Liikkuminen Goalla

goalle

Täältä löytyy paljon juttua lennoista Goalle, mutta itseäni askarruttaa enemmän liikkuminen Goassa. Itse olen menossa keväällä Morjimiin ja paikka vaikuttaa olevan vähän sivussa. Miten sieltä pääsee esim. vanhaan Goaan ja muille rannoille? Paljonko siirtymisiin pitää varata aikaa ja millasia summia matkoista pitää maksaa?

Katselin myös lentoja Sri Lankan ja Malediivien puolelle. Onko Morjimista pitkä matka Goan lentokentälle ja olisiko jolla kulla vinkkejä Sri Lankaan tai Malediiveille matkustamisesta? Molemmat kohteet vaatisivat 1-2 vaihtoa ja hinta vaihtelee todella paljon n. 500- 2 000 euroon. Millasia vaihtoaikoja on syytä varata? Löysin esim. edullisen vaihtoehdon, jossa pääsisi samalla matkalla sekä Sri Lankaan että Malediiveille, mutta yksi vaihdoista 45 minuuttia... Voiko turisti tässä ajassa selvitä koneesta toiseen?

Ensi kertaa siis menossa Intiaan. Viisumin hankinta onneksi sujui todella helposti ja viisumi mahdollistaa useita matkoja. :)

3

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60lentoa

Tuo 45min on vaihtoaikana aikalailla minimissä jos on transit matkustaja. Jos homma on ennestään tuttu ja lentokenttä hallinnassa, niin hyvin ehtii vaihtamaan. Itse olen monta kertaa lentänyt Intiaan n. tunnin vaihtoajalla, jossa jää reilusti vaihtoaikaa.

• gogogoa

itse varaisin aikaa varmuudeksi enemmän 2 h . goan kentällä joskus pääsee nopasti mutta kerran oli varmaan 300 ihmistä jonossa ensin ja 4 eri tarkistusta matkalla ennenkuin kentällä portilla. intiassa/goalla ei matkaa voi mitata km vaan ajassa tiet huonot ja ruuhkaisia. taxit parhaita arvioimaan aikaa. alle 20 e pääset lentokentälle. hinnan voit sopia kuskin kanssa hintaan vaikuttaa onko autossa ilmastointi vai ei.

• Mummeli15

Ainakin viime vuonna Morjim oli itänaapuriemme kansoittama. Ei tiedä haittaako teitä, mutta tiedoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe