Moi olen noin 11v ja aion aloittaa airsoftin ja no raha on yksi ongelma ja kysymykseni on kannattaako minun ostaa Well merkin jousiviritteinen kivääri (hinta 45,00€)
Aloittamassa airsoftin
6
138
Vastaukset
- airsofthullu
No jos välttämättä haluat ostaa huonon aseen niin sitten
- Softaaja55
Oikeastaan sinun pitää miettiä miten pelaat,missä pelaat.Jos pelaat kavereitten kanssa NS pusikko sotaa niin luulen että kannattaa säästää noin 100e,koska maski25e ase 60-70e kuulia n 10e.Muista aina käyttää vain laadukkaita maskeja,laseja koska se 20-30e on halpa silmävakuutus.jos taas olet menossa jonnekkin seuraan kokeile ensiksi mahdollisella laina aseella tuntuuko harrastus mukavalta.panosta tarvikkeiden laatuun,koska sitten et joudu ostamaan joka pelin jälkeen uusia aseita.Hyviä softeja sulle lämpimin terveisin -Softaaja55
- Kysyjä
No varmaa niitä ns pusikko pelejä kavereitten kanssa toistaseks ja saataankin ostaa semmoisen sähkö käyttöisen m4(59€)
- Haikara5
Kysyjä älä osta sitä käytä mielummin noin 80€ lisää ja osta joku cyma ak47, ettet joudu pettymään tai jos et raaski ostaa sitä niin osta sit vaan alkuun joku halpa pumppuhaulikko. Mut toi m4 ei olisi kovinkaan pitkä ikäinen hankinta ja lisäksi vielä surkea ominaisuuksiltaan. Oikeestaan jos välttämättä haluat sen hintaluokan sähköasetta, niin osta joku cyman sähköpistooli. Suosittelen tilaamaan taiwangunista se on puolalainen kauppa ja siellä on noin 30% halvemaa kuin Suomessa ja se on luotettava. Sieltä saisit esimerkiksi hyvän galaxy mp5k:n n.80€ ja cyman cm028 n. 100€. Ps. Olen itsekkin ollut aikoinaan tilanteessassi ja tutkinut samoja vaihtoehtoja.
- Haikara5
Jos haluut ostaa halvan jousi aseen ni osta sillon pumppari tai pistooli mut älä missään nimessä jousi rynkkyä koska se ei oo kovin käytännöllinen, mut muista että jos peliporukassa on yhtään sähkö aseita nii silloin saatta peli-into jousiaseella loppua. Ensimmäiseksi sähkö aseeksi suosittelen cyman AKoita, koska halvasta hinnasta huolimatta ne käyttävät standardeja rataslaatikoita (v3) ja pidä niitä muutenkin luotettavina ja hyvinä hinta-laatu suhteeltaan. Jos haluaa täysmetallirunkoisen niin silloin täytyy olla valmis maksamaan vielä enemmän.
- etsaatietäätätä
myykö joku käytettyä sähköpistoolia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030