Auttaako eduskunnan oikeusasiamies laittomissa huostaanotoissa?
oikeusasiamies
3
184
Vastaukset
- eiautavalitukset
kukaan ei auta; sillä sosiaaliviranomainen on suomessa ns. "jumalan" asemassa, jonka päätöksistä ei ole valitusoikeutta nimim. kokemus-
ta on. Oikeusasiamies kertoo päätöksessään ainoastaan yleisellä ta-
solla, miten lapsia koskevia asioita tulisi sosiaalitoimessa/ lastensuo
jelussa käsitellä ottamatta kantaa itse asiaan/ valitukseen miten lain
vastaisesti on menetelty ja pyydettäessä ottamaan kantaa itse vali-
tukseen/ kanteluun toteaa eduskunnan apulaisoikeusasiamies;
"teille on vastattu, vastaisuudessa valituksenne, kirjelmänne tullaan arkistoimaan vastaamatta". Tämä on suomen narsistisessa ns. mafia valtiossa nääs lapsen etu ja oikeudet, ihmisoikeudet vastoin lainsää-
däntöä ja suomen perustuslakia 6 §. - joskusjoo
Puuttuu silloin huomauttaen kuntaa, jos narsistinen sijaisvanhempi ja kunta eivät ole vaivautuneet tekemään asiakassuunnitelmaa lapselle. Tällaista täällä.
- Raisionkaupungissa
ei ainakaan puututa ja asiakassuunnitelmaa ym lapsia koskevia asia-papereita ei suostuta isälle luovuttamaan. Myöskään aluehallintovirasto ei suostu valvovana viranomaisena isälle asianosaisena luovuttamaan Raision kaupungin lastenvalvojan, perhepalvelujohtajan, sosiaali- ja terveyspalvelulautakunnan ja sosiaaliasiamiehen (Raision ex-lasten valvoja Kati Lammi) aluehallintovirastoon toimittamia kanteluvastineita isälle tiedoksi saatikka pyytämään lasten huoltoa, tapaamisoikeutta, kouluasioita ym koskevissa asioissa vastinetta Raision kaupungin perus teettomasta ja lainvastaisesta viranomaismenettelystä, valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201792Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726