Eturauhastulehdus nuorella

Joppel

SAirastuin tähän päälle parikymppisenä vietettyäni yö putkassa märissä housuissa. Jäi siitä tämä kroonine vaiva päälle. Lääkäri diagnosoi että krooninen eturauhas tulehdus. Olen nyt 27v 183cm pitkä paini 79kg, urheilen en juo enkä polta. Sekä syön terveellisesti. Nyt ku saapui pakkaset menin fillarilla ajamaan ja satula oli jäässä ja taas putkahti oireet päälle. viime talvi meni hyvi tosi vähä oireili. Nyt ollu tosi hankala tää, perseessä tuntuu kamalalta, kasseissa outo tunne, sitten kärsin nyt seksuaalisista ongelmista, henkisiä oireita ärtyneisyytt, lievässti agressiivinen olo kun tuntuu pahalta, syrjäänvetäytyny häpeä olo. Mitä tehdä ruikuttamaan lääkärille vai lusia oireet, onko tähän vaivaan mitään apua saatavilla, lekuri sanoi että se menee sit ohi aina ja istu poika paljussa jossa lämmintä vettä, . Eli oisko neuvoja miten helpottaa oloa? Tosi eläimelline olo tän vaivan takia :D Tiedätte mitä tarkotan.

11

2968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omahaittarauhanen

      Itse tiedän kun olen sairastellut samaa. Sinkki helpottaa hieman omaa oloa, lämmin kylpy auttaa sitten "tuleminen" auttaa kun tekee sen säännöllisesti, vaikka kerran illassa. Peniksen yläpuolelta mahaa painan peukalolla ja sieltä tunnistan rauhasen joka kipeä, sitä voi hieman itse hieroa mahan päältä, se ainakin itselläni auttaa. Sitten
      joskus kokeilin lihasrelaksanttei mutta en huomannut niiden tehoa, jollekkin voi varmaan auttaa. Tulehduskipulääkkeet auttaa hieman kipuun. Eturauhasen hellä hierominen ainakin itselläni auttaa ja pitää tulehduksen poissa. Netistä löysin hieromiseen ohjeetkin mutta minusta ne hieman vaikeat, joku rautalanka malli olisi parempi. http://haittarauhanen.webs.com/

      Lekurista ei aina sitä apuu saa jos ei oo bakteeri, niin vaikea sitä on hoitaa.

      • pelvickipu

        Lisäksi sinkki, magnesium ja seleeni. Nekin auttaa.


    • alalalalalalalalala

      Alle 30 vuotialla ei voi olla eturauhassyöpää. Kylmettyä ei saa enää missään olosuhteissa. Ollut piilevä tulehdus jo olemassa ja kylmyys vain laukasi oireet näkyviksi.

    • matkallapohjoiseen

      "Kauheessa kiiressä Kaamasen tiellä lähteellä Masa joi kauhasta sillä sen piti taas kapseli niellä vaivasi niin eturauhasta......
      Mies kun tulee tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikään.Sen näkee peilistä on kaikki eilistä...."
      -J.Vainio-

    • Täällä tuntuu olevan kaiken maailman"lääkäreitä" sun muita kaiken tietäjiä. Itse olen 15v alalla toiminut joten tiedän suht varmasti mistä puhun. En kiistä etteikö muitakin syitä voisi olla, mutta eturauhasen tulehdus ei ole mikään sukupuolitauti. Olen myös itse hieronut eturauhasia vuosia ja yli 90% kaikista tapauksista laukaiseva tekijä on ollut kylmettyminen. Sen osuus on siis todella merkittävä. Tiedän myös että lääkärit pitävät edelleen koko hierontaa täysin humpuukina ja vannovat vain antibioottien nimeen. Loppujen lopuksi jokainen uskoo siihen mitä haluaa. Turha tästä on tehdä mitään väittelyä

    • stressi-erkki

      Tässä sodassa kaikki keinot ovat sallittuja, joten vastoin yleistä ohjeistusta voisit kokeilla olla runkkailematta muutaman päivän tai viikkojakin testiksi ja syödä magnesiumsitraattia B6:sta (MagneCit apteekista) vähintään suositeltua päiväannosta ja katsoa josko se auttaisi ainakin yläpään rauhoittumiseen ja levollisen olotilan saavuttamiseen -> sympaattisen hermoston rauhoittumiseen -> ja ehkä tätä kautta myös sinne alapäähän. Runsaan masturboinnin sanotaan vähentävän syövän riskiä, mutta tuskin muutamassa viikossa ehdit sellaista saada :) Mekanismi voi olla todella kaukaa haettu, mutta ainahan voi kokeilla!

    • kuit-kuti-kuti-kut

      Tuolla joku väittää ettei eturauhasen syöpää voi olla alle 30-vuotiaalla. Voipa hyvinkin olla, ja on! Tiedän tapauksen vähän päälle kaksikymppinen jolla oli levinnyt keuhkoon ja aivoihin. Elää tänä päivänä, hoidot puri hyvin.
      Eturauhasen tulehduksen ehkäisyyn käytä vanhoja kunnon villahousuja, oman äiteen kutomat aidosta villalangasta!

    • wadersfdtgh

      Tuo vaiva on kyllä saatanasta. Talvi on taas tulossa ja ootan jo puolikauhulla mitä tuskaa se tulee taas kerran olemaan. Kerran tk:sta annettiin jotain relaksoivaa pilleriä, jonka piti helpottaa virtsaamista ja olotilaa. Kokeilin varovasti pari päivää ja vaikutukset oli sitä luokkaa, että kokeilu jäi siihen. Mitään lääkettä tähän ei vissiin taida olla, tk:sta ei ainakaan tuon kummempaa saanut. Mulla tämä riesa on ollut ainakin 8 vuotta, uskollisesti se muistaa joka talvi ilmoitella olemassaolostaan...

      • rauhasvaivainen

        Eturauhasen hieronta auttaa. Siihen tarkoitukseen on nykyään saatavilla käteviä apuvälineitä joita eturauhas-stimulaattoreiksikin kutsutaan ja joiden avulla eturauhasen hierominen onnistuu itsenäisesti. Näitä pitäisi olla tarjolla kaikissa apteekeissa eikä vain seksivälinekaupoissa sillä niin paljon apua niistä on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2101
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      70
      1523
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1225
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe