Auttaako eduskunnan oikeusasiamies laittomissa huostaanotoissa?
oikeusasiamies
3
185
Vastaukset
- eiautavalitukset
kukaan ei auta; sillä sosiaaliviranomainen on suomessa ns. "jumalan" asemassa, jonka päätöksistä ei ole valitusoikeutta nimim. kokemus-
ta on. Oikeusasiamies kertoo päätöksessään ainoastaan yleisellä ta-
solla, miten lapsia koskevia asioita tulisi sosiaalitoimessa/ lastensuo
jelussa käsitellä ottamatta kantaa itse asiaan/ valitukseen miten lain
vastaisesti on menetelty ja pyydettäessä ottamaan kantaa itse vali-
tukseen/ kanteluun toteaa eduskunnan apulaisoikeusasiamies;
"teille on vastattu, vastaisuudessa valituksenne, kirjelmänne tullaan arkistoimaan vastaamatta". Tämä on suomen narsistisessa ns. mafia valtiossa nääs lapsen etu ja oikeudet, ihmisoikeudet vastoin lainsää-
däntöä ja suomen perustuslakia 6 §. - joskusjoo
Puuttuu silloin huomauttaen kuntaa, jos narsistinen sijaisvanhempi ja kunta eivät ole vaivautuneet tekemään asiakassuunnitelmaa lapselle. Tällaista täällä.
- Raisionkaupungissa
ei ainakaan puututa ja asiakassuunnitelmaa ym lapsia koskevia asia-papereita ei suostuta isälle luovuttamaan. Myöskään aluehallintovirasto ei suostu valvovana viranomaisena isälle asianosaisena luovuttamaan Raision kaupungin lastenvalvojan, perhepalvelujohtajan, sosiaali- ja terveyspalvelulautakunnan ja sosiaaliasiamiehen (Raision ex-lasten valvoja Kati Lammi) aluehallintovirastoon toimittamia kanteluvastineita isälle tiedoksi saatikka pyytämään lasten huoltoa, tapaamisoikeutta, kouluasioita ym koskevissa asioissa vastinetta Raision kaupungin perus teettomasta ja lainvastaisesta viranomaismenettelystä, valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711437
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573