Minä kävin syyskuussa 2014 haastattelussa, kun olin vastannut ensin puhelimella, miten haluaisin lomiani viettää. Sitten sain puhelinsoiton, että olen voittanut lomaviikon tässä yrityksessä ja kävin kuuntelemassa myyntipuheen osakkeen ostosta, en kuitenkaan ostanut. Voittolomaviikko oli voimassa 2015 v loppuun.
Nyt olen yrittänyt saada käyttää tuo voittolomaviikkoni, aina on vastattu, ettei ole vapaita kohteita. Mulle kerrottiin, että voittoloman voi viettää vain sitten, jos heillä on jäänyt käyttämättä joku kohde. Pyyntö piti tehdä 6vko ennen toivottua loma-aikaa.
Nyt ei ole vastattu enää s-posteihin ja puhelinnumerot ei ole käytössä.
Kuopiossa kävin paikan päällä, siellä on putkiremontti ja ovessa puhelinnumerot joihin ei ole yhteyttä.
Suomen laatulomakiinteistöt Oy
colden
0
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604576Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352099Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2591268Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 651028