Hirveä vartalo+sauna

komistusjahirviö

Olen tapaillut yhtä ihanaa, hyvin laihaa poikaa. En ole koskaan näyttäytynyt hänelle alasti. Hän on kyllä sanonut että haluaisi nähdä minut, mutta en pysty. Minulla on ikäisekseni liian rumat rinnat. Tyhjät, kaukana toisistaan roikkuvat pussit. Vatsamakkaratkin löytyy ja paksut reidet. On poika minua hipelöinyt ja tuntenut muotoni, mutta totuus on hirveämpi nähdä. Poika sanoi että haluaisi mennä ensiviikolla suihkuun kanssani. Minua alkaa hävettämään ja ahdistamaan kamalasti jo nyt se tilanne. Jos uskallan mennä hänen kanssaan suihkuun niin voin olla varma että häpeisin silmät päästäni enkä varmaan koskaan pysyt kohtaamaan sitä poikaa enää. Sanokaa minulle että en ole ainoa lihava tyttö, jolla on todella laiha poikaystävä. Ja lohduttakaa minua jotenkin että uskallan suihkuun. En voi tässä ajassa mitenkään laihtua ja loihtia itselleni unelmakroppaa. :( Miten selviän tästä? Kamala ahdistus iski, tuntuu että haluaisin vain haihtua pois tästä maailmasta. Apua

9

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki-Merkkii

      Rauhassa vaan. Jos se pitää susta, veikkais ettei tommonen ole sille tärkeetä.

    • kantsiivaapuhuu

      Ei se sua ainakaan voi pakottaa. Kantsii vaan puhua sen kaa eka ja sit kysyt siltä jotain.

    • Nannaaaaa

      Ja saman tekevää vaermaan sille, miltä näytät jos kerta muutenki ootte yhes jne

    • HyvinSeMenee

      Jos poika on kerran hipelöinyt sua ja tuntenut sun vartalos muodot sekä sanonut, että haluais nähdä sut alasti ja mennä suihkuun sun kanssa, niin ei sun tartte itseäs hävetä, koska selvästi poika pitää susta ja sun ulkonäöstäs ja haluaisi sitä, mitä on ehdottanutkin. Tietty onhan toi ymmärrettävää, että jännittää, kun ei hän ole sua ennen alasti nähnyt ja kun poika sattuu olemaan laihempi.

      Ehdotan, että otat ihan rauhallisesti. Etsi ulkonäöstäs positiivisia asioita, vaikka ihan peilin edessä seisomalla ja keskittymällä niihin. Pojat tykkää tytöistä, jotka on itsevarmoja ja haluavat näyttää kroppansa ja ovat sinut vartalonsa kanssa. Tietty sua varmasti jännittää ja se varmasti näkyykin, kun se hetki sitten koittaa, mutta se voikin näyttää pojasta vaan kiihottavalta :) Mut hävetä ei kannata.

      Ja et oo ainut plus-kokoinen tyttö, jolla sattuu olemaan laiha poikaystävä :)

    • Luovuta-Jo

      Kerro jo ajoissa sille että sä tuut lihoomaan aina vaan lisää ja sun hienhajus tulee olemaan kammottavan kitkerä miksi kaikki pitää suhun välimatkaa ettei se haju tartu...

    • Kato road trip siinä on se rhonda. Ja ooks mä se poika painan 41kg ja oon 165cm

      • komistusjahirviö

        Eiiiii häpeän tätä hetkeä! Saanko hukkua pois? Olet nimittäin todennäköisesti juuri se!


      • aiheenaloittaja

        Voisitteko olla kirjoittelematta toisten nimimerkeillä, kiitos


    • tapailu

      Krrot tuon aloituksesi pojalle. Tuollainen turha häpeily hoituu puhumalla. Veikkaan, että se poika tykkäää susta just tuollaisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe