Ketään palstalaisia / palstalle eksyneitä hakenut kesälle 2016 matkaoppaaksi?
Aurinkomatkoille, Finnmatkoille, Tjäreborgille, Nazarille tms?
Nazarille tuli kutsu haastatteluun.
AM:lta ja Finnmatkoilta kuumeisesti odottelen josko pääsisi haastatteluihin :)
Matkaopas haku 2016
34
413
Vastaukset
- Jospamentäis
Kaikkiin on tainnut hakemukset tulla laitettua. Tässä vaiheessa Nazar kutsunut haastatteluun. Kaikissa muistaakseni on jotain kyselyjä tullut sähköpostiin. Vaikeimmat mielestäni Aurinkomatkoilta/Finnair. Vähän erilainen kuin cabin crew haussa, mutta haastavat loppuosiot silti. Muilla oli nuo samat testit, mutta AM:lla nuo Finnairin omat.
- seoisnytjoskoskaan
Joo AM:n testit tosiaan oli aika haastavat. Saa nähdä miten käy.
- toivontosissaan
Finnmatkoilta tullut kiitos, mutta ei kiitos viesti osallle n. viikko testien jälkeen. Voiko tästä siis päätellä, että toivoa jatkoon pääsystä olisi kun ei hylsyä vielä ole tullut?
- toivontosissaan
Niin ja mitä luulette aukeaako tjärelle vielä suomenkielisen oppaan haku vai mennäänkö ensi kesä vain ruotsia puhuvilla? Itsellenä ruotsi ei ole mikään vahvuus :s
Olette muuten muut hakeneet aiemmin miltäkään firmalta matkaoppaan paikkaa? Itse olen ensikertaa liikkeellä, mutta halu on kova!
- Oonhakenut
Mäkin oon hakenu ja pääsin Nazarin haastatteluun. :) Finnmatkoista ei oo vielä kuulunu niitten testien jälkeen.
Mä haen kans nyt ekaa kertaa ja olis kyllä mahtavaa päästä oppaaks! :) Onks kellään muuten mitään tietoa, minkä verran hakijoita on ollu? - kysymyksii
Mitä pohjakoulutuksia ja paljon aspakokemusta haastatteluihin päässeillä?
- toivontosissaan
AMK restonomi ja ravintola sekä hotellialan työkokemus :)
- Jospamentäis
Restonomi ja kokemusta hotellityöstä sekä asiakaspalvelusta kaupassa.
- innoissaan
Kuinkahan nopeesti AM:lta ois jonkinlaista vastausta odoteltavissa? :D
- Jospamentäis
Aurinkomatkoilta tuli juuri videohaastattelukutsu.
- Nojospajoskus
Eli varmaan hylsy tulossa kerran mitää ei oo kuulunu :(
- eimikäänkiireminnekään
Minkälai videohaastattelu? :) skypessä joskus vai pitääkö vaa kuvata lyhyt video niinku nazarille?
Mullekaa ei oo AMlta kuulunu mitää, ja ei varmaa kuulukaa. Ihan mielenkiinnosta kyselen :) - Jospamentäis
Neljä kysymystä joihin täytyy videona vastata. Neljä eri henkilöä esittää kysymyksen. Yhteen vastaus englanniksi.
- josnytyrittäis
mullekin tuli kutsu videohaastatteluun! liekö nähdään yksilöhaastattelussa :D
- Jospamentäis
Saa nähdä. :) Nyt on ensin edessä Nazarin haastattelu. Aurinkomatkojen haku vasta silloin loppuu. Jos Nazarilta paikka aukeaa, saattaa olla, että ei tule toiseen haastatteluun enää lähdettyä. Jospa kuitenkin jonnekin pääsisi oppaaksi. :)
- Jospamentäis
Tänään tuli kutsu Finnmatkojen haastatteluun. Helmikuussa on valittavat haastattelupäivät. On ainakin vaihtoehtoja nyt. :) Aurinkomatkoilta tietoa odotellaan. :D
- seoisnytjoskoskaan
Valitsitko minkä päivä? :D
Ite meinasin menna heti ekana päivänä, 2.2 :) - Jospamentäis
En vielä valinnut. Pitää varmaan valita joku myöhempi, ettei jatkuvaan Helsinkiin oo meno. :)
- seoisnytjoskoskaan
Aurinkomatkoilta ei oo kuulunu vielä mitää. Mutta Finnmatkat kutsu just haastatteluun!
- Oululainennn
Mullakin tuli pyyntö finnmatkoille ja aurinkomatkoille ois videohaastattelu tehtävänä. Onko muille tullu nazarilta vastausta? Testit kaikki tehty mutta mitään ei ole kuulunut:(
- Ummikko
Hei! Minulle tuli hämärä vastaus Nazarilta että tervetuloa huomenna haastatteluun, mutta aikaa eikä paikkaa lue viestissä :D Missä haastattelu on ja monelta?
- Seoisnytjoskoskaan
Mites hakuprosessit muilla sujuu? :) nazarin haastattelussa kävin, finnmatkoille rekryyn menossa ja amlta ollut hiljaisen puoleista.
Onko muuten teillä muilla ns. Ykköskohdetta eli jos sattuisi niin kivasti että pääsitte useammalle yhtiölle niin minkä valitsisitte? Itelle Finnmatkat ois aika unelma. - oisinjomenossa
Jees eli Finnmatkoille sain eilen kutsun haastatteluun ja se on toistaseksi ainoa mihin oon hakenu. Mietin Apollomatkoja, mutta täytyy nyt katsoa. Tarkotus ei ole päästä "vaan johonkin" vaan Finnmatkat olis ehdottomasti mulle sopivin ja mä niille. (:D)
Kivaa, että keskustelua on jo syntyny ja saa vähän vertaistukea tulevaa ajatellen :) terkuin aivan paniikissa siitä asti, kun sain haastattelukutsun - oppuusi
Finnarin varausjärjestelmään on päivittynyt ensi viikolle Matkaopas-haastatteluaikoja, siis Aurinkomatkoillakin homma edennyt, varattavissa yhteensä 38 aikaa, joista jo 16 varattu eli on sieltäkin jo viestit lähetetty jatkoon päässeille.
- Oppaaksihalukas
Milloin on tullut viestiä sieltä? Aurinkomatkoilta siis ?
- Uusisuunta
Tänään on tullu alkuillasta n. 18.00 aikoihin...
- Voihan
Hmmm.. Voi että :o mutta onnea valituille! Ja onnea haastatteluun !!:)
- Niimpäniiiin
Minä en usko että kerralla pompsina laittaa haastatteluun pääSeville viestit.. Huomenna varmaan osalle tulee kans.. Sit jotka ei pääse nii tulee pompsina vastaus että kiitos mutta ei kiitos.
- Oonhakenut
Tuntuu olevan aika vaikeeta päästä oppaaks. Hirveesti hakijoita, Finnmatkoillakin kun on viitenä eri päivänä haastattelut. :/ Montakohan opasta ne valitsee?
- Jännittäää
Millainen nazarin haastattelu oli? Tällä viikolla haastattelu ja jännittäää.
- Jännittäämyös
Aika paljon noissa ryhmähaastatteluissa ilmeisesti painotetaan esiintymistä. Hieman pelottaa kyllä, ku ei oo pitkään aikaa tullu esitelmiä pidettyä. :/ Kuinkakohan huippuesiintyjä pitäis olla, että vois päästä oppaaks? :D
- innoissaan
Minkähänlainen tuon Finnmatkojen esitelmän pitäisi olla?
Ja mitähän muita tehtäviä siellä rekrypäivässä on? - Oppaaksi
Luin mielenkiinnolla viestiketjuanne ja ajattelin kokeilla onneani josko joku oppaaksi päässyt ehtisi/viitsisi laittaa fiiliksiä rekryprosessista ja työstä itessään tänne?? Ite oon aatellu hakeutua myöskin samoihin hommiin ja tässä alan enemmän tietoa keräilemään aiheesta :)
- Wanha123
Hei! Onko täällä sellaisia jotka hakivat nyt syys-lokakuun lähtöön matkaoppaaksi? Joko olette saaneet tiedon valittiinko teidät? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818