http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/mandrake 92 rikkoo lgn cdasemia/a224936
Linuks-hipit yrittävät kaikkensa jottei asiallinen informaatio saavuta kuluttajaa mutta laitetaanpa viesti uudestaan!
Mainittakoon että kun uutinen levisi maailmalle, joutui Mandrake vaihtamaan nimensä korvausten pelossa!
Taas hajosi cd-asemat!
14
84
Vastaukset
- Win_tubutin_tuhoo
Hyvä hyvä lisää näitä!
- Windows_Toimiva
Onko kuuna päivänä ikinään kuultu, että Windows olisi tehnyt saman?
- Windows-vajakille
Ja windows-vajakki jatkaa edelleen samaa sonnanlevittämistä vaikka sille on jo moneen kertaan kerrottu ja todistettu faktat. Ongelma johtui LG:n virheestä laitteen sisäisessä ohjelmistossa. Ja Mandraken nimenvaihto johtui tavaramerkki rekisteröinnistä jolla ei ole mitään tekemistä tuon LG:n virheen kanssa.
Windows-vajakki koittaa epätoivoisesti lässyttää samaa sontaa vuosikausia toivoen että joku uskoisi sitä.- WitunWajakit
Ei witutinwajakeille ole enää muuta jäänyt kuim valehtelu ja kuolleiden herjaaminen.
- Säälittävätwinvajakit
Säälittävää tuo windowsrunkkareiden touhu, pitää toistella yli 10 vuotta vanhoja valheita kun ei muutakaan keksi. Vituttaahan se kun viikottain tulee uutisia windowsin tietoturvaongelmista ja järjestelmiä tuhoavista pakkoasentuvista päivityksistä.
- Linuks_pussiinpuhunut
Miksei Windows sitten hajottanut levyasemia? Olisihan sen pitänyt tehdä se samalla tavalla, jos vika oli LG:n?
Linuks_pussiinpuhunut kirjoitti:
Miksei Windows sitten hajottanut levyasemia? Olisihan sen pitänyt tehdä se samalla tavalla, jos vika oli LG:n?
Karille tuottaa selviä vaikeuksia ymmärtää tietoliikenneprotokollan käsitettä.
- Mikalle_jauhot_taas
Faktaa, faktaa. Jauhot suussa ei kuitenkaan ilmeisesti pysty kumoamaan mitään....†
- Windows-urpolle
Linuks_pussiinpuhunut kirjoitti:
Syy on kerrottu jo moneen kertaan mutta se tuntuu olevan windows-vajakeille mahdotonta muistaa sitä. Ongelman syy oli se että LG:n asemat tulkitsivat ATAPI-määrityksen mukaisen "flush cache" käskyn väärin ja vetivät itsensä jojoon, alkeellinen windows ei osaa käyttää tuota "flush cache" käskyä ja siksi tuo LG:n vika ei ilmennyt windowsissa. Ja ennenkuin windows-pellet alkavat urputtaa tuosta ATAPI-määrityksestä, kyseessä on määritys jonka luomisessa myös microsoft on ollut mukana ja hyväksynyt sen. Asemaa myös myytiin ATAPI-määrityksen mukaisena eli tuon käskyn väärä tulkinta oli selkeä virhe.
Ja nyt sitten odotetaan niitä windows-idioottien soperteluita "mutta kun windows ei rikkonut...." kun eivät säälittävät raukat kykene ymmärtämään asiaa.
Windows-tubutin on tainnut rikkoa tämän potilaan tietokoneen emolevyltä reaaliaikakellon ja päästä psyyken!
- hsjgh
CD ja Mandrake on menneen talven lunta.
Minulla on ollut linux jo liki 15 vuotta, myös muutama Mandrake versiokin. Kuitenkin kaikki CD:t on rikkoontuneet windowsia käytettäessä.
Muuten älkää hankkiko Seagate kovalevyjä. Naapurilta meni kolme levyä parissa vuodessa.
http://muropaketti.com/kiintolevyjen-luotettavuus-mittarissa- Kestävä_Windows
Minulla on taas ihan toisinpäin. Aina ollut Windows tietokoneessa, eikä milloinkaan ole särkynyt levyasemaa!
- elektroniikkamies
Te ette ymmärrä elektroniikkaa. Jos CD-asema särkyy ylikierroksista niin vika ei ole käyttöjärjestlemäsäs vaan siinä CD-aseman elektroniikan ohjauksessa.
Minulla on yksi CD-asema rikkoutunut kun sen kierrosluku karkasi järjettömän suureksi. Syynä oli oma tyhmyys, asetin tähän CD-asemaan ns. eco-cdlevyn joka on ohuempi ja kevyempi kuin normaali cd-levy.
CD-aseman elektroniikka ei osannut tunnistaa cd-levyä "eco-levyksi" ja sitten se kierrosluku karkasi ja asema hajosi.
Jatkotutkintani johti siihen, että opin tietämään sen, että ainakin kahdella CD-aseminen tuottajalla on tälläisiä asemia joille eco-cdlevyjen käyttö on riski.
Normaali cd-levyt eivät riko asemia on käyttöjärejstelmä mikä tahansa.
Ongelma on siis cd-aseman elektroniikan kyvyssä tunnistaa nämä eco-cdlevyt.
Typerää säästöä, kuka höntti keksi nämä EI standardin eco cd-levyt?
Valitettavasti monet englannin kieliset tietotekniikkalehdet panevat liitteiksi juuri näitä eco-cdlevyjä. Eiväthän kestä sitä mitä normaaliset cd/dvd levyt kestää.
Todella typerä säästöidea tämä "kevyt cdlevy".
CD/DVD aseman oma elektroniikkaa säätää kierroslukunopeuden EI sitä tee käyttöjärjestelmä. Laitteen elektroniikan pitäisi tunnistaa levyke. Parilla valmistajalla on ollut tässä ongelmia kokemukseni ja tietoni mukaan.- Elektroniikkapellelle
Tuossa LG:n tapauksessa oli kyse ihan eriasiasta. LG:n muutamat mallit tulkitsivat yhden ATAPI-käskyn väärin ja aseman firmware-ohjelmisto jumiutui sen takia. Eli asialla ei ole mitään tekemistä elektroniikan kanssa. Kannattaako kommentoida asiaa jos ei viitsi edes lukea mistä on kyse ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777