Karhun raatelemaksi

Lovu

Sims 3 saavutuksissa on semmoinen saavutus, missä simin pitäisi joutua karhun raatelemaksi ja kirjoittaa siitä sitten kai kirja tai jotain. Tiedättekö miten voi päästä karhun raatelemaksi?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      "Tiedättekö miten voi päästä karhun raatelemaksi?"
      Kyllä tiedetään.

      • Lovu

        No?


      • Simahtanut
        Lovu kirjoitti:

        No?

        Käymällä kyllin usein katakombeissa. Ne ovat olleet Sims 3:ssa ihan perusosasta lähtien ja ovat siellä vielä tänäkin päivänä. Animaatiota ei tietääkseni ole tehty tai ainakaan peliin laitettu. Raatelu ilmenee tekstistä ja katakombeista palaavan simin ulkonäöstä ja mielialasta. Simillä pitää olla sopivan huono tuuri. Lisäksi karhuja on ainakin kahta tyyppiä, 'tavallisia' ja zombiekarhuja (lisäri?)
        Mitä karhut sitten tekevät juuri katakombeissa, muuta kuin pöllyttävät jonkun simin toisinaan pahanpäiväisesti? Nukkuvat talviunta, tekevät pesää tai jotain muuta karhumaista, siitä en ole kyllä jyvällä. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte. :)
        (esim: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/446263.page)


      • Lovu

        Tarvitseeko jonkun lisäosan vai missä ne katakombit sijaitsevat?


      • Lovu
        Simahtanut kirjoitti:

        Käymällä kyllin usein katakombeissa. Ne ovat olleet Sims 3:ssa ihan perusosasta lähtien ja ovat siellä vielä tänäkin päivänä. Animaatiota ei tietääkseni ole tehty tai ainakaan peliin laitettu. Raatelu ilmenee tekstistä ja katakombeista palaavan simin ulkonäöstä ja mielialasta. Simillä pitää olla sopivan huono tuuri. Lisäksi karhuja on ainakin kahta tyyppiä, 'tavallisia' ja zombiekarhuja (lisäri?)
        Mitä karhut sitten tekevät juuri katakombeissa, muuta kuin pöllyttävät jonkun simin toisinaan pahanpäiväisesti? Nukkuvat talviunta, tekevät pesää tai jotain muuta karhumaista, siitä en ole kyllä jyvällä. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte. :)
        (esim: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/446263.page)

        Eikun hetkonen siellä peruskaupungissahan on se laudoitettu ovi, onko katakombit siellä vai jossain muualla?


      • Simahtanut
        Lovu kirjoitti:

        Eikun hetkonen siellä peruskaupungissahan on se laudoitettu ovi, onko katakombit siellä vai jossain muualla?

        Peruskaupungin hautausmaalla oleva rakennus. Ovesta sisään ja katakombeihin. Ei onnistu likikään joka kerta. Joillakin simeillä taas voi onni (tai pikemminkin onnettomuus) johtaa peräkkäinkin monta kertaa karhun kohtaamiseen. Koska karhu ei näyttäydy, kaikki tapahtuu 'maan alla', eikä karhusta kerro muu kuin teksti ja pahantuulisen ja likaisen simin ulkonäkö, ei moni pelaaja välttämättä edes huomaa mikä simiin on iskenyt.


    • bnvbvn

      Sairas peli.

      • Simahtanut

        Joo! Parasta sims-peleissä yleensäkin on niiden moraalittomuus, siveettömyys ja yleisesti sairas meininki. Siks mä en juuri pelaakaan noita räiskintä- ja muita semmoisia "tappopelejä", kun simsit hakkaa ne kevyesti julmuudessa. :I


      • Lovu

        Minun mielestäni sims ei ole ollenkaan räiskintä peli, siinä ei esimerkiksi ole ollenkaa aseita ainakaan itse en ole törmännyt, ehkä viikatemies joka hakee kuolleet ja tuo karhu, mutta ilmeisesti raatelua ei edes näytetä, jos oikein ymmärsin ja yhtäön verta eikä mitään ole näissä peleissä, en tiedä mitä simssiä sinä olet pelannut


      • Simahtanut
        Lovu kirjoitti:

        Minun mielestäni sims ei ole ollenkaan räiskintä peli, siinä ei esimerkiksi ole ollenkaa aseita ainakaan itse en ole törmännyt, ehkä viikatemies joka hakee kuolleet ja tuo karhu, mutta ilmeisesti raatelua ei edes näytetä, jos oikein ymmärsin ja yhtäön verta eikä mitään ole näissä peleissä, en tiedä mitä simssiä sinä olet pelannut

        Jos mulle kirjoitit, niin lue sentään uudelleen mitä mä edellä kerroin. :) En minä väittänyt simsiä räiskintäpeliksi ja veren mainitsit itse ensimmäisenä. Julmuus taas voi olla - ja usein on - muuta kuin veren vuodattamista.
        Aseet saa halutessaan peliin modilla. Se on kokeiltu, muttei tehnyt suurempaa vaikutusta. Et tosiaan tiedä mitä simssiä olen pelannut, mutta ei se mitään. Ei kaikkea voi tietää.


      • Lovu
        Simahtanut kirjoitti:

        Jos mulle kirjoitit, niin lue sentään uudelleen mitä mä edellä kerroin. :) En minä väittänyt simsiä räiskintäpeliksi ja veren mainitsit itse ensimmäisenä. Julmuus taas voi olla - ja usein on - muuta kuin veren vuodattamista.
        Aseet saa halutessaan peliin modilla. Se on kokeiltu, muttei tehnyt suurempaa vaikutusta. Et tosiaan tiedä mitä simssiä olen pelannut, mutta ei se mitään. Ei kaikkea voi tietää.

        Anteeksi! Luin ihan väärin! Joo, en itse ole pelannut mitään taistelupelejä mutta ei semmoiset kiinnostakkaan. Ja kiitos vastauksesta :)


      • Lovu
        Simahtanut kirjoitti:

        Jos mulle kirjoitit, niin lue sentään uudelleen mitä mä edellä kerroin. :) En minä väittänyt simsiä räiskintäpeliksi ja veren mainitsit itse ensimmäisenä. Julmuus taas voi olla - ja usein on - muuta kuin veren vuodattamista.
        Aseet saa halutessaan peliin modilla. Se on kokeiltu, muttei tehnyt suurempaa vaikutusta. Et tosiaan tiedä mitä simssiä olen pelannut, mutta ei se mitään. Ei kaikkea voi tietää.

        Luin sen saavutuksen uudestaan ja siinä sanottiin että simin täytyy toimia muistokirjavastaavana. Tiedätkö miten simistä saa muistokirjavastaavan?


      • Simahtanut
        Lovu kirjoitti:

        Luin sen saavutuksen uudestaan ja siinä sanottiin että simin täytyy toimia muistokirjavastaavana. Tiedätkö miten simistä saa muistokirjavastaavan?

        Anteeksi, että vastaan näin myöhään. En kertakaikkiaan jostain syystä huomannut tätä Sinun kysymystäsi, vaikka palstalla kävinkin.
        Ei ole kunnon tietoa, mutta voisko olla niin, että simin pitäisi sitten olla töissä hautausmaalla? Sehän on ihan mahdollista ja toimii, mutta kun palkka oli suhteellisen pieni (osapäivähomma?), niin ei mun simit usein ole siellä työskennelleet. (Lisäks mä pelaan englanninkielistä Sims 3:a, joten en oo oikein jyvällä tuosta hienosta tittelistäkään. Tuli vain mieleen, että pääsee sinne mausoleumiin työn puolestakin, jos se olis tarpeen saavutuksen takia.)


      • Lovu

        Okei, kiitos Sinulle näistä vastauksista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe