jos ei meille sopisi laika niin mikä?
LAIKA????
12
985
Vastaukset
- ei kannata
ottaa jos ette aio sen kanssa metillä käydä.
Taisin lukea että pitäis ulkokoira olla.. miksi?
Eikö se sisällä saa olla? - Koiris
Olet saanut hyviä ja asiallisia vastauksia. Laikat voit unohtaa. Varsinkin Itäsiperialaisen. Kyllä lappalaiskoirat on sopivimmat Sinulle ehdottomasti kaikinpuolin. Niitä oli jo tuolla ehdotettukin.
- katja
.... koira... mulla on laika, ita-siperian, ja se ei ole mulla ulko koirana mutta soveltuu myos sinne... en kay metalla mutta pitkilla lenkilla kayn..... toi mun laika on aika arka se pelkaa pamauksia ym..... se on nyt viiden vanha.... aika kova haukkumaan muille koirille mutta sekin on vaan koira kohtaista... eika se aina hauku... mutta kannattaa miettia etta minka koiran todella haluat... ite tiian kaksi muuta joilla on laika ja ne ei kay metsalla....
- Nella
katja kirjoitti:
.... koira... mulla on laika, ita-siperian, ja se ei ole mulla ulko koirana mutta soveltuu myos sinne... en kay metalla mutta pitkilla lenkilla kayn..... toi mun laika on aika arka se pelkaa pamauksia ym..... se on nyt viiden vanha.... aika kova haukkumaan muille koirille mutta sekin on vaan koira kohtaista... eika se aina hauku... mutta kannattaa miettia etta minka koiran todella haluat... ite tiian kaksi muuta joilla on laika ja ne ei kay metsalla....
* ulkokoira!!!!!
* tykkää lapsista
* ei ole suurta metsästysviettiä.
* eikä ole mikään hirveä haikkuja.
* ei suurta vetoviettiä että lapset voi sitä taluttaa (esim. 11-13 vuotiaat)
Mikä näistä olisi meille paras vaihtoehto: Laika, samojedi, alaskanmalamuutti, suomenlapinkoira? - Onia
Nella kirjoitti:
* ulkokoira!!!!!
* tykkää lapsista
Mikä näistä olisi meille paras vaihtoehto: Laika, samojedi, alaskanmalamuutti, suomenlapinkoira?Valitettavasti ette voi ottaa mitään noista. Samojedi, alaskanmalamuutti ja laikat ovat todella isoja ja vahvoja koiria. Ne eivät sovi lasten ulkoilutettaviksi.
Suomenlapinkoira on helpompi, mutta senkin hilse leviää sisälle ja aiheuttaa allergiaoireita. Lisäksi suomenlapinkoira on hyvin seurallinen, eikä mitenkään voi elää koko elämäänsä yksin ulkona. - kukka
Nella kirjoitti:
* ulkokoira!!!!!
* tykkää lapsista
Mikä näistä olisi meille paras vaihtoehto: Laika, samojedi, alaskanmalamuutti, suomenlapinkoira?on olemassa rotuja, jotka eivät kaikille allergikoille aiheuta oireita. joku avulias voi varmaan niitä luetella... jos voisitte vaikka saada sellaisen lainaan, että tiedätte tuleeko oireita, vaikka sekin saattaa olla yksilökohtaista, mitkä koirat aiheuttavat ja mitkä eivät. tuo on yksi ehdotus. silloin koira voisi olla sisällä laumansa parissa.
jos haluatte esim. suomenlapinkoiran, voisitteko harkita sille jotain mielekästä harrastusta? - ----
kukka kirjoitti:
on olemassa rotuja, jotka eivät kaikille allergikoille aiheuta oireita. joku avulias voi varmaan niitä luetella... jos voisitte vaikka saada sellaisen lainaan, että tiedätte tuleeko oireita, vaikka sekin saattaa olla yksilökohtaista, mitkä koirat aiheuttavat ja mitkä eivät. tuo on yksi ehdotus. silloin koira voisi olla sisällä laumansa parissa.
jos haluatte esim. suomenlapinkoiran, voisitteko harkita sille jotain mielekästä harrastusta?tässä näitä ihmisiä jotka uskovat kuulopuheita. "on olemassa rotuja, jotka eivät kaikille allergikoille aiheuta oireita" ei pidä paikkaansa!!!! karvaton koira ei tarkoita ettei se aiheuttaisi allergiaa... Allergia voi tulla hilseestä tai koiran hengityksestä tai koiran kuolasta.
- hmm..
---- kirjoitti:
tässä näitä ihmisiä jotka uskovat kuulopuheita. "on olemassa rotuja, jotka eivät kaikille allergikoille aiheuta oireita" ei pidä paikkaansa!!!! karvaton koira ei tarkoita ettei se aiheuttaisi allergiaa... Allergia voi tulla hilseestä tai koiran hengityksestä tai koiran kuolasta.
Tuskin nimemerkillä oleva henkilö 'kukka' tarkoitti karvattomia koiria.
On tietenkin totta että kaikki koirat aiheuttaa allergiaa, mutta on olemassa koiria jotka aiheuttavat vähemmän allerkia oireita, mutta sehän on yksilöllistä.. - ...
---- kirjoitti:
tässä näitä ihmisiä jotka uskovat kuulopuheita. "on olemassa rotuja, jotka eivät kaikille allergikoille aiheuta oireita" ei pidä paikkaansa!!!! karvaton koira ei tarkoita ettei se aiheuttaisi allergiaa... Allergia voi tulla hilseestä tai koiran hengityksestä tai koiran kuolasta.
koirarotu on, joka aiheuttaa vähemmän allergiaa, bichon frise!
- epäilevä.
... kirjoitti:
no hyvä on, voihan se olla.... onko jossain faktaa asiasta?? vai onko tämä joku kasvattajien keksimä homma taas?
- """"...
epäilevä. kirjoitti:
no hyvä on, voihan se olla.... onko jossain faktaa asiasta?? vai onko tämä joku kasvattajien keksimä homma taas?
kylla se kuule vaan on totta etta kyseinen rotu ei aiheuta allergiaa... ja ei ole mikaan kuulopuhe... vaan ihan totta kokemusta on....
ei pida alkaa arvostelemaan muita jos itse ei edes tieda..... KIITOS!!!!! - Amatööri
... kirjoitti:
Väitti työkaveri soveltuvan allergisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760