TIMBER HOUSE RESORT AO NANG

Kohchang1

Moi,

Varasin ko. hotellista huoneen. Kertoisisto kokemuksiasi hotellista.

Kiitos

6

148

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2015maaliskuu

Olin maaliskuussa 2015 kyseisessä hotellissa.
      Sijainti oli minun makuuni eli hyvässä paikassa. Vastapäätä mahtavat katukeittiöt josta oli mukava hakea erilaisia annoksia vaikka huoneen terassille. Wifi toimisi vain altaalla ja ravintolan puolella vaihtelevasti. Aamupalalla pärjää pitkälti iltapäivään. Paljon oli syötävää niin kylmää kuin lämmintäkin. Kahvi hyvää.
      Huoneet ei niin ihmeellisiä ollut ja huoneen terassit varjossa. Altaalla oli aina todella hiljaista eikä aurinkotuoleja tarvinnut pahemmin varata. Hotellissa suurin osa oli pohjoismaalaisia. Yhtään itänaapuria ei tainnut olla.

• Kohchang1

Kiitos asiallisesta vastauksesta 2015maaliskuu.

• 2015maaliskuu

Tilasin hotellilta auton hakemaan vielä minut kentältä ja samaten he veivät loman jälkeen minut kentälle ja oli lähes samanhintanen kuin tolpalta. Helppoa ja vaivatonta.

Meillä oli huoneet A siivestä joka oli kaikkein kauimmaiset huoneet altaalta. Joku ehkä sanoo että D siiven huoneet olisi ok. Mutta kuten sanoin kaikki huoneen terassit olivat auringolta piilossa.

Tuossa vielä karttapiirros alueelta
      http://www.krabitimberhouse.net/resort-layout.html

• Kohchang1

Kiitos vastauksesta, meillä on varattuna Superior family 3 henken huone ja ne näyttävät olevat E-siivessä. Olen piipahtanut hotellissa kaverin luona vuonna 2006, en siis ole majoittautunut.
        Ovatko huoneet siistit, tarkoitan sitä onko huoneissa hometta kuten Ao Nangissa joissakin hotelleissa on(poikamme on astmaatikko)
        Kiitos vielä vastauksestasi.

• 2015maaliskuu

Ihan perussiisti huone oli. Hometta ei ainakaan meidän siivessä havaittu. Parasta oli kyllä meidän mielestä sijainti ja hotellin rauhallisuus.

• Kohchang1

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe