Kombo Beach hotelli

JoJo123

Hotelli pienen joen lähellä, onko ollut hyttysiä. Oletteko ottanut malaria lääkkeen.
Vinkkejä hotellin lähistön palveluista ja miten olette oppaita käyttänyt.
Miten Senegalin retki onnistuu omatoimisesti

Kiitos vinkeistä, kohta lähtö koittaa

12

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohtoliino

      Hotelli Kävin aina aamupalalla siellä viereisestä hotellista,sijainti,tarjoilijat,ruoka,KAIKKI ONOK! UPEA LOMA EDESSÄ TEILLÄ.

    • ohtoliino

      Ottakaa malarialääkitys kaiken varalta.

    • JoJo123

      Kiitos ohtoliino asiallisista vastuksista.
      Keneltä kannattaa kysellä Senegalin retkestä.
      Löytyykö räätäliä läheltä ym

    • ohtoliino

      Kaiken tiedon saat helposti paikan päältä.Mä kysyisin neuvoja hotellissa työskenteleviltä kilteiltä tarjoilijoilta,he tietävät parhaiten.Viekää jotain lapsille,kyniä ja vihkoja,kova juttu heille.

    • Tyytyväinen1

      Yksi hyvä retkien järjestäjä on Lams.
      Pitää yhden miehen matkatoimistoa ja ohessa pieni minimarketti missä limpparia jne myynnissä. Löytyy Kotun alueelta, AliBaba pizzerian vierestä. (eli aivan Kombo Beachin vieressä). Ei kannata mainoskyltin ulkonäön hämätä, se näytti kovin rapistuneelta :D

      Nettisivut löytyy osoitteesta: http://lamstours.com

      Ja sähköpostiinkin vastannut aina nopeasti ([email protected])

      Itse olimme tyytyväisiä retkiin joita häneltä otimme. Lisäksi noutaa aina hotellin edestä retkelle (itse majoitumme Senegambiassa) mutta käytimme Lamsin retkipalveluita silti. Aina oli ajallaan paikalla ja erittäin hauska tyyppi.

      Matkaa taitettiin jokaisella kerralla hänen maasturillaan joka oli siisti.

    • ohtoliino

      Jos haluatte mitä tahansa etsikää käsinne mies nimeltä SHABA.Hän mm.omistaa 17 maasturia joita vuokraa ,asuu lähistöllä omassa palatsissaan.Hänen vaimo Norjalainen nainen.Shaban löydätte helposti Bakotu hotellin ja DOMINO-baarin väliltä.Kaikki tuntevat Shaban.

    • LAAF
    • JoJo123

      Kiitos Laura. Keniassa olemmekin käyneet, varsinkin safari oli mielettömän hauska kokemus ja yöpyminen teltassa siellä. Kannattaa kokeilla.

    • LAAF

      Eipä kestä! Hyvää matkaa teille JoJo123 :-)

    • ohtoliino

      SIOOTSÄ LÖYTÄNY JO SHABAN?! JOS OOT TAI KUN LÖYDÄT KERRO JUPELTA JA WOLFILTA TERKUT!!! MEIDÄT TUNNETAAN TOLLA ALUEELLA ,BAKOTUN JA DOMINON VÄLI,KAIKKI KAUPPIAAT JA VEISTOSTEN MYYJÄT TUNTEVAT MEIDÄT...SUOMI ON SIELLÄ HYVÄSSÄ MAINEESSA.

    • ohtoliino

      Ai sori,sä oot jo käyny siellä...Anyway,sä taisit törmätä Shabaan?

    • ohtoliino

      Bungalow beach-hotelli...Sä oot Kotussa kaikesta kymmenien max satojen metrien päässä,eli taivaassa,mä oon sitä mieltä ,voi jeesus mä rakastan KOTUA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe