bi hyväksikäytön takia?

tabuko

Olen ollut niin kauan kuin muistan vähintäänkin bi-utelias. Nykyisin miehet kiinnostavat entistä enemmän. Olen kuitenkin alkanut miettiä, että johtuuko taipumukseni missä määrin siitä, että minua hyväksikäytti itseäni hieman vanhempi poika lapsuudessani.

Tukahdutin tuon muiston mielestäni erittäin pitkäksi aikaa. Nyt olen hyväksynyt, että se todella tapahtui. Tavallaan en ole pahoillani siitä vaan oikeastaan ajatus kiihottaa. Ajatus siitä, että olen voimaton ja minut otetaan väkisin tuntuu erittäin kiinnostavalta. En siis ole missään tapauksessa kiinnostunut itse hyväksikäyttämään ketään vaan haluaisin olla hyväksikäytettynä. Fantasiana ja roolina eikä aidosti, tottakai.

Tuntuu silti jotenkin väärältä, että haluan tuollaista. Olisinko halunnut, jos hyväksikäyttöä ei olisi tapahtunut? Mahtaako tämänkaltainen ajattelu olla kuinka yleistä? Kuinkahan suuri osa meistä seksuaalisesti "kieroutuneista" on kokenut jonkin seksuaalisen tapahtuman aiemmin kuin periaatteessa olisi pitänyt? Onko koko aihe tabu?

9

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00000000000000000

      Ikävää että olet joutunut kokeemaan tuollaista. Itse olen täysin pervo ja vielä bi-seksuaali vaikka mulla oli turvallinen hyvä lapsuus ja nuoruus.

    • tööttieläin

      En usko että bi-puolesi johtuu tuosta hyväksikäytöstä, olisit varmaan sellainen joka tapauksessa. Sen sijaan tuo "fantasia" saattaa johtuakin, joskaan sekään ole mitenkään huolestuttava koska et kaipaa sellaista kokemusta oikeasti tapahtuvan.

    • Mimmaliisa86

      Oon 29 vuotias nainen, lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty ja Biseksuaali. On mua jollain tasolla naisetkin kiinostanut jo vuosia, mut nyt tän syksyn ja talven aikaan, seksuaaliterapian ansioista olen osannut vähän jo nimetä ja myöntää, et mistä kyse. Elän heterosuhteessa ja minulla on kaksi pientä lasta. Kovasti vain naista haluaisin ja olen miettinyt, että johtuuko tää mun biseys siitä hyväksikäytöstä.

    • Henrilli

      Moi!

      Olen 22v bimies ja miettinyt aivan samaa...Haluan alistua ja sitä, että mut vietellään aggressiivisesti :/ Itseäni hyväksikäytti isäni kun olin 4-5v. Aina kun menimme käymään serkkupojan kanssa isän luona, oli tiedossa pippelileikkejä...Olen myös yliseksuaalinen...Kiihotun helposti ja tuntoni on yliherkkä. Tämä on omiaan lisäämään tuskaani. Kiihotun lisäksi aina reippaasti vanhemmista miehistä (tosin sama naisissa, puumat <3) ja yritän saada aina heistä irti jotain isähahmoa. Erään enkunkielisen säätöni kanssa hän totesi "Daddy big boy. Daddy wants u to cum. Would you cum for daddy? Daddy loves u" ja eiköhän kulli ollut tanassa ja spermat lentäneet pitkin ja poikin! Ajatuskin seisottaa. Tuntuu, että tässä on jotain väärää ja kieroutunutta. Mutta kun se tuntuu samalla niin hyvältä ja oikealta eikä aiheuta kellekään pahaa oloa. Päinvastoin! Ehkä olemme luonnonoikkuja ja miksemme saisi toteuttaa seksuaalisuuttamme? Meillä on kuitenkin siihen täysi oikeus! <3

      Mielestäni tuo ei ole väärin. Ja veikkaan, että suuntautumisesi ei laukaise bisseyttäsi mutta fantasiasi kylläkin. Unohda ikävyydet ja nauti! Seksuaalisuus on lahja Jumalalta! <3 Kyllä ihmisen täytyy olla jo syntyessään bitaipuvainen, ei häntä voi aivopestä. Heterokin on hetero vaikka voissa paistaisi!

      Kaikkea hyvää <3 :-)

    • perustietoasaatavissa

      Liian varhain koettu seksuaalinen tapahtuma ja kokemus traumatisoi ihmisen, sen ovat ihmiset on aina tienneeet, ja siksi lapsia on aina suojeltu ja asetettu ikärajoja. Aivojen kehitysvaiheessa tapahtuneet liian voimakkkaat kokemukset tallentuvat pysyvästi tunnemuistiin, ja palautuvat sieltä erilaisina tunnetiloina takaisin, kun sopiva assosiaatio eli mielleyhtymä ne "laukaisee".

      • eikestäenää

        ei helvetti mitä shittiä jauhat. Lapsia on aina suojeltu ja asetettu ikärajoja, hahahah, niin tietäväinen oot. Ootko antiikin ajan pederastiasta lukenut ?? Tai lukenut ylipäätään mistään muista kulttuureista. No ehkä sun on parempi elää omassa kuplassas, ettei tule liian pelottava olo, vanhat traumat tulee varmaan muuten esiin, HAHAHA


    • Käytetynvoimaa

      Muistan kun meitä ole sellainen viiden pojan porukka, joiden kanssa aika spontaanisti aloimme harrastamaan runkkailua kerrostalomme ullakolla, jonne olimme rakentaneet oman piilopaikkamajamme. Se ole sellaista leikkiä, mutta joskus tapahtui niin, että vanhin sakistamme sai yllytettyä meidät runkkamaan toisiltamme. Naureskellen tapasimme näissä merkeissä silloin tällöin. Nuorin meistä oli kaksitoista ja vanhin viisitoista. Jännältä se tuntui silloin. Kerran sitten jouduin ihan sattumalta, tai ainakin luulin niin, sen vanhimman kaverin kanssa kahdestaan saunaan. Hän oli 15 v ja itse odottelin sinä kesänä kolmattatoista syntymäpäivääni. Hän aloitti keskustelun viittaamalla niihin yhteisiin runkkuhetkiin ja kietäen kaartaen kyseli minulta, että mitä olin niistä ihan oikeasti tykännyt? Vältellen vastasin niiden hetkien olleen ihan kivoja. Kun hän jatkoi kyselemistään, että tekisikö vielä mieli, niin pieni pala kurkussa myönsin asian niin olevan. Samalla näin kuinka hänellä seisoi ja kun hän ohjasi käteni kullilleen, en yhtään vastustellut, vaan pian runkkasimme toisiltamme mahtavat orkut ja siinä tajusin, että tästä tulisin pitämään aina ja niin siinä kävi. Hän hakeuti usein seuraani niissä merkeissä ja jo sinä syksynä hän aloitti myös 'imuhoidon'. Muutaman kerran jälkeen rohkenin itsekin ottaa hänelta suihin.
      Tapailimme varttuessamme usein myöhemminkin, vaikka molemmilla oli jo omat tyttökaverit. Se vaan tuntui niin upealta ja huumaavalta, että niitä yhteyksiä ei voinut lopettaa. Myöhemmin sain myös kokemusta tyttöystäväni veljen kanssa ja se sinänsä oli ihan oma tarinansa. Parin vuoden kuluttua likkakaverini tunnusti minulle tienneensä (ja halunneensa) suhteestani veljeensä. Olemme molemmat ehkä yliseksuaalisia ja haluamme pidentää nautintojamme mahdollisimman pitkään. Tyttöystävälläni itsellään on myös ollut naissuhteita, joten samassa veneessä olemme onnellisina.

      • oletsairasfriikki

        Joo niinpä tietysti. Pedosetä taas satuilee.


    • Anonyymi

      Monilla bi/gay -suuntautuneilla tutuillani on taustalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa. Seksuaalisuus on hyvin alitajuinen ja haavoittuva alue. Noilla asioilla voi olla yhteys.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1112
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      917
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      10
      788
    Aihe