Kombo Beach hotelli

JoJo123

Hotelli pienen joen lähellä, onko ollut hyttysiä. Oletteko ottanut malaria lääkkeen.
Vinkkejä hotellin lähistön palveluista ja miten olette oppaita käyttänyt.
Miten Senegalin retki onnistuu omatoimisesti

Kiitos vinkeistä, kohta lähtö koittaa

12

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohtoliino

Hotelli Kävin aina aamupalalla siellä viereisestä hotellista,sijainti,tarjoilijat,ruoka,KAIKKI ONOK! UPEA LOMA EDESSÄ TEILLÄ.

• ohtoliino

Ottakaa malarialääkitys kaiken varalta.

• JoJo123

Kiitos ohtoliino asiallisista vastuksista.
      Keneltä kannattaa kysellä Senegalin retkestä.
      Löytyykö räätäliä läheltä ym

• ohtoliino

Kaiken tiedon saat helposti paikan päältä.Mä kysyisin neuvoja hotellissa työskenteleviltä kilteiltä tarjoilijoilta,he tietävät parhaiten.Viekää jotain lapsille,kyniä ja vihkoja,kova juttu heille.

• Tyytyväinen1

Yksi hyvä retkien järjestäjä on Lams.
      Pitää yhden miehen matkatoimistoa ja ohessa pieni minimarketti missä limpparia jne myynnissä. Löytyy Kotun alueelta, AliBaba pizzerian vierestä. (eli aivan Kombo Beachin vieressä). Ei kannata mainoskyltin ulkonäön hämätä, se näytti kovin rapistuneelta :D

Nettisivut löytyy osoitteesta: http://lamstours.com

Ja sähköpostiinkin vastannut aina nopeasti ([email protected])

Itse olimme tyytyväisiä retkiin joita häneltä otimme. Lisäksi noutaa aina hotellin edestä retkelle (itse majoitumme Senegambiassa) mutta käytimme Lamsin retkipalveluita silti. Aina oli ajallaan paikalla ja erittäin hauska tyyppi.

Matkaa taitettiin jokaisella kerralla hänen maasturillaan joka oli siisti.

• ohtoliino

Jos haluatte mitä tahansa etsikää käsinne mies nimeltä SHABA.Hän mm.omistaa 17 maasturia joita vuokraa ,asuu lähistöllä omassa palatsissaan.Hänen vaimo Norjalainen nainen.Shaban löydätte helposti Bakotu hotellin ja DOMINO-baarin väliltä.Kaikki tuntevat Shaban.

• LAAF
    • JoJo123

Kiitos Laura. Keniassa olemmekin käyneet, varsinkin safari oli mielettömän hauska kokemus ja yöpyminen teltassa siellä. Kannattaa kokeilla.

• LAAF

Eipä kestä! Hyvää matkaa teille JoJo123 :-)

• ohtoliino

SIOOTSÄ LÖYTÄNY JO SHABAN?! JOS OOT TAI KUN LÖYDÄT KERRO JUPELTA JA WOLFILTA TERKUT!!! MEIDÄT TUNNETAAN TOLLA ALUEELLA ,BAKOTUN JA DOMINON VÄLI,KAIKKI KAUPPIAAT JA VEISTOSTEN MYYJÄT TUNTEVAT MEIDÄT...SUOMI ON SIELLÄ HYVÄSSÄ MAINEESSA.

• ohtoliino

Ai sori,sä oot jo käyny siellä...Anyway,sä taisit törmätä Shabaan?

• ohtoliino

Bungalow beach-hotelli...Sä oot Kotussa kaikesta kymmenien max satojen metrien päässä,eli taivaassa,mä oon sitä mieltä ,voi jeesus mä rakastan KOTUA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe