Keuruuntien rappiotalossa on yökioskin vieressä uudella nimellä entistä touhua. Jakelivat pitkin kylää jo mainoksiaankin, joista ei selvinnyt kuka siellä puuhaa.
Samoissa tiloissa on jo sukupolvia elätetty veronmaksajien rahoilla "yrittäjiä", jotka sitten vaihtuvat kun starttirahat on käytetty.
Onko tuo Julia nyt oikeitten ihmisten vai karvakourien hoidossa?
Matua en halua ruokani lähellekään.
Pizzeria Julia
6
170
Vastaukset
- Kattelinpavaan
Saman tapaisia ruuantekijöitä siellä puuhasi ainakin 4kpl tekivät valmiiksi pitsan pohjia illaksi.
- tuossatienestiä
Afganistan on suurin eumarkkinoille heroiinia tuottava maa. Oheisen selvityksen pari kuvaa katsomalla näkee kuinka räjähdysmäisesti opiumin ja kannabiksen tuotanto on kasvanut. Isis ja muut terroristijärjestöt rahoittavat toimintaansa huumekaupalla.
Raportissa mainitaan erikseen pakolaisten huumeiden ongelmakäyttö. Lehtitietojen mukaan mm. Hesan Kaivopuistossa on matujen huumeiden myyntipaikka.
https://books.google.fi/books?id=oQLvCgAAQBAJ&pg=PT195&lpg=PT195&dq=hasis refugees drugs heroin&source=bl&ots=56HUQ7fkM6&sig=uPh6W2QYvY_TwPtn6S1jvwQVnRU&hl=fi&sa=X&ved=0ahUKEwi3h4-IiurJAhUHlHIKHSVmCKEQ6AEISTAG#v=onepage&q=hasis refugees drugs heroin&f=false- sikaa-pliis
Enpä käy availemaan noita linkkejä, mutta taidat vihjata että noita "etnisiä ns ravintoloita" pidetään huumeitten myyntipaikkoina, joissa pitsaa tehdään näön vuoksi. Niitä ei tietenkään pitäisi millään starttirahoilla tukea, mutta kun virkamiesten kauhistus on rasistiksi leimaaminen, niin homma jatkuu.
Keuruulla tiettävästi on muutama poliisikin, mutta ne ovat täystyöllistettyjä Tuhannen ja yhden yön tarinoitten kirjaamisessa.
- GoogleKertooKaiken
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/uudet/uusi-372984/
Ja lisää löytyy http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/faktaa-taustoja-ja-tarinoita-kalevafi-nayttaa-maahanmuuttoillan-suorana-lahetyksena/707625/
Eli tuoltahan noita riittää! - tapparaonterästä
Myydäänkö alueen kuppiloissakin salaa huumaavia aineita nuorille??????????
- Påäöpåääöpå
Miten joku voikin olla noin tietämätön Afgaanien pääelinkeino tuotteista unikko kasvin viljelystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497