Hei HongKong kävijät!
Kaivataan vinkkejä! Minne kannattaa majoittua Kowloo vai saari? Hotellisuosituksia ja kokemuksia? Etsin suht tasokasta hotellia hyvältä paikalta(näyttäisi olevan paljonkin tasokkaita ja kohtuuhintaisia hotelleja)Mitä pitää tietää tai varoa HongKongissa perus taskuvarkaitten lisäksi? Kannattaako viikon matkalla käydä Macaossa? Miten tippikulttuuri? Sisältyykö tipit yleensä laskuun?
Honkkari 2016
6
1100
Vastaukset
- H00K00
No perkules, se on ihan ittestä kiinni kummassako majoittuu,,,
Novotel, tai joku muu hotelli nathanroadilla, ei kuitenkaan mongkokiin asti,,, kimberlyroadilla ja sen viereisillä kaduilla on hyviä hotellia, halpojakin, rannassa canton roadilla Royal Pacific hotelli, alakerrasta lähtee pikaalukset macauhin, (ehdottomasti kandee käydä päivä retki vaikka macau towerissa)
Saarenpuolella kandee hotelli kattoa metron läheltä tai DONGDONG ratikan reitiltä, näin pääset liikkumaan... esim island pacific hotelli on hinta-laatu ok...
Katso tripadvisorista palautteita ja kuvia...
Haluukko muuta tietää.... ?
Kun meette macauhin, mennen tullen lippu luukulta, aluksia menee muistaakseni vartin välein... kun tuutte macauhin, ottakaa musta taksi, ei niitä innokkaita tyrkyttäjiä ovella, ne on huijareita kaikki, taksi koppi on ulko ovesta oikeella...
Viimmes ku tultiin kaks innokasta yritti myydä roundtrippiä mutten kiinnostunut, menin röökille ja ne vain jatkoibvat,,, kulkivat niin kauan mun perässä(vaikka käskin häipyä moneen kertaan) kunnes oltiin valkoisen audin vieressä ja kysyin et tuutteko vielä kyytiin, mä veloitan nyt sit tästä eteenpän... häipyivät...- ooreit
TripAdvisoriin ei voi luottaa kovin paljoa. Tullut yövyttyä eri puolilla maailmaa ja on käynyt ihan selväksi että hotellin omistajat ostavat tekaistuja Trippari-arvioita tyyliin 1000 kpl = 15 euroa. Yllättäin nämä ostetut arvioinnit sijoittuvat akselille hyvä-erittäin hyvä. Tekaistut arvioinnit erottaa oikeista yksityiskohtien puutteesta. Vertailkaapa huonoja arvioita hyviin yksityiskohtien määrän suhteen. Tripparissa huonot arvioinnit ovat lähtökohtaisesti luotettavampia kuin hyvät. Ruotsinkieliset arvioinnit ovat varsin hyvin paikkaansa pitäviä. Samoin tietysti suomenkieliset, mutta suomenkielisiä on vielä hyvin niukalti.
- teroSa
tää on ihan höpöä... reissannut mäkin oon ja luen aina useemman kommentin,,, koskaan en oo pettyny...
- H00K00
jatkan vielä...
Ei tippejä, en ainakaan kosakaan oo jättäny, eikä ole varkaita näkyny, en ikinä... Minusta kannattaa yöpyä saaren puolella. Olitte sitten kummassa vaan, joukkoliikenne toimii tosi hyvin. Kuten tietty suurkaupungissa kuuluukin. Jos on useamman yön, kannattaa katsoa että hotellihuone ei ole mikään 10m2 koppi. Valinnanvara putoaa aika radikaalisti :D
Itsekin olen käynyt Macaossa, mutta en kyllä enää tuhlaisi siihen aikaa. Tietty jos Las Vegas on mieleen, voi Macaokin kiinnostaa...
HK on kyllä hieno mesta. Siisti, turvallinen ja kaikki toimii :)- kuukausivielä
hotellit halvempia centralin puolella, kowloonissa hiukan arvokkaammat. En kuitenkaan menisi (kartalla) mongkokiin asti tai siitä ylöspäin, toki kun hotelli on metron varrella ei silläkään oo väliä. Just varasin taas lennot :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1207604- 545708
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72763Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081533Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2601155Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3321146Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321031