Suomen mäkihyppy maajoukkue jahtaa päävalmentajansa Jani Klingan johdolla meneillään olevalla mäkiviikolla harvinaista ennätystä.
Koskaan mäkihypyn historiassa ei ole käyty mäkiviikkoa ettei koko turneen aikana yhdessäkään kilpailussa nähtäisi suomalais hyppääjää toisella kieroksella.
Mukana oleva maajoukkue on nyt lähellä tätä harvinaista ennätystä.
Se on siitä enää kahden kilpailun päässä.
En tiedä yltääkö joukkueemme tähän uskomattomaan saavutukseen, mutta ei se siitä ainakaan kauaksi tule jäämään.
Tekeekö suomi mäkihyppy historiaa?
3
120
Vastaukset 3
- velttokankkonen
Annetaan Klingalle täysi työrauha (vrt. Paxu Paatelainen). Vaihdetaan valmentajaa vasta sitten, kun kuluva ja tuleva kausi on ryssitty. Kautta aikain huonoin suomalaismenestys on käytännössä varma. Ainoastaan Larinnon "kyllä se kotona meni" suoritus vahingossa kilpalappu rinnassa voi enää tilanteen muuttaa. Hyvää työtä, Klinga ja Ylianttila.
- Jonejoo
Klinga ja muut Suomen ns. valmentajat pois kisoista. Samoin
korvarengas mäkipyppelijäpoika saa jää sinne sinne laskee vaikka
pulkkamäkeä. - Ekirjonenkin
Koko maajoukkue pois mäkikarusellista ja ripitys käyntiin.
Joku Alamommo hyppelemään kun tonteilla on joku continental.
Hitto kun hävettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459