Mitä tekisit raiskariählämille?

EntäMitäTekisitSuvakille

Hallitus ei tee mitään. Paras ehdotus palkitaan netin välittämällä kunnioituksella.

18

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noihin_voisi

kokeilla samaa kuin Isis tekee sotavangeilleen ja muillekin jotka haluavat pysyä erossa koko paskasakista. Penkkaa vasten vaan. Pahimmat suvakin joutaisivat samaa riviin. Vahinkoa ovat molemmat aiheuttaneet jo aivan liikaa. Näin ajattelen.

• Annetaan satasen suorituspalkkio jokaisesta onnistuneesta yrityksestä. Jossain vaiheessa jengi saa niin paljon rahaa, että muuttavat pois ja Suomi on jälleen vapaa maa. Me hyödymme asiasta sen, että naiset eivät ole koko ajan kinuamassa seksiä-

• ster

mä oon jo sulle selostanutkin noista pagevieweistä sen verran ettei siin oo eroteltu omia safarikäyntejäni, mutt tänään chromen kautta on käyty 52:ssa prossassa, näen sen ylläpitotilastoista, kirjaudun aina ulos kun oon tääll asiani saanut tehtyä koska google vakoilee kaikkee tekemistäsi jos oot sinne sisään kirjautunut, aina ku uudestaan sisäänkirjautuu ni pitäis käydä sellaista älä seuraa omia vierailujani -vaihtoehtoo klikkaamass asetuksiss ja se on liian hankalaa.

tänään mä tosiaankin ajatuksieni kanss tuoss viime yön uness, nyt taas kelautuu mieleen niin paljon ett oikein hengästyttää eikä oikein mistään kiiinni saa.
      ett sillee ne kaks torikahvilan asiakasta, nukkuva ja rajatkiinni, omissa viisauksissaan vaan pistää mutt ajatteleen ku epäolennaiseen takertuvat omasta mielestäni, niinku ny sitäkin tapausta viiiskuus vuotta sitte ku minä pokkana astelin poliisipäivystykseen kyseleen ett mitä ku tällaisia tekstiviestejä alkoi kännyyn tuleen aamuyöstäkin ja konstaapeli siin ett haluut sä tehdä rikosilmoituksen ja sitt toinen konstaapeli ku kuulustell ni sanoi ett juu pannaan vaan ruksi kunnianloukkauksen kohdalle ja laittoman uhkauksen ja kotirauhanrikkomisen kohdalle ja kun minähän vaan menin poliisipäivystykseen kyseleen ett mitähän tekis tällaisen kanss. sitt ku viel kyseist miestä sparrasi nainen joka uhkaili haastaa minut oikeuteen, no seuraavana päivänä kyll sitt tutuilleni alkoi viestiä pukkaamaan ett mä oon menny rikosilmoituksen tekeen. sitäpä rikosilmoitusta sitte puitiin tunnin ajan sovittelutoimistossa jonne poliisi/syyttäjä meidät ohjasi sopimaan riitamme ja velkamme. Siit miehest en sen jälkeen oo kuullut mitään kun sovittelusopimuspapereihin nimemme kirjoitimme. ett tollai oon kohdannut elämässäin tään virtuaaliviesteilyn varjopuoletkin ihan livenä. noi muutamat ilfoorumin nikitkin ni kyll mä osaan kuvitella millaisia persoonia ne ulkoisesti ja sisäisesti ovat, sitäkii ku miettii ett minnehän se Rutina muutti ilfoorumilta. tuskin se ny lopullisesti vaikeni.

no juu toi tyttö, kerran se sano mulle ett mulla on pitkät silmäripset ja no minähän sellasest häkellyin ja toisen kerran toisen tytön kanss irvaili mulle kun mä kyynelsilmin kotiin koulusta ja sitte nää kaks tyttöö oli myös siin koulutiell ku just tään tytön veli siin tokaiseen ett katotaan mitä pojalla on jalkojen väliss ja mä siitä tilanteesta otin ritolat metsään, ja sielt palasin takaisin tielle polvenkorkuisest hangest ja tää jengi, neljä poikaa ja kaks tyttöö jäi sinne taaksein muutaman sadan metrin päähän. seuraavast koulupäiväst en muista mitään ett millä mielin minä ton jengin seuraan palasin. tätä se yks diabeteshoitaja tarkoitti sillä ku sanoi mulle ett stressi vie muistin.

tuokin ku ett miks mä vankilass unessa ni on se ykskin yön yli riita -piirros ja sitä ku mä funtsannut ett oisn vaan jysäyttänyt vähän hauleja mummon persuuksiin ni just tää sostt mulle jo vuoskymmeniä sitte sanoi ett ei sekään haulijysäys ois elämääs paljoo parantanut.

minähän sitä oon koko ajan mukaviisaana sinua opastanut ett älä sinne torikahvilaan, niinku mulla ois valta sellaisesta päättää puolestasi. sehän se siin pahinta on jos sinne sitt koukuttuu.sitä mä takaa ajan ohjeillani.

• Nonii, otappas tuas uamuliäkkees ja juo vettä piälle! Mää sitte vielä muutamaks tunniks tutimmaan ni jo helepottaa:D

• VeiVei

Nips ja Naps ja naulaan

• sannamiina

Kaikille raiskareille rodusta tai taustasta riippumatta tehtävä kuohinta.
      Vierasperäiset karkoitettava ja kotimaiset kuokkimaan soramontulle pottupeltoa.

• ehkäkovalääke

Oisko lapuan ja vihtavuoren "burana" . Auttaa vaivaan jokaiseen , oikein annosteltuna.

• aneyeforaneye

silmä silmästä. raiskaisin sen henkihieveriin.

• biltemanviilapenkki

munat viilapenkkiin

• liasääpakkasta

Ei tuolla ulkona seiso ähläminkään tatti.
      Älkää viekö heitä kotiinne, kuten myös pysykää poissa heidän asunnoistaan.
      Nuoret naiset kiinaavat heissä kiinnin ja sitten syyttävät raiskauksesta vaikka ovat itse tyrkyllä.

• lindströminlakialoite

Asiallisesti sanoen . Välitön maastakarkoitus ilman valitusoikeutta. Karkoitus lisäksi alkuperäiseen lähtömaahan. Ei siis esim Ruotsiin. Turhaan niitä täällä makuuttaa linnassakaan. Kuluja siitä vaan tulee. Ei muuta, kuin kunnolla turpaan, että tukka lähtee. Sitten maasta ulos. Uskokaa pois. Tänne jäisi vain oikeasti apua tarvitsevat.

• poispoispois

Karkottaisin pois maasta takaisin sinne lähtökohtaansa.Pitäisi kuohita koko ählämi.

• Omenaa

Mitä tekisit, jos islantilainen tulisi ruokapöyttäsi ja kaataisi sen? Ja valkokastikeet sekä lipeäkalat olisivat pitkin lattiaa.

• Haukat

Mitä tekisit, jos kanadalainen koiravaljakko ajaisi sisälle asuntoosi, joisi pullon kossua ja ajaisi olohuoneen ovesta pihalle ja sieltä palokunnan eteen?

• Sirmakkaa

Mitä tekisit, jos orvot lapset tulisivat teille, katsoisivat miestä kyyneleisin silmin ja sanoisivat, isä?

• Lappismies

Mitä tekisit, jos lappalainen joikaisi häissäsi, vaikka olisit häntä kolmasti keltänyt?

• Mitä_tekisit

jos Pia Rask tulisi ja soittaisi kotonasi apurahalla hankittua epävireistä harmooniaan eli kurttuaan. Ei siinä kai kovin paljoa olisi tehtävissä. Kävisin vuokraamassa otsonointilaitteen jotta saisi ryssän- ja hiivanhajun hävitettyä asunnosta hullun häivyttyä kotiinsa trollaamaan näille sivuille.

• Alistu

Painu seko raskinvatkaaja vittuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      106
      1572
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      8
      1041
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      59
      927
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      768
    5. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      750
    6. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      721
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      68
      694
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      44
      673
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      8
      629
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      627
    Aihe