Tytöt, mielipide 12v pojan vartalosta

Fuckboy

Oon 165cm pitkä, blondi ananas, sixpack ja lihaksia, 50 kg, oon hiukan sekasin mutta hauska :D

12

191

Vastaukset

• Sun pikkupippelis ei tyttöjä kiinnosta, me halutaan vaan isoa kyrpää.

• 12v sixpack, uskottavaa

• dear jukaboy on kyllä ihan mahdollista kasvatin itse sixpacking 5kuukaudessa ja olen 13.v 180CM painan 55KG tarvitaan vain kovaa treeniä tarpeeksi terveellistä ruokaa ja siinä tarvitaan myös aikaa ja riippuu miten usein tai miten paljon niitä tekee

• Taidan tietää kuka oot...

• Aahahahh vitun rääpäle :D Mun halvaantunu pappakin voittas sut käden väännössä :,D

• Mun pitää kertoo mun kalun pituus metreis tai kilsois jos sitä kysytää

• Teidän vastaukset on tosi hirveitä.:O
      Mua ei haittas vaikka,poika ois ulkoavaruudesta luonne on tärkein. Ja jos olet huolissasi tytöistä älä huoli varmaa kokonainen lauma on ihastunu suhun;)
      Ps. Ei, en tunne sinua mutta olet kyllä aika rohkea kun uskallat laittaa nettiin tällaisen kysymyksen.

• Sanoppa sama vielä mulle. 174cm pitkä, akne, joku lähelle 60kg, en oo munaa mitannu mut ihan medikka " ota nyt läpällä kummiski töä", joo ja 13/06 ni kuka olis ihastunu luhun. Kerroppas. Hirveä lauma😂😂 vittuku en oo muutenkaa mikää feim ni kuka vittu mua ees tuntis

• Sixpack :'D kiitos päivän nauruista

• Tarkotat varmaan ettet ole ihan riuku koska kans 165cm ja vähä alta 50kg, sixpack mahas ja oon aika laiha mut en silti näytä riulta kun jalois ja käsis voimaa harrastuksen takii

• Miten jollain 12v pikkupojalla vois olla sixpack😂😂

• helposti, jos treenaa enemmän kuin sinä, niin sillo se jo näkyy....

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10671