MUN TUNTEILLA ON LEIKITTY

vituttaahirveesti

Jätkä sano mulle et toi yks tykkää susta ja et se haluu palavasti flirttailla sun kaa.

Aattelin et ok.

Jätkä ainaki 2tuntii sepitti kaikkee et se toinen jätkä pitää must ihan sikana.

No,menin sit uskoo ja aattelin et kiva ku mul on ihailija:)

Sen kahen tunnin pääst tää "ihailia"kysy mult et miks toi yks koko ajan laittaa nauru hymiö viestejä.

Sit kerroin et tälle jätkälle et säkuulemma pidät musta.

se oli ihan pihalla.

lopulta ku selitin sille asian nii tajus ja sano ettei oo totta ja et se oli sen toisen jätkän pila:(

Mä muserruin ja suutuin tälle jätkälle ja se kiisti koko jutun

voi herranjestas,se jätkä oli puhunu mulle kaikkee et tää "ihailia"
Rakastaa ja on iha heikkona muhun.

Pitiki mennä uskoo sitä sen jäynää.

Hirvee noloo jälkeen päin ahistaaki ja tuntuu iha kauheelta.

MUN TUNTEILLA ON LEIKITTY

hetken uskoin se jästipään puheita,tekis mieli vetää turpaa sitä vaikka oonki tyttö.

tekiks jätkä teidän mielestä väärin.


siis se kiisti koko jutun,muka ei ollu ikinä sanonukkaa mitää tollasta:(

mitä teen?

51

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituttaahirveesti

      Tärisyttää muuten iha vitusti!

      • vituttaahirveesti

        Idiootti kun olet...


    • Poikamies15v

      Mee vetää nyrkil nokkaa. Kato et se toinen poika vahtii vieres ja sit napakka isku nokkaa. Ja jos ei ite pysty pyydä sitä poikaa lyömää.Toi on helvetin ilkeetä ja oon itse joutunut samanlaisen pilan kohteeksi aikaisemmin.

      • vituttaahirveesti

        Juu,se on iha hirveet mut en mä kyl voi väkivaltaseks alkaa ku vieläpä kaikki asutaa iha kaukana toisistaa.:(

        mut kiitti kuitenki avusta.toivottavasti et joudu toiste koska se on sairaa noloo ja kauheet.


    • yxpoitsu

      Teki se poika sulle väärin. Mutta älä lähde väkivallan tielle.

      • vituttaahirveesti

        En,en pidä väki vallasta laisinkaan


    • 54634563465

      Eli hetkone siis jätkä on suhun ihastunut, ja tulee sulle väittää, että joku toinen jätkä olisi rakastunut suhun..? Omituinen tapa "iskeä" naista..

      • vituttaahirveesti

        Hmmm,nyt ku oikeestaan miettii nii se taitaaki ite olla vähä ihastunuxD
        outo tyyppi kyl pakko sanoo jos näin on.


    • asiastatietävä33

      Anteeks, ootteko jossain ykkösluokalla? Noita piloja harrastetaan oikeesti ehkä jossain siellä.

      • tyttö_13v

        Lukion ykkösluokal ? ;)


      • vituttaahirveesti

        Ollaan kasilla kummatkin paitsi toinen jätkistä on seiskalla.
        Enkä mä pilaillu vaa se toinen jätkä joka on kasilla. Se se täs on ykkösluokkalainen


    • mää voin vaan kuvitella aloittajan
      :DDDD

      • vituttaahirveesti

        Jaa missähän mielessä?!
        toivottavasti et samassa kuten noi kaks pedoo


      • vituttaahirveesti kirjoitti:

        Jaa missähän mielessä?!
        toivottavasti et samassa kuten noi kaks pedoo

        Mää kuvittelen aloittajan sillein vähäpukeisena


      • vituttaahirveesti
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Mää kuvittelen aloittajan sillein vähäpukeisena

        Hyi vittu,oot ällö!


      • vituttaahirveesti

        Sä oot silti pedo....


      • vituttaahirveesti

        Kerran pedo,aina pedo :)
        IÄSTÄ RIIPPUMATTA


      • vituttaahirveesti kirjoitti:

        Jaa missähän mielessä?!
        toivottavasti et samassa kuten noi kaks pedoo

        no mitvit heti vedät jotku pedoilut tähän


      • vituttaahirveesti
        DEJECTION kirjoitti:

        no mitvit heti vedät jotku pedoilut tähän

        Ööö vaan pedarit pullustaa toisiaan jä sä tuut kaikille sivuille tekee nii etkyl sust ja tostki nökee et ootte pedoja


      • 1. en ole pullustellut ketään
        2. "jä sä tuut kaikille sivuille tekeen nii etkyl sust ja tostki näkee et ootte pedoja" tulee kaikille sivuille "tekeen" = instant pedo
        3. niin mistä "nökee" ja mitä


      • you.are
        DEJECTION kirjoitti:

        1. en ole pullustellut ketään
        2. "jä sä tuut kaikille sivuille tekeen nii etkyl sust ja tostki näkee et ootte pedoja" tulee kaikille sivuille "tekeen" = instant pedo
        3. niin mistä "nökee" ja mitä

        Painu vittuun ku oot nii tyhmä


      • you.are kirjoitti:

        Painu vittuun ku oot nii tyhmä

        yrittäisitte edes


      • vituttaahirveesti
        DEJECTION kirjoitti:

        yrittäisitte edes

        Unohotkolääkkees tält päivältä:)


      • yrittäisitte edes


    • Mennääs leikkii vähän tunteilla

    • Mä annoin pikkusormen se vei koko käden

      • vituttaahirveesti

        Ja mä katkon pian sun pään jos viel puhut tollasii pedoja!


      • vituttaahirveesti

        Itelläs on ikuset menkat


      • vituttaahirveesti

        Alentuva paska myrsky olet.Käyttäydy edes kerran elämässäs asiaallisesti


      • vituttaahirveesti

        Kerrankin jotain asiallista:)
        hyvä


      • vituttaahirveesti

        No,se on sun mielipide jos oot täydellinen.


      • vituttaahirveesti

        Jaaa...


    • 69v

      minä se vain leikin tunteillasi. ja siskosi kanssa;)

    • Siis ei millää pahalla, mut täähä on naurettavaa. Jos oot oikeesti nii kokematon että uskot ku joku tyyppi kertoo sulle että toinen tyyppi pitää susta nii kyl sä vähä kokemusta kaipaat.

      Yritä kestää.

      • vituttaahirveesti

        Kröhöm,kyl mä ihan seurustelen ja oon seurustellu mut se juttu tuli iha nurkantakaa:D
        Ei se enne oo mitään antanu ymmärtää...


      • vituttaahirveesti
        vituttaahirveesti kirjoitti:

        Kröhöm,kyl mä ihan seurustelen ja oon seurustellu mut se juttu tuli iha nurkantakaa:D
        Ei se enne oo mitään antanu ymmärtää...

        ja tää juttu oli sen toisen pilaa,se sano suoraanku kysyin et "mikä tää juttu oli"?

        Vastaus oli juuri tämä "koska itse pidän susta"

        Ihmettelin et miks laitto sen toiselle,sen ihastumis jutun.

        Mut ei se oikein muuta sanonu ku et "koitti saada selville sen toisen kautta mun tunteista"

        No,uskoin sen totuutta.

        Ja kerroin et no,pidän tästä.

        ja tadam,nyt ollaan yhes vähä outoo mut.


      • Ok, no onnittelut suhteesta.


      • vituttaahirveesti
        Poika-01 kirjoitti:

        Ok, no onnittelut suhteesta.

        No,kiitti:)


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe