Starseeds chat

Starseeds

23

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko täällä paljonkin ihmisiä jotka ovat indigoita, starseedejä tms..?

      • Olemme-kaukaa

        Olemme vähintään kaikkia noita, ja sitten vielä kaikkea sitä mitä termejä vielä tulevaisuudessakin keksitään.


      • Haluatko kertoa kuka sinä olet? Lähinnä täällä etsin kaltaisiani... kerro sinun tarinasi ja miksi olet täällä :)


    • Kristalli-

      Minä ainakin kuulun joukkoon sillä minähän lennän --RAKKAUDEN SIIVIN-

      • Samoiten sinulle, mistä tulet ja mitä teet? Itse en tykkää kirjoitella chattiin mutta muuten olen kiinnostunut teidän kertomuksistanne, mistä tulette ja mitä teet jne.. mitä ikinä haluattekaan kertoa. Tuntuu vaihteeksi kivalta keskustella näistäkin aiheista, kun niin pitkään olen täällä seuraillut lähinnä maallisia asioita.


    • vaeltaja-a

      Hei Mikehealer. Kerron sulle kenen kanssa kirjoittelit toisaalla, en vastaa sulle siihen samaan paikkaan.
      Olen tämä http://www.mlahanas.de/Greeks/Portraits/Antinoos.jpg
      Osa tähti-ihmisistä tuli sinä aikana kun oli nuo korkeakulttuurit Välimeren alueella. Osa oli mukana luomassa länsimaista käsitystä elämästä, vaatteista, suvaitsevuudesta ym.

      Olen itse ollut mukana antamassa kasvoja länsimaiselle muodille ja nuorisokulttuurille.

      Osalla meistä on tosi vähän elämiä maassa mutta sitäkin enemmän muualla.

      • Tosi mahtava tavata. Aloitinkin jo keskustelun johon voi halutessaan käydä kirjoittelemassa mutta käy tämäkin. Olit siis välimerellä parituhatta vuotta sitten? Onko sulla jokin erityinen syy miksi tulit tänne uudelleen? Vai vaan hengailemaan? :)

        Olet tähti-ihminen, eli oletko jostain tietystä järjestelmästä vai kuljetko satunnaisesti halki avaruutta?


      • vaeltaja-a
        Mikehealer kirjoitti:

        Tosi mahtava tavata. Aloitinkin jo keskustelun johon voi halutessaan käydä kirjoittelemassa mutta käy tämäkin. Olit siis välimerellä parituhatta vuotta sitten? Onko sulla jokin erityinen syy miksi tulit tänne uudelleen? Vai vaan hengailemaan? :)

        Olet tähti-ihminen, eli oletko jostain tietystä järjestelmästä vai kuljetko satunnaisesti halki avaruutta?

        Mut lähetettiin tänne, päätehtäväni oli vaikuttaa kultuuriin olemalla oma itseni. Tehtäväni on myös helpottaa ihmisten oloa. Mut nostettiin tietyille paikoille ohjaajieni toimesta. Päätarkoitus on vain olla oma itseni. Tulin itseasiassa hengailemaan, mutta sillä hengailulla on syvempi merkitys, kasvan kaikkien kanssa. Ollaan yhtä samaa kansaa, vaikka olenkin ihan muualta. Olen teidän veljenne. Olen ollut tässä aurinkokunnassa ennenkin mutta yhdellä tuhoutuneella planeetalla, sitä ennen muissa aurinkokunnissa.
        Kansojen välisen yhteistyön jälkeen koittaa ihmiskunnan ja muualta saapuvien välinen yhteistyö :)


      • vaeltaja-a kirjoitti:

        Mut lähetettiin tänne, päätehtäväni oli vaikuttaa kultuuriin olemalla oma itseni. Tehtäväni on myös helpottaa ihmisten oloa. Mut nostettiin tietyille paikoille ohjaajieni toimesta. Päätarkoitus on vain olla oma itseni. Tulin itseasiassa hengailemaan, mutta sillä hengailulla on syvempi merkitys, kasvan kaikkien kanssa. Ollaan yhtä samaa kansaa, vaikka olenkin ihan muualta. Olen teidän veljenne. Olen ollut tässä aurinkokunnassa ennenkin mutta yhdellä tuhoutuneella planeetalla, sitä ennen muissa aurinkokunnissa.
        Kansojen välisen yhteistyön jälkeen koittaa ihmiskunnan ja muualta saapuvien välinen yhteistyö :)

        Se kait ihmisillä onkin ehkä vikana, etteivät he osaa vain hengailla ja olla omia itseään. Täällä usein tulee tehtyä asioita 'pakosta' eikä niin hyvillä fiiliksillä. Oletettavasti olet täällä ihmisen asussa, oletko "ihmisen näköinen" myös muilla planeetoilla ja muissa lähimenneisyyden elämissäsi? :)

        Tunnetko muita starseedejä jotka ovat tällä hetkellä myös maan päällä, tapatko heitä silloin tällöin? Vai keskitytkö ihmisten elämään pelkästään kun täällä majailet?


      • vaeltaja-a
        Mikehealer kirjoitti:

        Se kait ihmisillä onkin ehkä vikana, etteivät he osaa vain hengailla ja olla omia itseään. Täällä usein tulee tehtyä asioita 'pakosta' eikä niin hyvillä fiiliksillä. Oletettavasti olet täällä ihmisen asussa, oletko "ihmisen näköinen" myös muilla planeetoilla ja muissa lähimenneisyyden elämissäsi? :)

        Tunnetko muita starseedejä jotka ovat tällä hetkellä myös maan päällä, tapatko heitä silloin tällöin? Vai keskitytkö ihmisten elämään pelkästään kun täällä majailet?

        Tapaan muita starseedejä eli tähti-ihmisiä silloin tällöin spontaanisti kun niitä eteen tulee. Kyl niitä on on tullut, kun ihmiset ovat siellä täällä uskaltaneet avautua. Ei tarvi suunnitella sitä, samankaltaiset kohtaa kyllä :) Arvelen että monet ovat tulleet jo niin kauan sitten että ovat unohtaneet alkuperänsä, jotkut alkaa taas uudestaan muistaa. Antinoo on antinoo, eli silmistä tunnistaa elämissä, vaikka olis legioonalaisen kypärä päässä. Ja olihan se leijonan metsästysreissulla ollessa. Joskus tulevaisuudessa ehkä eri näköinen, mutta luulisin että silloinkin silmistä tunnistaa. Ulkonäkö muuttuu elämissä vain hyvin hyvin hitaasti. Myös ennen antinoosia olin suurinpiirtein tuon näköinen.

        Paikkani oli olla ainakin 1500 vuotta tähtitaivaalla "valvomassa", mutta haluan olla ystävieni seurassa fyysisessä kehossa. Ja niin ettei monikaan tunnista tässä elämässä, ainakaan heti. Tasoilla mulla on muitakin ulkomuotoja ja vaatteita eri inkarnaatioista johtuen, mutta aina silmistä tunnistaa.


      • vaeltaja-a kirjoitti:

        Tapaan muita starseedejä eli tähti-ihmisiä silloin tällöin spontaanisti kun niitä eteen tulee. Kyl niitä on on tullut, kun ihmiset ovat siellä täällä uskaltaneet avautua. Ei tarvi suunnitella sitä, samankaltaiset kohtaa kyllä :) Arvelen että monet ovat tulleet jo niin kauan sitten että ovat unohtaneet alkuperänsä, jotkut alkaa taas uudestaan muistaa. Antinoo on antinoo, eli silmistä tunnistaa elämissä, vaikka olis legioonalaisen kypärä päässä. Ja olihan se leijonan metsästysreissulla ollessa. Joskus tulevaisuudessa ehkä eri näköinen, mutta luulisin että silloinkin silmistä tunnistaa. Ulkonäkö muuttuu elämissä vain hyvin hyvin hitaasti. Myös ennen antinoosia olin suurinpiirtein tuon näköinen.

        Paikkani oli olla ainakin 1500 vuotta tähtitaivaalla "valvomassa", mutta haluan olla ystävieni seurassa fyysisessä kehossa. Ja niin ettei monikaan tunnista tässä elämässä, ainakaan heti. Tasoilla mulla on muitakin ulkomuotoja ja vaatteita eri inkarnaatioista johtuen, mutta aina silmistä tunnistaa.

        Niin joo, tuskin täällä kukaan haluaa näyttää liian utopistiselta. Itselle ei ole vielä sattunut kohdalle enkä nyt tiedä onko se täällä ollut niin tarkoituksellistakaan. Toki nykyään olen enemmän sulatellut asiaa ja olen ottanut jo yhteyttäkin osaan teistä. Tarkoituksena olis ehkä löytää enemmänkin kaltaisiasi ja ehkä enemmänkin olevan tekemisissä kanssanne, kiva kuulla että teitä on täällä pohjoisessakin, pelkäsin jo että new aget tms kuuluu vain jonnekkin Sedonaan jne :)


      • vaeltaja-a
        Mikehealer kirjoitti:

        Niin joo, tuskin täällä kukaan haluaa näyttää liian utopistiselta. Itselle ei ole vielä sattunut kohdalle enkä nyt tiedä onko se täällä ollut niin tarkoituksellistakaan. Toki nykyään olen enemmän sulatellut asiaa ja olen ottanut jo yhteyttäkin osaan teistä. Tarkoituksena olis ehkä löytää enemmänkin kaltaisiasi ja ehkä enemmänkin olevan tekemisissä kanssanne, kiva kuulla että teitä on täällä pohjoisessakin, pelkäsin jo että new aget tms kuuluu vain jonnekkin Sedonaan jne :)

        Hadrianuskin on löytynyt. Eläköön Kreikka ja Kreikan salattu perinne!
        https://www.youtube.com/watch?v=L-I1x5Ic9Dw


      • No halleluja :)

        Oliko kaveri sinun sukulaisesi vai miten noin riemuitset?


      • VivaVangelis

      • VivaVangelis kirjoitti:

        Lisää Vangeliksen neroutta
        https://www.youtube.com/watch?v=XOVatBvGxF4

        Kaunista on Vangeliksen sävelet, mutta miten tämä liittyy keskusteluumme? :)

        Miksi muuten valitsit tämän paikan? Jos voit mennä mihin päin maailmaa tahansa? Vai oleskeletko kreikassa?


      • vaeltaja-a
        Mikehealer kirjoitti:

        Kaunista on Vangeliksen sävelet, mutta miten tämä liittyy keskusteluumme? :)

        Miksi muuten valitsit tämän paikan? Jos voit mennä mihin päin maailmaa tahansa? Vai oleskeletko kreikassa?

        Vangelis liittyy mm. siten tähän, että Vangelis tuo kosmista tietoisuutta maapallolle musiikkinsa kautta. Tästä on esimerkkinä tuo mysteerionäytelmä, mikä on tuossa reippaan tunnin videolla. Se sanoo joillekin paljonkin, jotka eivät ole perehtyneet eivät saane kokonaisuudesta paljonkaan irti. Vangelis on starseedien asialla ja yksi tunnetuimpia new age -muusikkoja Enyan ohella.

        Kaikkea ei selitetä, asioita tulee myös itse tajuta. Vangeliksen näytelmässä on orfilaisia aineksia.

        Tietoisuus valitsee paikan mm. karmisten yhteyksiensä vuoksi. Suomi on hyvä paikka, täällä on rauhallista ja paljonkin seesteisiä ihmisiä. On myös kaupunkia, muttei niin hektistä kuin esim. New Yorkissa. Suomi on hyvä paikka rauhoittumiselle ja itsensä kokoamisellekin joidenkin raskaampien elämien jälkeen. Aina ei halua olla estradilla, tietoisuus syntyy välillä lepoelämään.

        Musiikki on sellainen tekijä, jonka avulla voi viestiä non-verbaalisesti, starseedit monesti kaipaavat non-verbaalista viestintää kun ovat tottuneet planeetoillaan semmoiseen. Puhuminen voi tuntua raskaalta ja meditoiminen helpolta tähteläisen näkökulmasta. Joten starseed monesti uppoutuu täydellisesti musiikkiin. Musa on sellainen kv. kommunikointitapa, mikä kehittää intuitiota.


      • vaeltaja-a kirjoitti:

        Vangelis liittyy mm. siten tähän, että Vangelis tuo kosmista tietoisuutta maapallolle musiikkinsa kautta. Tästä on esimerkkinä tuo mysteerionäytelmä, mikä on tuossa reippaan tunnin videolla. Se sanoo joillekin paljonkin, jotka eivät ole perehtyneet eivät saane kokonaisuudesta paljonkaan irti. Vangelis on starseedien asialla ja yksi tunnetuimpia new age -muusikkoja Enyan ohella.

        Kaikkea ei selitetä, asioita tulee myös itse tajuta. Vangeliksen näytelmässä on orfilaisia aineksia.

        Tietoisuus valitsee paikan mm. karmisten yhteyksiensä vuoksi. Suomi on hyvä paikka, täällä on rauhallista ja paljonkin seesteisiä ihmisiä. On myös kaupunkia, muttei niin hektistä kuin esim. New Yorkissa. Suomi on hyvä paikka rauhoittumiselle ja itsensä kokoamisellekin joidenkin raskaampien elämien jälkeen. Aina ei halua olla estradilla, tietoisuus syntyy välillä lepoelämään.

        Musiikki on sellainen tekijä, jonka avulla voi viestiä non-verbaalisesti, starseedit monesti kaipaavat non-verbaalista viestintää kun ovat tottuneet planeetoillaan semmoiseen. Puhuminen voi tuntua raskaalta ja meditoiminen helpolta tähteläisen näkökulmasta. Joten starseed monesti uppoutuu täydellisesti musiikkiin. Musa on sellainen kv. kommunikointitapa, mikä kehittää intuitiota.

        Nautin asioista jotka pitää joko itse hoksata tai jopa keksiä. Usein, kun luen kirjaa, pelaan tai katson ohjelmia, alan itse luomaan mielessäni uutta tarinaa samaan aikaan. Me yleensä täällä aliarvioimme mielikuvituksemme, kehonkielen, intuintion ja telepatian. Keskitymme ehkä liiaksi fyysisiin seikkoihin, toki sitähän me olemme tänne tulleet tekemään.

        En ole ajatellutkaan että Suomen vois valita rauhalliseuuden vuoksi. Juuri itsekkin mietin, että vaikka olen toiminnanläheinen tyyppi, ehkä on hyvä keskittyä rauhalliseen elämään jossa tuntee olevansa turvassa ja kehittää uusia taitoja täällä. Jotenkin tuntuu että pitää ensiksi olla rauhallinen ennen kuin saa uusia kykyjä jne..

        Kun löydän aikaa niin katson tuon toisen videon. Musiikki oli hyvää ja vei minut jo positiivisille viboille.


      • walker-a
        Mikehealer kirjoitti:

        Nautin asioista jotka pitää joko itse hoksata tai jopa keksiä. Usein, kun luen kirjaa, pelaan tai katson ohjelmia, alan itse luomaan mielessäni uutta tarinaa samaan aikaan. Me yleensä täällä aliarvioimme mielikuvituksemme, kehonkielen, intuintion ja telepatian. Keskitymme ehkä liiaksi fyysisiin seikkoihin, toki sitähän me olemme tänne tulleet tekemään.

        En ole ajatellutkaan että Suomen vois valita rauhalliseuuden vuoksi. Juuri itsekkin mietin, että vaikka olen toiminnanläheinen tyyppi, ehkä on hyvä keskittyä rauhalliseen elämään jossa tuntee olevansa turvassa ja kehittää uusia taitoja täällä. Jotenkin tuntuu että pitää ensiksi olla rauhallinen ennen kuin saa uusia kykyjä jne..

        Kun löydän aikaa niin katson tuon toisen videon. Musiikki oli hyvää ja vei minut jo positiivisille viboille.

        Moikka. Asiasta kolmanteen, niin jos etsit starseedejä ihan live-elämästä... kerroit olevasi toiminnallinen. Itse oon löytänyt hengenheimolaisia ketteryys-/näppäryys-/tarkkuutta vaativista lajeista, joita on esim. miekkailu, jousiammunta ja seinäkiipeily. Karate tai savate myös yksi hyvä laji. Harrastan yhtä noista edellä mainituista lajeista, ja musa tietty kuuluu repertuaariin. Uskoisin että monet suuntautuu taidealalle, toki kaikilta löytyy. Mutta uskoisin suuren osan löytyvän taide-/estraditaide-/musamaailmasta. Vähemmän kai insinöörejä. Starseedit haluaa toteuttaa itseään usein luovasti.
        Livenä ei tietysti puhuta new age -juttuja ainakaan aluksi :)


      • walker-a
        walker-a kirjoitti:

        Moikka. Asiasta kolmanteen, niin jos etsit starseedejä ihan live-elämästä... kerroit olevasi toiminnallinen. Itse oon löytänyt hengenheimolaisia ketteryys-/näppäryys-/tarkkuutta vaativista lajeista, joita on esim. miekkailu, jousiammunta ja seinäkiipeily. Karate tai savate myös yksi hyvä laji. Harrastan yhtä noista edellä mainituista lajeista, ja musa tietty kuuluu repertuaariin. Uskoisin että monet suuntautuu taidealalle, toki kaikilta löytyy. Mutta uskoisin suuren osan löytyvän taide-/estraditaide-/musamaailmasta. Vähemmän kai insinöörejä. Starseedit haluaa toteuttaa itseään usein luovasti.
        Livenä ei tietysti puhuta new age -juttuja ainakaan aluksi :)

        "...monet suuntautuu taidealalle, toki kaikilta löytyy" Eli piti sanomani kaikilta aloilta löytyy starseedejä.


      • walker-a kirjoitti:

        "...monet suuntautuu taidealalle, toki kaikilta löytyy" Eli piti sanomani kaikilta aloilta löytyy starseedejä.

        Harrastin ennen potkunyrkkeilyä lähinnä itsepuolustaitojen vuoksi, mutta nyt on käynyt mielessä että sitä voisi opiskella ihan itsensä kehittämisen vuoksi. Myös miekkailu kuulostaa jännältä. Meitä on siis täällä suomessa paljonkin?

        Ehkä law of attraction tuo sellaiset luokseni, on vain kuulostanut niin oudolta tähän asti, mutta nyt hybrid childrenit ovat jo aikuisia, joten eiköhän noita löydy. Kiitos tsemppauksesta.

        tärkeä vaihe minulle on myös tämä että ylipäätään löydän teitä edes netistä.


      • Lähinnä toivoisin että näistä asioista vois puhua porukassa jossa se olisi normaalia eli kuten tällä palstalla. En halua selittää asiasta ei-kiinnostuneille että olen moniulotteinen olio jolla on supernaturaaleja kykyjä joka etsii ystäviä joiden kanssa vosiin kutsua maan ulkopuolisia asukeita ja opetella rakentamaan lentäviä lautasia jne... voisin aika pian saada hullun leiman. Onko teillä mitään salaseuroja tai tapaamisia jotka ovat ikäänkuin salattuja muilta juuri em. Syistä?


    • Starseeds

      Mikehealer, tervetuloa starseeds chattiin.

      Kävit muutaman kerran mutta taisit olla kiireinen kun poistuit niin pian?

      http://starseeds.space/

      • Kiitos kutsusta. Luulin että siellä ei ollut aktiivisena juuri ketään kun ei viestejä tullut tai se ei toiminut mobiilillani. Yleensä en ole chat ihmisiä mutta toki voisin toistekkin tulla kun tässä ehtii :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      455
      3313
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      426
      3056
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2839
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2192
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2030
    6. 177
      1399
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      80
      1199
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe