiukko

Kyllä vaan vetää kun tarpeeksi sattuu tai ahdistaa. Enkä nyt tarkoita viihdekäyttöä vaan oikeita sairauksia. Nähty on sekin miten entiset pillereiden vihaajat sairastuttuaan ruinaavat itku silmässä lääkkeitä pitempään sairastelleilta.

• vetänytseitsemättävuo
        Suomiukko kirjoitti:

Kyllä vaan vetää kun tarpeeksi sattuu tai ahdistaa. Enkä nyt tarkoita viihdekäyttöä vaan oikeita sairauksia. Nähty on sekin miten entiset pillereiden vihaajat sairastuttuaan ruinaavat itku silmässä lääkkeitä pitempään sairastelleilta.

Mistähän pohjanmaan perukoilta tuokin vastaus tuli? Kyllä moni vetää suurinosa 95% sairauteensa oli se mikä tahansa, jonka lääkäri kirjoittanut. Tietenkin kohtuukäyttöä siinäkin, sillä juuri bentsot koukuttavat erittäin salakavalasti.
        Parempi vaihtoehto kuin yksikään mielialalääke Lääkekannabiksen jälkeen kun puhutaan masennuksen hoidosta. Kipuahan pamit eivät varsinaisesti vie, mutta osittain kyllä.

• Sami_SäästöNarkki

Alkon muovipussi päässä kun juoksee 4-5 kertaa Pattayalla Mikes Malleyn seinään naama edellä, niin menee pää ihanan tokkuraan, eikä muista enää elämän tuskaa eikä kipeää jalkaa. Tosi turisti laittaa vielä bensaan kastetut tampaxit sieraimiin ja wasabia rektaaliin ennen tuota lomanautintoa.
      Tampaxit a 10 bahtia, muovipussi 10 bahtia, bensa (0,5dl) 2 bahtia, wasabi teelusikallinen 2 bahtia.

Eli 24 bahtia yhteensä ja kellään ei oo niin kivaa ollut lomallaan koskaan.

• Repesinjoo

Ai saatana mä repesin tälle... Mut joo nyt on vissiin vähän aiheesta eksytty vaik tää on kyl yks parhaista kommenteista. Siis hauskin.

• enämpihetero
        Repesinjoo kirjoitti:

Ai saatana mä repesin tälle... Mut joo nyt on vissiin vähän aiheesta eksytty vaik tää on kyl yks parhaista kommenteista. Siis hauskin.

Mitä vitun lapasia täällä pyörii jos nää on hauskoja.

• Save_the_Addicts
        enämpihetero kirjoitti:

Mitä vitun lapasia täällä pyörii jos nää on hauskoja.

Joo narkkaaminen on vakava asia. Pelastakaa narkit ja valaat! Pohjavesissämme on vielä aivan liian vähän Tramadolia kaikkien nautittavaksi.

• Suomiurpot

Miks tää viestiketju on muuttunu narkkausketjuks kun alottaja kysyi omiin tarpeisiinsa reseptilääkkeitä? Veikkaisin et puoletkaan tänne kirjoittelevista ei ole Pattayala käynyt edes.

• alkoholisti1968
        Suomiurpot kirjoitti:

Miks tää viestiketju on muuttunu narkkausketjuks kun alottaja kysyi omiin tarpeisiinsa reseptilääkkeitä? Veikkaisin et puoletkaan tänne kirjoittelevista ei ole Pattayala käynyt edes.

Jotkut on ja sitten pari narkkia pohdiskelee, tulisiko Pattayasta heidän medicin-heaven. Ymmärrän addiktoitumisen. Taistelen itse alkoholisoitumista vastaan. En hyväksy sitä kuitenkaan. Pidän sitä luonteen heikkoutena ja se on vienyt minulta paljon. Meinaan vaihtaa kannabikseen kotomaassa, joka tuntuu soveltuvan meikäläiselle paremmin kuin viina. Nyt oon ollut 6 viikkoa kuivilla ja hermostunut olo tulee varsinkin näin perjantaisin. Otan sitten yhden pamin tällaiseen fiilikseen kerran viikossa, joten niihin en aio jäädä koukkuun. Huhtikuussa pattikselle seuraavaksi. Siellä en ole kuivilla.

• Puntti69

Oon saanut Taikusta bentsoja aina halutessani suoraan apteekista.Kysyt vaan "sleeping pills" ja apteekkari tarjoaa Valiumia 10 mg tai Alpratsolaamia 1mg. Yleensä ostin noin 1000 tabletttia per vuosilomareissu ja ne oli hyvänä lisänä Suomesta saatujen lisäksi. Muistelen tuoneeni Taikusta bentsoja siinä 12 kertaa. Nyt olen bentsoista vieroittautunut, joten asia ei ole ajankohtainen..

• Kipuilevaraunio

Mä oon lähössä Pattijoelle. Lääkkeinä Oxycontin ja Rivatril, muut respalääkkeet. Oxyja jos haluaa maahan viedä, joutuu täyttämään netissä kaavakkeen, joka täytetään ohjeitten mukaan, sekä liitetään tarvittavat liitteet mukaan, ja pyydetään lähettämään kaksi viikko ennen reisua. Lisäksi samat paperit pyydetään lähettämään postissa Thai viranomaisille, mieluiten lentopostissa. Luulin että tässä hakuprosessissa menee aikaa, mutta lupa Oxyn maahantuontiin omaan käyttöön tuli kolmessa päivässä. Rivatril pillerit, riittää että on Englannin kielinen respa mukana. Kumpaakaan lääkettä ei saa olla mukana yli 30 päivän annosta, mikä luultavasti pätee kaikkiin reseptilääkkeisiin.

• 63NumBall64

Kaikki lääkkeet löytyvät täältä, mutta tietyt lääkkeet on saatavilla ainoastaan erikoislääkäriltä, mm. vahvat kipulääkkeet ns. opioidit, sama koskee myös tiettyjä psyykenlääkkeitä...
        Apteekkien tarjonta on vaihteleva... yleensä noita lääkkeitä ei ole lainkaan...

• einarkki
        63NumBall64 kirjoitti:

Kaikki lääkkeet löytyvät täältä, mutta tietyt lääkkeet on saatavilla ainoastaan erikoislääkäriltä, mm. vahvat kipulääkkeet ns. opioidit, sama koskee myös tiettyjä psyykenlääkkeitä...

numba hei, on kansainväliset apteekit esim.pattiksella. Bangkok hospitalin likellä. ei ongelmaa.

• Lerpanpäivää
        63NumBall64 kirjoitti:

Lerppalauantai on menossa ja heti huomattavissa, että NumBalli ei valitettavasti tiedä Thaimaan apteekeista(pharmacy) mitään, maaseurupaikkojen apteekitkin saavat kaikki lääkkeet tilaamalla, mitä Thaimaassa myydään. Oleskelin jonkun päivän pikkukaupungissa maaseudulla ja halusin määrättyä lääkettä, jota ei heillä ollut, tarkasterli kirjoista ja netistä ja sanoi, ylihuomenna on täällä, mahdoillisesti jo huomenna.
        No annetaan pa lerppalauantain jatkua jälleen...

• 63NumBall64
        einarkki kirjoitti:

numba hei, on kansainväliset apteekit esim.pattiksella. Bangkok hospitalin likellä. ei ongelmaa.

Täällä on muutama kansainvälinen brandi apteekki, mm. boots mutta ei niistä mitään kielettyä saa, täällä tietyt lääkkeet vaativat myyntiluvan ja asiakkalta reseptin, jos tuota myyntilupaa ei ole, ei ole niitä oikeutta myydä, eikä ole varaa jäädä kiinni, toki on apteekkeja lähinnä pattayalla jotka myyvät lähes kaikkea, mutta mikä lienee tuotteiden alkuperä, lääkkeitä saat ostaa vaikka kadulta jos olet tyhmä, ei tästä montaa kuukautta ole kun piraatti viagra kauppias jäi kiinni, oli vielä muutama farangi rahoittanut toimintaa, samalta myyjältä löytyi myös kopio diazepamia, eli valiumia... lääkkeet oli tarkemmassa analyysissä täyttä paskaa...

Resupetterille, toki käyttämiäsi lääkkeitä joudutaan tilaamaan, maalaisapteekien tarjonta on hyvin rajallista, niillä on varastossa vain peruslääkkeet, thaimaalaisille... nekin pääosin halpoja thaimaassa tai kiinassa tehtyjä lääke "kopioita", kun lääkkeiden patentit on meneet vanhaksi...

Ja olet siinä oikeassa että he saavat tilata mitä tarvitset, mutta toinen asia on se että tuleeko niitä koskaan apteekkiin... Tietysti osa lääkkeistä vaatii tilatessa reseptin...

• 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

Täällä on muutama kansainvälinen brandi apteekki, mm. boots mutta ei niistä mitään kielettyä saa, täällä tietyt lääkkeet vaativat myyntiluvan ja asiakkalta reseptin, jos tuota myyntilupaa ei ole, ei ole niitä oikeutta myydä, eikä ole varaa jäädä kiinni, toki on apteekkeja lähinnä pattayalla jotka myyvät lähes kaikkea, mutta mikä lienee tuotteiden alkuperä, lääkkeitä saat ostaa vaikka kadulta jos olet tyhmä, ei tästä montaa kuukautta ole kun piraatti viagra kauppias jäi kiinni, oli vielä muutama farangi rahoittanut toimintaa, samalta myyjältä löytyi myös kopio diazepamia, eli valiumia... lääkkeet oli tarkemmassa analyysissä täyttä paskaa...

Resupetterille, toki käyttämiäsi lääkkeitä joudutaan tilaamaan, maalaisapteekien tarjonta on hyvin rajallista, niillä on varastossa vain peruslääkkeet, thaimaalaisille... nekin pääosin halpoja thaimaassa tai kiinassa tehtyjä lääke "kopioita", kun lääkkeiden patentit on meneet vanhaksi...

Ja olet siinä oikeassa että he saavat tilata mitä tarvitset, mutta toinen asia on se että tuleeko niitä koskaan apteekkiin... Tietysti osa lääkkeistä vaatii tilatessa reseptin...

tuossa on asiasta lisätietoa... https://www.thethailandlife.com/thailand-drug-laws-facts-visit
        Tuokin asia on syytä ottaa todesta, joka on pattayanrakkaille niin vaikeaa, eihän resupersettä samat säännöt koske kuin terveitä ihmisiä...

• einarkki
        63NumBall64 kirjoitti:

tiedätkö mikä on international pharmacy. käyppä kurkkaamassa bkk hospitalin vierestä kun menet Pattikselle. lopeta tuo paskanjauhaminen . löytyy lähes kaikki länsilääkkeet, tilaamalla seuraavaksi päiväksi. boots on asperiinikauppa jota saa sevenistäkin

• 63NumBall64
        einarkki kirjoitti:

tiedätkö mikä on international pharmacy. käyppä kurkkaamassa bkk hospitalin vierestä kun menet Pattikselle. lopeta tuo paskanjauhaminen . löytyy lähes kaikki länsilääkkeet, tilaamalla seuraavaksi päiväksi. boots on asperiinikauppa jota saa sevenistäkin

En tiedä, eikä kauheesti edes kiinnosta, boots on osa yhtä maailman suurinta apteekkiketjua, lähtöisin briteistä, se että jos jossain lukee international pharmacy, ei tarkoita että se olisi kansainvälinen, tottakai apteekki saa kaikki kaikka thaimaassa myytävät lääkkeet mihin niillä on luvat, mutta laiton kauppa kukoistaa...

Southeast Pharmacy bangkokissa mistä ostan pääosin vaimoni lääkkeet, yksityinen... mutta hyvin suuri valikoima lääkkeitä, ei myy mitään kielettyä... reseptilääkkeet ainoastaan reseptillä, siis ne jotka on täällä reseptilääke, joskin apteekkari iältään 70-80 välillä nuorempi poika on lääkäri, jolla on vastaanotto samassa korttelissa.

Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi ostaa länsilääkkeitä, kun thaimaassa tehdään lähes kaikki geneerisinä lääkeinä, vaan murto-osa hinnalla..

Kannattaa käyttää varovaisuutta näissä lääkeasioissa, ettei tule ostettua jotain mitä ei ole tarkoitus, jopa myrkkyä.

• einarkki
        63NumBall64 kirjoitti:

En tiedä, eikä kauheesti edes kiinnosta, boots on osa yhtä maailman suurinta apteekkiketjua, lähtöisin briteistä, se että jos jossain lukee international pharmacy, ei tarkoita että se olisi kansainvälinen, tottakai apteekki saa kaikki kaikka thaimaassa myytävät lääkkeet mihin niillä on luvat, mutta laiton kauppa kukoistaa...

Southeast Pharmacy bangkokissa mistä ostan pääosin vaimoni lääkkeet, yksityinen... mutta hyvin suuri valikoima lääkkeitä, ei myy mitään kielettyä... reseptilääkkeet ainoastaan reseptillä, siis ne jotka on täällä reseptilääke, joskin apteekkari iältään 70-80 välillä nuorempi poika on lääkäri, jolla on vastaanotto samassa korttelissa.

Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi ostaa länsilääkkeitä, kun thaimaassa tehdään lähes kaikki geneerisinä lääkeinä, vaan murto-osa hinnalla..

Kannattaa käyttää varovaisuutta näissä lääkeasioissa, ettei tule ostettua jotain mitä ei ole tarkoitus, jopa myrkkyä.

eipä tietenkään tarkoita... voi elämäni kevät. olen useasti asioinut siinä apteekissa , löytyy eurooppalaiset lääkkeet. omalla reseptillä tietysti. aina ollut myös thaikkuja asakkaina, minkähän takia? ehkä ovat huomanneet että nuo sinun "murto osa hinnalla" ei oikein toimi. tai sitten on sivuvaikutuksia.

• NumBallinlääkitys
        63NumBall64 kirjoitti:

Jälleen voimme tehdä Hiekkaharjun hoivakodista NumBallilerpan olevan lähes täysin tietämätön Thaimaan apteekkiasioista!
        Googlettamalla tietoa ei löydy riittävästi lerpalle ja hoitsut neuvovat kyllä auliisti, mutta vain kuin lerpan lääkkeet päätyvät apteekista lerpan sisuksiin ja säilyttävät yleensä rauhan hoivalassa ja poliisit poissa!!!

• 63NumBall64
        einarkki kirjoitti:

eipä tietenkään tarkoita... voi elämäni kevät. olen useasti asioinut siinä apteekissa , löytyy eurooppalaiset lääkkeet. omalla reseptillä tietysti. aina ollut myös thaikkuja asakkaina, minkähän takia? ehkä ovat huomanneet että nuo sinun "murto osa hinnalla" ei oikein toimi. tai sitten on sivuvaikutuksia.

Siis edelleen apteekin tehtävä on toimittaa lääkkeitä, reseptillä tai ilman, lisäksi on olemassa lääkeitä jota ei saa mistään apteekista, minulla oli onglmia polvennivelkierukan kanssa vuonna 2014, sain 30 tabl bangkok hospitalista ultracet nimistä lääkettä joka on tramadolin ja parasetamolin yhdistelmä, vedin ne 30 naamaan, ja ajelin että haen tuosta apteekista vielä toisein 30 lisää, ei onnistunu, ja mulla oli resepti, mutta toki sain ne 30 tbl bangkok hospitalista...

Ilmeisesti sinun kannattaa tutkia mitä tarkoittaa kopiolääke ja mitä geneerinen valmiste, esim. kaikki orionin lääkkeet ovat geneerisiä valmisteita, sillä ei ole lainkaan omaa lääketuotantoa, vaan kaikki on lisenssillä valmistettuja valmisteita... eli taas paskapuhetta. suomessakin valtaosa myytävistä lääkeistä on näitä geneerisiä, ainoastaan ne joiden patentti on voimassa, että sitä ei voida valmistaa geneerisenä, ovat suomessa aitoja.

• voilerppasentään
        63NumBall64 kirjoitti:

käsket olemaan varovainen mutta silti pitäisi suosia murto osahintaisia kopiota. nyt en oikein ymmärrä. tiedän että nämä kopio diabeteslääkkeet ovat surkeita, eräällä thai tutullani on diabetes ja hän kertoi.

• eskonveli
        63NumBall64 kirjoitti:

Siis edelleen apteekin tehtävä on toimittaa lääkkeitä, reseptillä tai ilman, lisäksi on olemassa lääkeitä jota ei saa mistään apteekista, minulla oli onglmia polvennivelkierukan kanssa vuonna 2014, sain 30 tabl bangkok hospitalista ultracet nimistä lääkettä joka on tramadolin ja parasetamolin yhdistelmä, vedin ne 30 naamaan, ja ajelin että haen tuosta apteekista vielä toisein 30 lisää, ei onnistunu, ja mulla oli resepti, mutta toki sain ne 30 tbl bangkok hospitalista...

Ilmeisesti sinun kannattaa tutkia mitä tarkoittaa kopiolääke ja mitä geneerinen valmiste, esim. kaikki orionin lääkkeet ovat geneerisiä valmisteita, sillä ei ole lainkaan omaa lääketuotantoa, vaan kaikki on lisenssillä valmistettuja valmisteita... eli taas paskapuhetta. suomessakin valtaosa myytävistä lääkeistä on näitä geneerisiä, ainoastaan ne joiden patentti on voimassa, että sitä ei voida valmistaa geneerisenä, ovat suomessa aitoja.

tuo international pharmacy pattayalla on samaa puljua bangkok hospitalin kanssa, on vaan eri rakennuksessa.

• eskonveli
        eskonveli kirjoitti:

tuo international pharmacy pattayalla on samaa puljua bangkok hospitalin kanssa, on vaan eri rakennuksessa.

vielä lisäys, bkk hospitalin alakerrassa on myös sairaalan oma apteekki kuten thaikuissa on tapana.

• 63NumBall64
        voilerppasentään kirjoitti:

käsket olemaan varovainen mutta silti pitäisi suosia murto osahintaisia kopiota. nyt en oikein ymmärrä. tiedän että nämä kopio diabeteslääkkeet ovat surkeita, eräällä thai tutullani on diabetes ja hän kertoi.

En tiedä kun ei ole diabetestä, tosin parillakin kaverilla on, saavat lääkkeet edellisesti hua hin hospitalista, nimeltään metformin noin paateron kpl 500mg, tehty täällä, alkuperäinen lisenssi on joilloin norskifirmalla... ne eivät ole kopiolääkeitä, vaan geneerinen valmiste...

• eakonveli
        63NumBall64 kirjoitti:

En tiedä kun ei ole diabetestä, tosin parillakin kaverilla on, saavat lääkkeet edellisesti hua hin hospitalista, nimeltään metformin noin paateron kpl 500mg, tehty täällä, alkuperäinen lisenssi on joilloin norskifirmalla... ne eivät ole kopiolääkeitä, vaan geneerinen valmiste...

niimpä, ja metformin on lääkkeessä vaikuttava ainesosa. kaikissa diabeteslääkkeissä on metformiinia. lääkemerkkejä on useita, glugophage, ym ym jota saa alkuperäisenä international pharmasystä hinta sama kun suomessa.

• 63Numball64

eikä bangkog hospitalin lähellä ole tuollaista apteekkia lainkaan, siellä on joku f alkava apteekki todennäköisesti tarkoitat bar raynolds lähes vasta päätä olevaa sairaalaa, mutta se ei taida olla bangkok hospital, siinä lähellä oli joku apteekki...

• eskonveli
        63Numball64 kirjoitti:

eikä bangkog hospitalin lähellä ole tuollaista apteekkia lainkaan, siellä on joku f alkava apteekki todennäköisesti tarkoitat bar raynolds lähes vasta päätä olevaa sairaalaa, mutta se ei taida olla bangkok hospital, siinä lähellä oli joku apteekki...

oot vittu jänkkä vanha jäärä. googletappa uudestaan. oletko koskaan käynyt pattayalla...???

• 63Numball64
        eskonveli kirjoitti:

oot vittu jänkkä vanha jäärä. googletappa uudestaan. oletko koskaan käynyt pattayalla...???

useasti jopa kuusi kertaa vuodessa, kun palstalla on asiasta päätelty, ja todennäköisesti ensivikkolla menossa... eikä edeleenkää bnh sairaalan lähellä ole moista apteekkia, ,mutta tuossa lasareissä en ole koskaan käynyt, soittanut parikertaa, jollekin Liisu nimiselle sairaanhoitajalle....

• Pattisonparatiisi

Oli taivahan virhe liittää Pattijoki Raumaan, jos tänne knarkit alakavat painamahan !

• luonnollinenhoito

Käy kysymässä. Tältä palstalta et saa oikeaa tietoa.

• Tuoksuu
    • Bentsonisti

Täällä kun tuntuu tietoa olevan, saanko nämä kaikki läpi thaikkuihin(30pv satsi);
      -Rivatrill 2mg, mukaan 100kpl/1 purkki. Pitääkö olla korkkaamaton tullissa?(lääke ohje/nimilappu paketissa, ei purkissa)
      Diapam 10mh 90 kpl levyissään ja paketissaan.
      -insomin 5mg 60kpl
      -ketipinor 200mg 30kpl
      -mirtazapin 15mg 30kpl
      -melatonin 3mg 30kpl
      -deprakine 300mg 60kpl.

Kaikki siis paketeissaan ja paketeissa nimet, määrät jne eli ihan on omia lääkkeitä. Tota rivatrillia mietin, nykyään kun sinetöivät paketin niin laittavat sen nimilapun siihen pakettiin ja hologrammi teipit sinetiksi, että pitääkö olla tosiaan täysi pakettk jotta putkkikin on korkkaamaton, tonnehan ois helppo laittaa vaikka hUUmeita purkki täyteen jne.. vai onko noin tarkkaa?
      Nuista on suomenkieliset lääkeohjeet jotka saa lääkäriltä kun ne määrätään, ja apteekista haettu ns. Englanninkieliset reseptit(samanlaiset kuin noi lääkeohjeet, lukee suomeksi mitä on ja määrät ym nornmi jutut, mutta ylempänä selitetään englanniksi jtn. Kuulemma kelpaa ulkomailla apteekin mukaan, mutya tää thaimaa tuntuu olevan niin v...n tarkka näistä, vai onko?
      Ja menenkä ihan vain normi vihreetä linjaa pitkin kentillä?

Kiitos asiallisista vastauksista ja hyvää kevään jatkoa :)

• JokeriJokke

• 63Numball64

Eivät ole juurikaan olleet kiinnostuneita tullissa onko lääkkeitä vai ei, toki en ole niitä juurikaan edes kuljettanut, huumekoiria tulee vastaa silloin tällöin enkä tiedä onko niitä edes koulutettu noiden maahantulokiellossa olevien lääkkeiden tunnistamiseen, todennäköisesti ei... en tiedä takalleen onko tuossa listassa suoraan maahantuonti tai vientiin kiellettyjä lääkkeitä, sinun pitää tarkastaa tuo lista, ja huomaa että ne on merkitty vaikuttavan aineen ei kauppanimen osalta, ainakin tuo ketipinor on quatipine, tuo diapam taitaa olla täällä nimellä valium lääkeaine diazepam , noita muita en tiedä...

• 63Numball64
        63Numball64 kirjoitti:

Eivät ole juurikaan olleet kiinnostuneita tullissa onko lääkkeitä vai ei, toki en ole niitä juurikaan edes kuljettanut, huumekoiria tulee vastaa silloin tällöin enkä tiedä onko niitä edes koulutettu noiden maahantulokiellossa olevien lääkkeiden tunnistamiseen, todennäköisesti ei... en tiedä takalleen onko tuossa listassa suoraan maahantuonti tai vientiin kiellettyjä lääkkeitä, sinun pitää tarkastaa tuo lista, ja huomaa että ne on merkitty vaikuttavan aineen ei kauppanimen osalta, ainakin tuo ketipinor on quatipine, tuo diapam taitaa olla täällä nimellä valium lääkeaine diazepam , noita muita en tiedä...

Katsoin tuon listan siellä on tuossa ryhmässä 2 pääosin vahvat kipulääkkeet, niitäkin saa ilmeisesti tuoda jos anoo tuontiluvann.. psyykenlääkkeitä ei siellä montaakaan ole..

• numeromiehentarinat
        63Numball64 kirjoitti:

Unohdit Numball sen ettet ole lentänyt kymmeneen vuoteen kertaakaan. 3 vuotta sitten kerroit että sinulla on lippu Suomeen vuodelle 2020.

• Bentsonisti

Kiitti, näytti listalta kolmiolääkkeistä nuo bentzot löytyvän. Tosin deprakinekin on kolmiolääke, sitä en löytänyt listalta enkä muita, kai noi on niin perus lääkkeitä kuten toi natriumvalproaatti. Jos kerta jopa subutexia(buprenorphine) saa viedä 30pv annoksen, ja korvaushoitolaisilla annos voi olla 3x8mg päivässä eli eli, 90x8mg, melkosen määrän. Ihme ettei tuo ole kiellettyjen listalla..

• 63Numball64

En tiedä mitään noista huumehommista, täällä kannattaa olla asiassa erittäin varovainen, Thaimaassa on yksi maailman tuikempia huumelainsäädäntöjä, käytössä voi napsahtaa vuosien kakku, myynnistä kuoleman tuomio, eikä vankilat ole suomalaista hotellitasoa, harva selviää hengissä.. pidemmästä kakusta...

• narkitvittuun
        63Numball64 kirjoitti:

En tiedä mitään noista huumehommista, täällä kannattaa olla asiassa erittäin varovainen, Thaimaassa on yksi maailman tuikempia huumelainsäädäntöjä, käytössä voi napsahtaa vuosien kakku, myynnistä kuoleman tuomio, eikä vankilat ole suomalaista hotellitasoa, harva selviää hengissä.. pidemmästä kakusta...

Vihdoinkin löytyi aihe josta Lerppa tietää jotakin. Lääkkeet. Jos haluatte tietää millä kaavakkeella ja lähetteellä pääsee psykiatriselle, niin kysykää Lerpalta. Se tietää kaiken näistä asioista vuosien kokemuksella.
        Nappikalleja ei Pattayalle kaivata. Narkkaa himassa. Se on ihan sama oletko tööt kotona vai Pattayalla. Säästät nekin rahat sitten lisälääkkeisiin.

• 63NumBall64
        narkitvittuun kirjoitti:

Vihdoinkin löytyi aihe josta Lerppa tietää jotakin. Lääkkeet. Jos haluatte tietää millä kaavakkeella ja lähetteellä pääsee psykiatriselle, niin kysykää Lerpalta. Se tietää kaiken näistä asioista vuosien kokemuksella.
        Nappikalleja ei Pattayalle kaivata. Narkkaa himassa. Se on ihan sama oletko tööt kotona vai Pattayalla. Säästät nekin rahat sitten lisälääkkeisiin.

M1 ja kahden laakerin allekirjoitus...
        Nappihorhoja pattayalla riittaa omasta takaakin ei niita kannata suomesta tanne roudata.

• varhainenkana
        63NumBall64 kirjoitti:

M1 ja kahden laakerin allekirjoitus...
        Nappihorhoja pattayalla riittaa omasta takaakin ei niita kannata suomesta tanne roudata.

enklanti nappaimisto vaihteeksi lerpalla

• ErittäinHyvä

ERITTÄIN HYVÄ PUHEENAIHE PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE, TAVOITTAA KOHDERYHMÄN.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      476
      8496
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5820
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4762
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4625
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      69
      4127
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      171
      3749
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96