Voiko rahoituksen asiat opiskella omatoimisesti? Mitä rahoituksessa ylipäätänsä opiskellaan? Suurinta osaa tuntuisi kiinnostavan juuri tuo eniten. Minuakin se kiinnostaa, mutta en välttämättä halua ottaa sitä sivuaineekseni, jos kaikki muut valitsevat rahoituksen, niin on vaikeaa erottautua. Olen ajatellut, ettei se kovin monimutkaista ole, ja asiat voi oppia ihan kokemuksenkin kautta, olenkohan ihan väärässä? Voiko esimerkiksi työhaastattelussa pärjätä, jos sanoo että tuntee asiat ihan oman lukemisen kautta, vaikkei siitä mitään mustaa valkosella olisi.
Rahoitusta omatoimisesti
2
135
Vastaukset
- noarvaapa
"Voiko esimerkiksi työhaastattelussa pärjätä, jos sanoo että tuntee asiat ihan oman lukemisen kautta, vaikkei siitä mitään mustaa valkosella olisi."
No mitäs luulisit? Minä luulen, ettet pääse edes sinne työhaastatteluun, jos rahoituksella on merkitystä työssä. On nimittäin runsain määrin niitä, joilla on rahoitus pääaineena ja korkea arvosana paperilla. Siinä ei sun omat lukemiset paljon paina.- justasking
Kiitos kannustavasta ja rakentavasta vastauksesta, joka ei oikeastaan kertonut mitään. Toivottavasti saat jostain enemmän itseluottamusta, eikä sinun tarvitse rakentaa itsetuntoasi sen varaan että haukut täällä muita. Jos ei sinulla itselläsi ole aihetta uskoa itseesi, niin se ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia. Kauppalehdessä oli taannoin kiinnostava haastattelu aiheesta. Toki koulutus on tärkeä, mutta itse uskon enemmän todelliseen osaamiseen. http://www.kauppalehti.fi/uutiset/ilman-koulutusta-johtajaksi---se-on-vielakin-mahdollista/CiCvxY6w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617