Voiko rahoituksen asiat opiskella omatoimisesti? Mitä rahoituksessa ylipäätänsä opiskellaan? Suurinta osaa tuntuisi kiinnostavan juuri tuo eniten. Minuakin se kiinnostaa, mutta en välttämättä halua ottaa sitä sivuaineekseni, jos kaikki muut valitsevat rahoituksen, niin on vaikeaa erottautua. Olen ajatellut, ettei se kovin monimutkaista ole, ja asiat voi oppia ihan kokemuksenkin kautta, olenkohan ihan väärässä? Voiko esimerkiksi työhaastattelussa pärjätä, jos sanoo että tuntee asiat ihan oman lukemisen kautta, vaikkei siitä mitään mustaa valkosella olisi.
Rahoitusta omatoimisesti
2
189
Vastaukset
- noarvaapa
"Voiko esimerkiksi työhaastattelussa pärjätä, jos sanoo että tuntee asiat ihan oman lukemisen kautta, vaikkei siitä mitään mustaa valkosella olisi."
No mitäs luulisit? Minä luulen, ettet pääse edes sinne työhaastatteluun, jos rahoituksella on merkitystä työssä. On nimittäin runsain määrin niitä, joilla on rahoitus pääaineena ja korkea arvosana paperilla. Siinä ei sun omat lukemiset paljon paina.- justasking
Kiitos kannustavasta ja rakentavasta vastauksesta, joka ei oikeastaan kertonut mitään. Toivottavasti saat jostain enemmän itseluottamusta, eikä sinun tarvitse rakentaa itsetuntoasi sen varaan että haukut täällä muita. Jos ei sinulla itselläsi ole aihetta uskoa itseesi, niin se ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia. Kauppalehdessä oli taannoin kiinnostava haastattelu aiheesta. Toki koulutus on tärkeä, mutta itse uskon enemmän todelliseen osaamiseen. http://www.kauppalehti.fi/uutiset/ilman-koulutusta-johtajaksi---se-on-vielakin-mahdollista/CiCvxY6w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614