Aikaisemmin minulla oli pöytäkone siinä XP, jolla polttelin musiikkia autoon. Levylle tuli musiikikappaleiden nimet ja esittäjät.
Minulla on nykyinen windows 10. Poltin uuden levyn, ilmoittaa esittäjä tuntematon, ei myöskään kappaleen nimeä.
Olen polttanut Nerolla ja EZ CD Audio Converter ohjelmalla sama tulos.
Mistä homma kiikastaa, vai onko nykyisistä poltto-ohjelmista poistettu kirjoitus.
EZ CD Audio Converter on kirjoita CD-Tex, olen ruksannut sen, ei tullut esittäjiä ei myöskään kipaleita.
Voiko joku valaista mistä homma kiikastaa.
Kiitän jos löytyy apua.
CD-levynpolttaminen
2
223
Vastaukset
- nvbmncx
Noita tietoja ei ole tallennettu cd:eille vaan rippausohjelmat käy hakemassa ne internetistä tietyistä palveluista ja tallentaa ne musiikkitiedostoihin "tageiksi" jos tiedostotyyppi tukee kys. ominaisuutta, esim wav ei tue, mutta mp3 ja flac tukee.
Katso että ohjelmilla on pääsy internettiin ja asetuksissa on tietojen haku valittuna, jotkut palvelut voi vaatia sähköpostiosoitteen toimiakseen, mutta ei tarvitse olla oikea osoite! - dounmunder
win media player ossaa hakea paremmin muttei kaikkea sekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499