Mistä saada kone halvalla (WINXP)

Mystanyymi

jooh... olis toistaseks sen verran käyettyyn koneeseen rahea,
MUTTA! onko mahollista saada kone jossa, on win xp sen verran tehoa. että, ei voi käsittää miten mylly hyrähtää?

mix äxpee? vastaus on että en voi olla oksentamatta vistalle, kasille tai kympille...

mixei seiska käy? vastaus: no ihan hyvä mutta ei kiitos :)

koneen mahdolliset speksit::::::::

4 gb ram
4 ydin 3.8ghz rohvessoori amd
127gb 1tb kovot sata3
joku hyvä näytön ohjain ihasamaaaaaaaaaaaaaaa
polttava dvd rw
poweri jotain 600hattiwattia
näyttö on
hiirion
näpis on

PELAAMIS TARKOITUKSEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ota yhteys
sähköposti: [email protected]

11

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkeratrollimenejopois

Paskatrolli taas vauhdissa. Laittaa nyt joku kämäinen XP koneeseen, missä SSD. Eihän se XP ymmärrä mitään sellaisen päälle, ei toimi TRIM eikä mikään muukaan.

Ei kannata missään nimessä otaa skypellä tai sähköpostilla yhteyttä tuohon hiippariin, todennäköisesti vaarallinen yksilö.

• mitähelvettiä564

ei ei höpö höpönpöppö olen aito ihminen mitäs vittua nyt taas

• mystanyymi

ja oon 13... /fp en iha heti raiskaile / tapa / pure / lyö / huuda / vittuile jollekin / ketään / kellekään

• mitähelvettiä564 kirjoitti:

ei ei höpö höpönpöppö olen aito ihminen mitäs vittua nyt taas

Täällä vaikuttaa eräs Windows 10:n vainoharhaiseksi tekemä potilas. Raukkaparka luulee joka toista keskustelijaa joksikin ihmeen vakitrolliksi.

Mutta XP:n käyttö pelikoneessa on huono idea suorituskyky- ja nykypelien yhteensopivuussyistä. Sen kytkeminen nettiin on lisäksi hyvin huono idea, koska sen tietoturvatuki on loppunut ajat sitten.

• katkeratrollimenejopois
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

Täällä vaikuttaa eräs Windows 10:n vainoharhaiseksi tekemä potilas. Raukkaparka luulee joka toista keskustelijaa joksikin ihmeen vakitrolliksi.

Mutta XP:n käyttö pelikoneessa on huono idea suorituskyky- ja nykypelien yhteensopivuussyistä. Sen kytkeminen nettiin on lisäksi hyvin huono idea, koska sen tietoturvatuki on loppunut ajat sitten.

Kutsun katkeraksi trolliksi jokaista älyvapaata hiipparia, joka väsää tänne jonkun oman sairaan huvinsa takia ketjuja, joissa on keksittyjä ongelmia tai sitten pyydetään apua johonkin ilmiselvästi idioottimaiseen.

Vapunen vastaili mielissään tuolle älylämpiölle vuosikausia ja tykkäsi siitä.

• Heippahei_
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

Luulethan sinäkin joka toista keskustelijaa jokikinnihmeen Jalluksi.

• katkeratrollimenejopois kirjoitti:

Kutsun katkeraksi trolliksi jokaista älyvapaata hiipparia, joka väsää tänne jonkun oman sairaan huvinsa takia ketjuja, joissa on keksittyjä ongelmia tai sitten pyydetään apua johonkin ilmiselvästi idioottimaiseen.

Vapunen vastaili mielissään tuolle älylämpiölle vuosikausia ja tykkäsi siitä.

Turha sitten ihmeltellä, jos joskus tulee samalla mitalla takaisin, tai sinua muuten vain pidetään ylimielisenä mulkerona.

• torilta_löytyy
      • mystanyymi

tänks sulle

• mystanyymi

itse olen kantahämeeeltä xd

• De-frakki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109