Matkaopas haku 2016

seoisnytjoskoskaan

Ketään palstalaisia / palstalle eksyneitä hakenut kesälle 2016 matkaoppaaksi?
Aurinkomatkoille, Finnmatkoille, Tjäreborgille, Nazarille tms?

Nazarille tuli kutsu haastatteluun.
AM:lta ja Finnmatkoilta kuumeisesti odottelen josko pääsisi haastatteluihin :)

34

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospamentäis

      Kaikkiin on tainnut hakemukset tulla laitettua. Tässä vaiheessa Nazar kutsunut haastatteluun. Kaikissa muistaakseni on jotain kyselyjä tullut sähköpostiin. Vaikeimmat mielestäni Aurinkomatkoilta/Finnair. Vähän erilainen kuin cabin crew haussa, mutta haastavat loppuosiot silti. Muilla oli nuo samat testit, mutta AM:lla nuo Finnairin omat.

    • seoisnytjoskoskaan

      Joo AM:n testit tosiaan oli aika haastavat. Saa nähdä miten käy.

    • toivontosissaan

      Finnmatkoilta tullut kiitos, mutta ei kiitos viesti osallle n. viikko testien jälkeen. Voiko tästä siis päätellä, että toivoa jatkoon pääsystä olisi kun ei hylsyä vielä ole tullut?

      • toivontosissaan

        Niin ja mitä luulette aukeaako tjärelle vielä suomenkielisen oppaan haku vai mennäänkö ensi kesä vain ruotsia puhuvilla? Itsellenä ruotsi ei ole mikään vahvuus :s

        Olette muuten muut hakeneet aiemmin miltäkään firmalta matkaoppaan paikkaa? Itse olen ensikertaa liikkeellä, mutta halu on kova!


    • Oonhakenut

      Mäkin oon hakenu ja pääsin Nazarin haastatteluun. :) Finnmatkoista ei oo vielä kuulunu niitten testien jälkeen.

      Mä haen kans nyt ekaa kertaa ja olis kyllä mahtavaa päästä oppaaks! :) Onks kellään muuten mitään tietoa, minkä verran hakijoita on ollu?

    • kysymyksii

      Mitä pohjakoulutuksia ja paljon aspakokemusta haastatteluihin päässeillä?

    • toivontosissaan

      AMK restonomi ja ravintola sekä hotellialan työkokemus :)

    • Jospamentäis

      Restonomi ja kokemusta hotellityöstä sekä asiakaspalvelusta kaupassa.

    • innoissaan

      Kuinkahan nopeesti AM:lta ois jonkinlaista vastausta odoteltavissa? :D

    • Jospamentäis

      Aurinkomatkoilta tuli juuri videohaastattelukutsu.

      • Nojospajoskus

        Eli varmaan hylsy tulossa kerran mitää ei oo kuulunu :(


      • eimikäänkiireminnekään

        Minkälai videohaastattelu? :) skypessä joskus vai pitääkö vaa kuvata lyhyt video niinku nazarille?

        Mullekaa ei oo AMlta kuulunu mitää, ja ei varmaa kuulukaa. Ihan mielenkiinnosta kyselen :)


      • Jospamentäis

        Neljä kysymystä joihin täytyy videona vastata. Neljä eri henkilöä esittää kysymyksen. Yhteen vastaus englanniksi.


      • josnytyrittäis

        mullekin tuli kutsu videohaastatteluun! liekö nähdään yksilöhaastattelussa :D


      • Jospamentäis

        Saa nähdä. :) Nyt on ensin edessä Nazarin haastattelu. Aurinkomatkojen haku vasta silloin loppuu. Jos Nazarilta paikka aukeaa, saattaa olla, että ei tule toiseen haastatteluun enää lähdettyä. Jospa kuitenkin jonnekin pääsisi oppaaksi. :)


      • Jospamentäis

        Tänään tuli kutsu Finnmatkojen haastatteluun. Helmikuussa on valittavat haastattelupäivät. On ainakin vaihtoehtoja nyt. :) Aurinkomatkoilta tietoa odotellaan. :D


      • seoisnytjoskoskaan

        Valitsitko minkä päivä? :D
        Ite meinasin menna heti ekana päivänä, 2.2 :)


      • Jospamentäis

        En vielä valinnut. Pitää varmaan valita joku myöhempi, ettei jatkuvaan Helsinkiin oo meno. :)


    • seoisnytjoskoskaan

      Aurinkomatkoilta ei oo kuulunu vielä mitää. Mutta Finnmatkat kutsu just haastatteluun!

    • Oululainennn

      Mullakin tuli pyyntö finnmatkoille ja aurinkomatkoille ois videohaastattelu tehtävänä. Onko muille tullu nazarilta vastausta? Testit kaikki tehty mutta mitään ei ole kuulunut:(

    • Ummikko

      Hei! Minulle tuli hämärä vastaus Nazarilta että tervetuloa huomenna haastatteluun, mutta aikaa eikä paikkaa lue viestissä :D Missä haastattelu on ja monelta?

    • Seoisnytjoskoskaan

      Mites hakuprosessit muilla sujuu? :) nazarin haastattelussa kävin, finnmatkoille rekryyn menossa ja amlta ollut hiljaisen puoleista.

      Onko muuten teillä muilla ns. Ykköskohdetta eli jos sattuisi niin kivasti että pääsitte useammalle yhtiölle niin minkä valitsisitte? Itelle Finnmatkat ois aika unelma.

    • oisinjomenossa

      Jees eli Finnmatkoille sain eilen kutsun haastatteluun ja se on toistaseksi ainoa mihin oon hakenu. Mietin Apollomatkoja, mutta täytyy nyt katsoa. Tarkotus ei ole päästä "vaan johonkin" vaan Finnmatkat olis ehdottomasti mulle sopivin ja mä niille. (:D)

      Kivaa, että keskustelua on jo syntyny ja saa vähän vertaistukea tulevaa ajatellen :) terkuin aivan paniikissa siitä asti, kun sain haastattelukutsun

    • oppuusi

      Finnarin varausjärjestelmään on päivittynyt ensi viikolle Matkaopas-haastatteluaikoja, siis Aurinkomatkoillakin homma edennyt, varattavissa yhteensä 38 aikaa, joista jo 16 varattu eli on sieltäkin jo viestit lähetetty jatkoon päässeille.

      • Oppaaksihalukas

        Milloin on tullut viestiä sieltä? Aurinkomatkoilta siis ?


      • Uusisuunta

        Tänään on tullu alkuillasta n. 18.00 aikoihin...


      • Voihan

        Hmmm.. Voi että :o mutta onnea valituille! Ja onnea haastatteluun !!:)


    • Niimpäniiiin

      Minä en usko että kerralla pompsina laittaa haastatteluun pääSeville viestit.. Huomenna varmaan osalle tulee kans.. Sit jotka ei pääse nii tulee pompsina vastaus että kiitos mutta ei kiitos.

    • Oonhakenut

      Tuntuu olevan aika vaikeeta päästä oppaaks. Hirveesti hakijoita, Finnmatkoillakin kun on viitenä eri päivänä haastattelut. :/ Montakohan opasta ne valitsee?

    • Jännittäää

      Millainen nazarin haastattelu oli? Tällä viikolla haastattelu ja jännittäää.

    • Jännittäämyös

      Aika paljon noissa ryhmähaastatteluissa ilmeisesti painotetaan esiintymistä. Hieman pelottaa kyllä, ku ei oo pitkään aikaa tullu esitelmiä pidettyä. :/ Kuinkakohan huippuesiintyjä pitäis olla, että vois päästä oppaaks? :D

    • innoissaan

      Minkähänlainen tuon Finnmatkojen esitelmän pitäisi olla?

      Ja mitähän muita tehtäviä siellä rekrypäivässä on?

    • Oppaaksi

      Luin mielenkiinnolla viestiketjuanne ja ajattelin kokeilla onneani josko joku oppaaksi päässyt ehtisi/viitsisi laittaa fiiliksiä rekryprosessista ja työstä itessään tänne?? Ite oon aatellu hakeutua myöskin samoihin hommiin ja tässä alan enemmän tietoa keräilemään aiheesta :)

    • Wanha123

      Hei! Onko täällä sellaisia jotka hakivat nyt syys-lokakuun lähtöön matkaoppaaksi? Joko olette saaneet tiedon valittiinko teidät? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe