Tietääkö kukaan heistä? Ja onko Andrea jossain hengissä siis!?!
Isä on merivartioston komentaja ja äiti Pfizerin toimari.
Ecksteinin perhe
11
9766
Vastaukset
- hillukka
Miten noiden ammattien pitäis vaikuttaa tohon tilanteeseen?
Ai että ku on korkeessa virassa, niin pitäis kyllä olla tallessa..- Miekin
..taitaa ajatella ihan omilla aivoillaan.
Hyvä!
- Hookkan
Tää palsta on Suomenkielisille.
Kannattaa Sinun kokeilla www.ruotsi.swe.
Tak.- hillukka
Ecksteinit on suomalaisia pöljä!
- Hookkan
hillukka kirjoitti:
Ecksteinit on suomalaisia pöljä!
Niinpä niin.
Pöljä taidat olla itse, jos luulet heidän olevan Suomalaisia.
Voi voi. - tavannutkin
Hookkan kirjoitti:
Niinpä niin.
Pöljä taidat olla itse, jos luulet heidän olevan Suomalaisia.
Voi voi.He ovat täysin suomalaisia. Harrietin olen tavannut muutaman kerran.
- Nimetön
en ole täysin varma mutta joku lapsista on ilmeisesti löytynyt ja sairaalassa....
- Nimetön
Sukeltajat sivulta
34 1 Esteins Andrea (Aurinkomatkojen Khao Lakin ovesta löytynyt lappu) - ???
No just... Ecksteinithan on suomalaisia, Kauniaisista! Ja mitä väliä sillä vaikka olisivat vinkuintiasta... Ihmisiä yhtä kaikki!!!
Sen lapsen täytyy olla Andrea! Missäköhän kunnossa mahtaa olla ja missä sairaalassa?
Olis kiva, jos muutkin vielä löytyisivät. - kertoo, että
Nimetön kirjoitti:
Sukeltajat sivulta
34 1 Esteins Andrea (Aurinkomatkojen Khao Lakin ovesta löytynyt lappu)sukellus.fi sivustolla :
43 1 Eckstein Andrea Suomessa - Nimetön
??? kirjoitti:
No just... Ecksteinithan on suomalaisia, Kauniaisista! Ja mitä väliä sillä vaikka olisivat vinkuintiasta... Ihmisiä yhtä kaikki!!!
Sen lapsen täytyy olla Andrea! Missäköhän kunnossa mahtaa olla ja missä sairaalassa?
Olis kiva, jos muutkin vielä löytyisivät.Perheestä on tytär tullut takaisin Suomeen ja on aivan kunnossa, mutta muu perhe on vielä kadoksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835