Aikaisemmin minulla oli pöytäkone siinä XP, jolla polttelin musiikkia autoon. Levylle tuli musiikikappaleiden nimet ja esittäjät.
Minulla on nykyinen windows 10. Poltin uuden levyn, ilmoittaa esittäjä tuntematon, ei myöskään kappaleen nimeä.
Olen polttanut Nerolla ja EZ CD Audio Converter ohjelmalla sama tulos.
Mistä homma kiikastaa, vai onko nykyisistä poltto-ohjelmista poistettu kirjoitus.
EZ CD Audio Converter on kirjoita CD-Tex, olen ruksannut sen, ei tullut esittäjiä ei myöskään kipaleita.
Voiko joku valaista mistä homma kiikastaa.
Kiitän jos löytyy apua.
CD-levynpolttaminen
2
287
Vastaukset
- nvbmncx
Noita tietoja ei ole tallennettu cd:eille vaan rippausohjelmat käy hakemassa ne internetistä tietyistä palveluista ja tallentaa ne musiikkitiedostoihin "tageiksi" jos tiedostotyyppi tukee kys. ominaisuutta, esim wav ei tue, mutta mp3 ja flac tukee.
Katso että ohjelmilla on pääsy internettiin ja asetuksissa on tietojen haku valittuna, jotkut palvelut voi vaatia sähköpostiosoitteen toimiakseen, mutta ei tarvitse olla oikea osoite! - dounmunder
win media player ossaa hakea paremmin muttei kaikkea sekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486