Verenvuotoa paripäivää seksinjälkeen?

Neeeja

Osaisikohan täällä kukaan neuvoa mitä tehdä pitääkö hätääntyä vai onko jokin ohimenevä juttu...

Eli siis minulla on kuukautiskierto 2kk välein.. ei en käytä epillereitä..

Asiasta tärkeimpään olen huomannut että pari kolme päivää seksin jälkeen käym vuotamaan verta ja verenvuoto kestää viikonverran samallalailla kuin kuukautisetkin.. mistä asia johtuu? Mitään kipuja minulle ei ole vielä ilmennyt.. ja edellisistä menkoista on vajaa 2 viikkoa ja edellisellä kerralla niistä ei ollut kuin 4pv?!? Mitä tämä voisi olla?!?

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiarvailua

Menisin gynekologille.
      Mistä edes tiedät, milloin on kuukautiset ja milloin muu vuoto?

• Kuukautisten aikana vuodan todella paljon ja olen todella kipeä mutta.. muun vuodon aikana en ole kipeä enkä vuoda paljoa..

• hdfhdfhdfhdfh

Kohdunsuulla voi olla esim. polyyppi. Joka tapauksessa asia pitää katsoa. Kuukautiset parin kuukauden välein ovat liian harvat, hormonitoiminnassasi on jotain vikaa. Ovatko limakalvot kuivat? Hormonien puute voi tehdä limakalvot hauraiksi, jolloin ne pahimmillaan vuotavat. Tosin silloin sinulla varmasti olisi myös yhdyntäkipuja. Polyyppi on ihan varteenotettava vaihtoehto. Mene joka tapauksessa lääkäriin. Jos yritätte saada lasta, niin noin harvalla kuukautiskierrolla se ei ehkä onnistu. Välttämättä ovulaatiota ei silloin tapahdu ollenkaan. Jos sinulla on huomattavaa ylipainoa, niin munasarjat saattavat olla polykystiset (siihenkin tosin liittyy yleensä muitakin oireita).

• koilaa

Taustalla voi olla muitakin sairauksia mitä ei ole huomattu,mm kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa kiertoon harvenemisia ym hormonihäiriöitä joita sulla voi olla ja nämä vaivasi täytyy gynegologin tutkia ,ei ole normaalia ,älä edes tuudittaudu siihen .Joku tulehdus aiheuttaa myös erikseen vuotoja yhdynnän jälkeen,ties vaikka kohdunkaula tai kohtutulehdus tai sulupuolitauti,huhuh ja akka ei uskalla mennä lääkäriin vaikka tuollaiset ongelmat,mikä estää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      3163
    2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      2517
    3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      15
      2115
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      128
      1935
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      383
      1836
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1465
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      122
      1405
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1378
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      237
      1098
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      263
      999
    Aihe