FRP binary lock

Phonebreaker

tosiaan kävi silleen että olen ennenkin rootannut puhelimia eikä koskaan ennen ole näin käynyt, että kun olin saanut rootattua samsung galaxy J5 SM-J500FN puhelimeni niin sammutin puhelimeni ja sitten kuin olin käynnistämässä puhelinta uudelleen niin siihen tuli huutomerkki ja teksti että Custom binary blocked by FRP lock. Onko mahdollista saada poistettua lokitus jotenki vai täytyykö heittää puhelimella vesilintua?? olisin todella kiitollinen asian tuntevien ihmisten ohjeista

8

2714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdkdldld
      • Kdkdkdkfkdkk

Niin ja sitten kun olet tuon tehnyt ja pääset puhelimeen taas sisälle, developer-asetuksista oem-lukituksen poisto päälle ennen uudelleenroottaamisyritystä niin pitäisi onnistua!

• alkuperäinen

Mutta entä jos puhelimessa on salasana ja kies ei toimi

• Kdjsjjfkf

Tolla kiesillä en ole kokeillut imagea tiputtaa, mutta tuskin se salasanoja lataustilassa kyselee. Jos ei mene kiesillä, tiputa image odinilla!

Lataustilaan:

Eli puhelin käynnistetään volume alas home virta
        Ja siihen toiseen tilaan volume ylös home virta.

Ei tota luuria oikein sellaiseen tilaan saa, etteikö sinne ohjelmistoa uudelleen saisi tiputettua. Ainakaan itse en ole mitään koskaan saanut pysyvästi tuhottua, vaikla olen kymmeniä luureja rootannut ja välillä kämmännyt pahastikin.

Odinin saa täältä:
        http://odindownload.com/SamsungOdin/

Ja image löytynee täältä:
        http://www.sammobile.com/firmwares/

• Ahdistaa

Apua! Mulla on J5 ja sama juttu kävi kun olin KingRootilla rootannut ja kokeilin hakkeroida pelejä XModGamesilla. Puhelin ilmoitti että "Uhka havaittu. Käynnistä laite uudelleen." Käynnistin uudelleen ja siihen tuli tämä custom binary lock. Se ei päästä minua käyttämään puhelinta. Ainoastaan musta tausta ja tämä keltainen huutomerkki. Tein hard resetin muttei auttanut ongelmaa... olen kuullut että kirjautumalla toisella laitteella omaan google-tiliini, saisin poistettua ongelman mutta olen poistanut gmailini ja näin ollen en pääse ollenkaan google käyttäjälleni. En ole näin pahasti kämmättyyn puhelimeen löytänyt mitään korjaustyyliä, onko se mennyttä vai auttaako korjaamolle vienti?

• onneksiolkoon_

Onneksi olkoon!

• Auttakaamiestä

Onko mahdollista että Lucky patcher tekee tuon custom jutun itellä kävi näin roottasin ja kaikki

• uutta_tilalle

Roottaa puhelin jorpakkoon ja osta uusi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe