Yaris automaatti

Tietoakaipaan

Hei! Etsin uudempaa Yarista automaattilaatikolla. Siis oikealla 'tomaatilla kuten minun vanha 2000 malli oli. Osaako kukaan sanoa mihin vm saakka oli tuo vanhanmallinen, oikea laatikko? Siinä keppi liikkuu suoraan eteen-taakse ja on P-N-D-2-1 asennot. Kiitos!

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-siitä-sitte

      Kyllä tämä cvt voittaa tuon vanhan oikean automaatin mennen tullen, jopa bensan kulutuksessa. Ja voit sitten rattiläpysköillä kokeilla vaihtamisia mielen mukaan, tai kokeilla sport asentoa, mitäs se vaikuttaa ajamiseen. Seuraava autoni taitaa olla auris cvt.

    • Vm.2015

      Itsellä 2015 Yaris automaatilla ja pelittää kuin enkeli. Niistä vanhemmista malleista ei ole tietoa mutta en kyllä niitä tosin kaipaakaa.
      Eiköhän täältä joku tietäjä löydy jollei Google pysty auttamaan. :)

    • ONononononon

      Eikös ole olemassa toyota info tms. puhelinpalvelu josta saat soittamalla vastauksen tähän heti. Tai soita myyjälle, ei täältä saa kunnon vastauksia.

    • jarppa123123123

      Ainakin mitä Yaris Versoihin tulee niin 2005 vuoteen asti niitä valmistettiin ja kaikissa oli tuo vanhan mallinen aski. Käy Toyota-liikkeessä tiedustelemassa niin saat ainakin varman vastauksen.

    • YarisH

      Käy koeajamassa Yaris hybrid. Etenkin kaupunki/taajama-ajossa erittäin miellyttävä auto, eikä motarillakaan ole ongelmia. CVT-vaihteisto on paras millä olen koskaan ajanut ja auto myös liikahtaa ihan kivasti.

      Varsinaiseen kysymykseesi veikkaan vastaukseksi, että 2012 eteenpäin on "oikea" automaatti. Se aiempi mikä lie robottivaihteisto ei ollut hyvä.

    • Automaatistahavainto

      Ostin kyseisellä laatikolla olevan Yariksen vuonna 2015. Ongelmana on ollut, että ajettaessa alamäkeä ja joutuu jarruttamaan, niin kierrokset nousee hetkessä reilusti yli 4000. Kierrokset laskee kun polkee kaasua. Ongelmaksi muodostuu vielä se, että sitä ei tapahdu joka kerta? En ole vielä saanut varmuutta, että onko ko ilmiö auton / automaattivaihelaatikon vika vai ominaisuus?? Onko muilla ollut vastaavaa havaintoa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe