oikeusasiamies

oikeutta

Auttaako eduskunnan oikeusasiamies laittomissa huostaanotoissa?

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiautavalitukset

kukaan ei auta; sillä sosiaaliviranomainen on suomessa ns. "jumalan" asemassa, jonka päätöksistä ei ole valitusoikeutta nimim. kokemus-
      ta on. Oikeusasiamies kertoo päätöksessään ainoastaan yleisellä ta-
      solla, miten lapsia koskevia asioita tulisi sosiaalitoimessa/ lastensuo
      jelussa käsitellä ottamatta kantaa itse asiaan/ valitukseen miten lain
      vastaisesti on menetelty ja pyydettäessä ottamaan kantaa itse vali-
      tukseen/ kanteluun toteaa eduskunnan apulaisoikeusasiamies;
      "teille on vastattu, vastaisuudessa valituksenne, kirjelmänne tullaan arkistoimaan vastaamatta". Tämä on suomen narsistisessa ns. mafia valtiossa nääs lapsen etu ja oikeudet, ihmisoikeudet vastoin lainsää-
      däntöä ja suomen perustuslakia 6 §.

• joskusjoo

Puuttuu silloin huomauttaen kuntaa, jos narsistinen sijaisvanhempi ja kunta eivät ole vaivautuneet tekemään asiakassuunnitelmaa lapselle. Tällaista täällä.

• Raisionkaupungissa

ei ainakaan puututa ja asiakassuunnitelmaa ym lapsia koskevia asia-papereita ei suostuta isälle luovuttamaan. Myöskään aluehallintovirasto ei suostu valvovana viranomaisena isälle asianosaisena luovuttamaan Raision kaupungin lastenvalvojan, perhepalvelujohtajan, sosiaali- ja terveyspalvelulautakunnan ja sosiaaliasiamiehen (Raision ex-lasten valvoja Kati Lammi) aluehallintovirastoon toimittamia kanteluvastineita isälle tiedoksi saatikka pyytämään lasten huoltoa, tapaamisoikeutta, kouluasioita ym koskevissa asioissa vastinetta Raision kaupungin perus teettomasta ja lainvastaisesta viranomaismenettelystä, valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1792
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      927
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe