2010 rakennettu TA:n aso-asunto aikeissa ottaa, pieni kolmio. Keittiö aika pienehkö suhteessa kylpyhuoneeseen ja saunaan, ja eniten ihmetyttäää kapea astianpesukoneelle varattu tila. Siihen sopii vain 40 cm leveä kone! Ei sellaisia edes löydy tunnetuilta valmistajilta. Onko tuo leveys uudehkossa kerrostalossa miten yleinen. Nykytalo 70-luvulta ja koneen leveys standardi 60 cm.
Onko 40 cm leveä astianpesukone yleinen?
12
9766
Vastaukset
Eiköhän sinne nyt kuitenkin sovi se 45 cm leveä, eli ihan tavallinen astianpesukone.
- tavallisen_kujalla
Kyllä se tavallinen APK kuitenkin on 60 cm leveä ja 45 cm erikoismalli. Muttei sentään ihan suunnattoman erikoinen, kyllä näitä kapeitakin löytyy helpoisti, usealta valmistajalta & useassa hintaluokassa.
- kunnonkone_Asko_pesee
Välittäjä_LKV kirjoitti:
45 cm on ihan tavallinen kooltaan. Eihän nyt kolmiossa leveämpää tarvitsekkaan.
Älä nyt paskaa puhu, 60 cm on normaalikone, 45 cm on pikku kone sinkulle, näin aina ollut.
- joppee4a
Täällä on ainakin valikoimaa josta valita: http://www.verkkokauppa24h.fi/search.php?q=category:Astianpesukoneet:
- Torvil
Ole itse yrittäny löytää pöydälle sijoitettavaa 45cm konetta ja nykyiset mallit on noin 10cm liian leveitä. ainoat vaihtoehdot löytyvät ulkomailta ja niitä on miltein mahdoton tilata koska toimitus on vaikeaa.
- tkuk
Minulla sattuisi olemaan 47 cm leveä Marcell pöytäkone odottamassa poisvientiä. Saa hakea, jos kiinnostaa, pks. Ei takuuta, mutta toiminut ennen muuttoa.
- ninik
Mua kiinnostaa, saisko jotain yhteystietoa?
- Haso2016
Normimitta on 60 cm ja joissakin pienemmissä asunnoissa 45 cm, meillä on uusi Haso kaksio ja tässä 60 cm apk, minusta se 45 cm on liian tilaton.
- tyytyväinen_mies
40 cm kuullostaa aika laihalta!
Omaa astianpesukonetta kun mittasin (peräylitys) sain lukemaksi 74cm.
Hyvin se on tiskannut ja kotityöt tehnyt jo 7 vuotta. - Fillarillatöihin
Minun asunnossa on 48 cm leveä astianpesukoneen paikka keittiössä. Keittiö on vuodelta 2002. Suurin osa kodinkoneliikkeissä myytävistä astianpesukoneista taitaa olla leveämpiä.
- kapea_valikoima
Edelleen vakiomalli on 60 cm leveä (siis niin kuin nimellismittana, todellinen leveys ainakin 5 mm pienempi, jotta kone tuollaiseen rakoon sujahtaa) ja ns. kapea malli 45 cm. Kapeiden koneiden mallivalikoima on hieman kapeampi, mutta löytyy näitäkin öbaut kaikilta valmistajilta ja useammassa hintaluokassa (perushalpis ... kalustepeitteinen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828