Kun nyt etsitte uutta vuokra-asuntoa, laittakaa merkille, Realia vetää täysin tiukkaa linjaa, ei lemmikkejä. Itse jätän ihan myötähäpeästä heidän ilmoituksensa katsomatta.
Realian oma linja, ei kotieläimiä
1
105
Vastaukset
- PitäköönTunkkinsa
Muista paikkakunnista en tiedä, mutta Oulussa ainakaan ei Realian välityksessä oleviin asuntoihin kannata juurikaan aikaa uhrata. Ei vastata puhelimeen, ei vastata sähköposteihin, ylipäätään ihmetyttää, että mistä ihmeestä ne oikein laskuttaa niitä toimeksiantajiaan... toimeksiannon pituudesta? Samat kämpät seisoo kuukaudesta toiseen vuokraamatta, osa kiinnostaa, osa ei, mutta kun jo pelkkä näytön saaminen tuntuu olevan mahdotonta, niin pitäköönpä tunkkinsa. Vuokranantajien kannattais pikkusen miettiä, että olisko aika vaihtaa välitysfirmaa, jos kämppään ei ole kuukaudessa löytynyt uutta vuokralaista Oulun kokoisessa kaupungissa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066