Inhoan äitini käytöstä.

876

Alkaa mennä yli ymmärryksen.
Eilenillalla en suostunut tekemään ruokaa itelle ja veljelle. En halunnut, ja sen kihlattu alko huutamaan siitä etten syö. Menin omaan huoneeseen ja sanoin ettei oo nälkä, ja että sais tehä ite veli ruokansa. Äiti tuli myöhemmin huoneeseen kysymään "Mitä sä täällä riehut?", olin vaan ihan hiljaa ja katoin sitä. Se alko kysellä kysymyksiä joita nyt en muista, ja vastailin ihan hiljaa, kunnes se alko karjumaan "MIKS SUN PITÄÄ OLLA TOMMONE" ja paiskas oven kiinni. Meni keittiöön huutamaan kihlatulleen "MIKS KOROTIT ÄÄNTÄ KU SIELLÄ SE NYT MÄRISEE". Aloin tämän jälkeen nukkumaan, päätä särki ja ei huvittanut enää kuunnella noita. About 5 minuutin päästä äiti änkes taas mun huoneeseen rauhallisesti niinku mitään ei ois tapahtunu, ja alko "pyydellä anteeksi" sen helskutin kihlatun käytöstä, vaikka se tehny juurikaan mitään.

Äiti on aina käyttäytyny mua kohtaan epäoikeudenmukaisesti. Jos sillä on muille sisaruksille asiaa, niille se sanotaan tavallisesti niinku mikä tahansa asia. Jos mulle pitää kertoa jotain samantapaista, niin ängetään huoneeseen ja pidetään kunnon seremonia sitä aihetta varten. Jos kerron jostakin koulussa tapahtuneesta, mahdollisesti negatiivisesta asiasta niin huuto alkaa siitä kuinka oon niin ongelmallinen ja mun syytä kaikki.

En tiiä miten tän vois sanoa aiheuttamatta naamapalmuja teidän keskuudessa, mutta porukat huolehtii musta liikaa. Ne ei ymmärrä sitä että osaan ite hoitaa niinki yksinkertaset asiat ku syönnin ja vessassakäynnin. Lähes joka päivä tulee käskyjä "Ota ruokaa" tai "käy pissalla". Se on vaan niin raivostuttavaa, äiti tosissaan luulee yhä mun olevan 3. Kuulostan aika varmasti teiniangstiselta 12 vuotiaalta, mutta en haluu asua täällä enää. Menisin minne tahansa missä ei tarvis nähä äitiä.

11

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juutyhmää

      Kannattaa vaan kestää ja käyttäytyy niitä kohtaan mahollisimman hyvin niin tuskinpa nekään jatkaa huutamista sulle yms. :) ja aattele et monel on asiat viel huonomminki.

    • nytvittu

      Olisit vaa tehny ruokas, etkä ois ollu tollanen ihme vänkääjä. Vituttaa tuommoset kiittämättömät kakarat, joille kotiaskareiden tekeminen on ylitsepääsemätöntä

    • 876

      Miks tuhlata elintarvikkeita jos ei oo nälkä? Veli tehkööt ite ruokansa.

    • 244544

      Osta sille atrian lihapullat ja muusi :}

    • kkaakaoo

      Munki äitilt tulee tollasii käy pissalla vaihda alusvaatteet muista treenit niinku en ite muistais ja toi seremonia mun huoneessa on ihasama juttu ja nyt repesin tänne ja mun pitäs nukkuu ni tulee Pia yks seremonia lisää oot aika samanlaises tilantees ku mä mut mun mutsi ei oo kyl iha noi outo pärjäil:D

      • kkaakaoo

        Luultavasti nää seremoniat johtuu siitä et oon meiä kakaroista itseppäisim


      • Jonskuna

        Mieti omaa käytöstäsi onko sillä tekemistä äitisi käytökseen? Kuin kasvat asiat tasaantuu.


    • Ööö onko niin vaikeeta syödä ruoka. Et turha ihmetellä miks sulle huudetaan. Ja mitä siitä jos ei oo nälkä syö se hemmetin ruoka ._.

    • wertuerss

      Tottele vaan äitiäisi sitten...?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe