Liikkuminen Goalla

goalle

Täältä löytyy paljon juttua lennoista Goalle, mutta itseäni askarruttaa enemmän liikkuminen Goassa. Itse olen menossa keväällä Morjimiin ja paikka vaikuttaa olevan vähän sivussa. Miten sieltä pääsee esim. vanhaan Goaan ja muille rannoille? Paljonko siirtymisiin pitää varata aikaa ja millasia summia matkoista pitää maksaa?

Katselin myös lentoja Sri Lankan ja Malediivien puolelle. Onko Morjimista pitkä matka Goan lentokentälle ja olisiko jolla kulla vinkkejä Sri Lankaan tai Malediiveille matkustamisesta? Molemmat kohteet vaatisivat 1-2 vaihtoa ja hinta vaihtelee todella paljon n. 500- 2 000 euroon. Millasia vaihtoaikoja on syytä varata? Löysin esim. edullisen vaihtoehdon, jossa pääsisi samalla matkalla sekä Sri Lankaan että Malediiveille, mutta yksi vaihdoista 45 minuuttia... Voiko turisti tässä ajassa selvitä koneesta toiseen?

Ensi kertaa siis menossa Intiaan. Viisumin hankinta onneksi sujui todella helposti ja viisumi mahdollistaa useita matkoja. :)

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60lentoa

Tuo 45min on vaihtoaikana aikalailla minimissä jos on transit matkustaja. Jos homma on ennestään tuttu ja lentokenttä hallinnassa, niin hyvin ehtii vaihtamaan. Itse olen monta kertaa lentänyt Intiaan n. tunnin vaihtoajalla, jossa jää reilusti vaihtoaikaa.

• gogogoa

itse varaisin aikaa varmuudeksi enemmän 2 h . goan kentällä joskus pääsee nopasti mutta kerran oli varmaan 300 ihmistä jonossa ensin ja 4 eri tarkistusta matkalla ennenkuin kentällä portilla. intiassa/goalla ei matkaa voi mitata km vaan ajassa tiet huonot ja ruuhkaisia. taxit parhaita arvioimaan aikaa. alle 20 e pääset lentokentälle. hinnan voit sopia kuskin kanssa hintaan vaikuttaa onko autossa ilmastointi vai ei.

• Mummeli15

Ainakin viime vuonna Morjim oli itänaapuriemme kansoittama. Ei tiedä haittaako teitä, mutta tiedoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      421
      5097
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      160
      2966
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2529
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      42
      1778
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      55
      1743
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      50
      1706
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1537
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1257
    9. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      15
      1177
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      167
      1114
    Aihe