Suomalaiset tuottivat kunnallisjätettä henkeä kohden 481 kiloa
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalainen-tuottaa-jatetta-481-kiloa-tanskalainen-taas-833/1946120
Nämä tilastolliset keskiarvot ovat luotu tasaamaan kaikkien vastuulle tai vähentämään vastuuta.
Omaan http://www.philips.fi/c-p/HR2393_01/keittioevaaka >1g- 5kg
Punnitsin kaikki jätteeni 1.10-31.12. 2051 Tulos
Kierrätys lasi 8,4 kg
Paperi kartonki 1,948 kg
Bio jäte =mm. hedelmien kuoret ja suodatin pussit 6,721 kg
Sekajäten 13,423 kg.
Vuoden kuormani tule siis olemaan Yhteensä kaikkia 122,047 kg
Josta kierrätykseen menee; lasi paperi/kartonki ja bio jäte.
No olen pienituloinen, rasitan siis kuitenkun vain 1/4 jätehuoltoa ja kierrätystä.
Tosin kerrostalo asukkaana maksan saman kuin muutkin, oma säästöni ei vähennä kulujani millään lailla.
Suomalaiset tuottivat kunnallisjätettä
2
64
Vastaukset
- saethjs
Täydet pisteet , arvoisa vanha muija, vaikka useat nyt nauravat touhuillesi, mutta joskus tulevaisuudessa voi olla tilanne toisin , silloin kilpaillaan siitä kuka vähiten jätettä tuottaa .
- Vanhamuija
No vain omia tapojaan voi muuttaa, eli vaikka en ikäni puolesta maailmaa enää katsele kuin n. 5-10v. Eikä Tellus silloinkaan enää ole elinkelpoinen, omalta osaltani teen sen mihin kykenen.
En todella kuluta mitään huvikseni tai aikani kuluksi.
Olen kerran käynyt portilla, mutta en vielä kelvannut joten minut palautettiin. Silloin ja jälkikäteen asioita miettiessäni huomasin, ainoa hätä oli luonto ja miten se tuohoutuu sekä sukupuutoon kuolevat eläimet. Lapsenlapseni eivät enää näe niitä kaikkia ja toden näköisesti joutuvat pitämään ulkona hengityssuojaimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279