Kyseisellä lennolla tuli testattua tuota vaihtoehtoa ja ainakaan minun paikalla se ei tuntunut hintansa arvoiselta.
Penkki tuntui jopa huonomalta kuin menolennolla,jalkatilan lisäyksen juuri huomaa mutta eihän sitä paljon luvatakaan.
Vastamelukuulokkeet ihan ok mutta muut tarvikkeet itselle ei tarpeellisia.
Henkilökunta oli mukavaa,varsinkin itseä palvellut nuorempi nainen joka oli lisäksi todella kaunis,harmi kun en nähnyt koneesta poistuessa häntä...
AY095 economy comfort
4
146
Vastaukset
- Finnairillaok
AY096 oli lento,korjaus edelliseen.
- Penkitys
Riippuu myös mikä kone sattuu ko. lennolle.
Viimeisen viikon aikana koneina on olleet LQA, LQB, LQE, LTO ja LTS.
http://www.finnair.com/fi/fi/flights/fleet
Istuinkartassa ei tuolta osin isoa eroa, mutta onko penkit erilaisia esim. tuossa tänä vuonna romutettavassa LQA vrt muut?
Nuoruus on suhteellista, ensin kaikki lentoemännät on vanhempia ja kun aika hieman juoksee on ne kaikki nuorempia ;=)) - Finnairillaok
En osaa tosiaan arvioida konemallin ikää mutta amatööristä tuntui vanhahkolta.
Uudessa koneessa tämä luokka voi ollakin hyvä,en vielä ole päässyt testaamaan.
Kaikki lentoem onhan on kauniita,,,osa vain aina erottuu kivasti ,-) - Finnairillaok
LQA-se mielestäni just oli kun katsoin kartasta,joutaa paalaukseen minun puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708