Rautatieasemalla saa tapella???

En_halunnut_tapella

Aikaisemmin kuvittelin että rautatieasemalla ja junassa tappeleminen on huono idea ovathan ne julkisia paikkoja joissa on kameravalvonta. Sain turpiini koska en tapellut takaisin ja ajattelin että tapaukselle löytyy silminnäkijöitä.
Näin ei kuitenkään käytännössä ole koska tein asiasta rikosilmoituksen mutta poliisi ilmoitti myöhemmin että valvontakameroissa ei kyseistä tapausta näkynyt. Tämä siitä huolimatta vaikka pahoinpitelyn tapahtumapaikan vieressä oli valvontakamera.

Kaksi vahvasti päihtynyttä nuorta "känniapinaa" töni junasta poistuvia matkustajia ja lopulta he hyökkäsivät minun kimppuuni. Tämä kaikki tapahtui monien ihmisten nähden mutta minä olin ainoa joka ilmoitti asiasta poliisille. Poliisilla ei kuitenkaan ollut mitään muita havaintoja tapahtuneesta, ihan kuin sitä ei olisi koskaan tapahtunutkaan!

Tarkoittaako tämä sitä että kyseisillä paikoilla saa tapella koska kukaan EI NÄHNYT MITÄÄN???

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyhjg

No mitäpä sen poliisin mielestäsi olisi pitänyt tehdä, jos yhtään silminnäkijää ei löydy, eikä pahoinpitelyn näyttävää valvontakameratallennetta syystä tai toisesta ole?

• Yllii

Suomi on nyt villi länsi ja omalla keinoilla saa oikeutta ja turvaa. muista ens vaaleissa, ettet ääntäsi anna. kok, persu. keskustalle. he toimivat että näin pääsi käymään.

• Lopetin_työt

Olettaisin että tuo on tapahtunut Helsingissä.Minulle kävi tuossa kaupungissa niin että jouduin junasta poistuvien häiriköiden ryöstämäksi.Tekijät ryöstivät myös muita yksin kulkevia samaan työpaikkaan meneviä.Jälkeenpäin selvisi ettei tapaus kiinnostanut poliisia.Otin yhteyttä VR:ään ja kertoivat ettei poliisi ole ottanut heihin yhteyttä asian selvittämiseksi.Näyttää olevan myös tyypillistä ettei poliisi löydä kameratallenteista mitään vaikka tekijä pukeutuisi poikkeavasti ja selvät tuntomerkit on annettu.

• eijouduvastuuseen

Vastatkaa väkivaltaan aina järjettömällä väkivallalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      313
      2956
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      198
      2804
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      53
      2405
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1484
    5. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1209
    6. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1202
    7. 58
      873
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      854
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      799
    10. 77
      784
    Aihe