Miten talletukset ja korot ilmoitetaan asumisukea haettaessa?
Lomakkeessa on ilmoitettava että paljonko tilillä on rahaa ja korko.
Rahan määrä tietysti on selvä.
Talletustilin korkoa ei nettipankissa ole suoraan. Sanotaan vain, että se on sidonnainen prime korkoon. Laitetaanko lomakkeesen tuon prime-korkon nimi, riittääkö se Kelalle?
Miten tuo korko lasketaan, tämän vuoden viimeisessä tiliotteessa oli hyvityskorkoa X euroa. Onko tuo määrä sitten koko vuoden korko josta saadaan kuukausittainen tulo jakamalla se 12? Tuota kuukausittaistahan Kela katsoo.
Pitääkö tuosta lähettää tiliotteita tai jotain muuta papereita?
Talletusten ja koron ilmoittaminen
Vekku2
2
278
Vastaukset
- KalleVuan
Jos liitteiksi ei vaadita todistusta pankkitalletuksista (nollakorkoisista) niin turha pankkitalletuksista on mainita hakemuksessa yhtään mitään.
- lklklklklk
Kelalla on oma tietty perusprosentti jolla ne korot lasketaan, joten se on vain oma vika jos et osaa kymmenien tai jopa satojentuhansien säästöjäsi normaali korkoiselle tilille sijoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098