Nuo mettäkonelakon puuhamiehet sais laittaa lakon jäsenäänetykseen, jotta jäsendemokratiaa kunnioitettasiin. Nyt kentän jäseniltä ei kukaan kysy mitään, ja päättäjinä ääniharavat, jotka vaaleissa kerää hyvä jos 30 kannattajaa. Pikkasen pitäs miettiä kun toisten varoilla mällätään tai sitten maksajat vähenee
Lakko ketä hyövää - jäsenäänestys
7
101
Vastaukset
- ihmetelpitää
Yrittäjät jo lupasi 12 senttiä, mutta ei kelpaa kuskien edusmieheille vaikka metsureille riiti 9 senttiä. Ihmeellistä työmarkkinamatikkaa
- eihiventäkään
Ja nyt kuskit lakolla vastustaa omien palkkojena korotuksia- hei haloo. Ai, niin jonkun pitäis saada vielä ekstraa, mutta ahkerathan sen jo saavatkin. Jos ei ollut keisarilla vaatteita, ei niitä taida olla ntsaarillakaan.
- erotakovaikyllä
Mitä virkaa on tällä vuostuhannella porukalla, joka ei pysty sopimaan tässä ajassa. Korpilakkojen aika meni jo
- eiriitä
Naiskuskille jos tarjoot 12:a senttiä, niin nauraavat kopista pihalle.
- exveetetty
Älä unta näe, kyllä nää demokratiat tuli jäsenenä ollessa nähtyä
- uhkailuunkyllästynyt
Miten toimii eroaliitosta.info , onko kokemuksia
- skv3
Ei auta Sipilän uhkailuun tuo palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882