Mihinkä Lahden baariin kannattaa suunnata 27-vuotiaan nuoren miehen? Mielellään sellainen paikka jossa on mahdollisimman vähän pintaliitäjiä. Eikä yökerho. Tavoitteena tietenkin löytää kutakuinkin oman ikäistä juttu seuraa.
Lahden baarit
25
6249
Vastaukset
- matuuuuu21
Mayday
- x-kaljaveikko
Mayday nyt viimeksi.Siellä ei kukaan tule jutteleen ja paikka on enemmän täynnä ulkomaalaisia jotka ei suomalaiseen vilkaisekkaan.Ehdotan Pikku Karhua Lahden kadulla.
- x-kaljaveikko
Mayday nyt viimeiseksi.Siellä ei kukaan tule jutteleen ja paikka on enemmänkin ulkomaalaisille jotka ei suomalaisiin vilkaisekkaan.Musiikki soi myös liian kovalla.Ehdotan Pikku Karhu Lahdenkadulla.
- x-kaljaveikko
Mayday nyt viimeiseksi.Siellä ei kukaan tule jutteleen ja paikka on enempi ulkomaalaisille jotka eivät vaivaudu suomalaiseen vilkaisemaankaan.Ehdotan Pikku Karhua Linja-auto aseman vieressä.
- tarjoilijat.myrtsejä
Loviisankatu 12, kansan Pub. Palvelu pelaa.
- vyöruusu
Et halua pintaliitäjiä
No pohjaliitäjiä löytyy Villiruususta kaiken ikäsiä - Hhhhgrdtguhjokk
Kyllähän nuoret haluavat vielä käydä baareissa. Ei tarvitse olla alkoholisti. Alkoholistit juovat kaljaa kotisohvalla, tulee edullisemmaksi.
- kylmääkilahees
suosittelen aleksin erikoisreittiä.alota aleksanterinkadun alusta käymään baareja läpi.otat joka kippolassa ison bissen ja kossu paukun.katot kuin pitkälle pääset.todennäkösesti et saa pillua,joku vetää sua turpaan yrjööt jo hakkapeliitta patsaalla ja heräät aamulla mäeltä loviisankadulla.extreme laji, kannattaa kokea!
- Ikekasilas
Itse käyn Launeella.
- pussikalja
tiedetään
- oookkona
Seurahuone taidettiin lopettaa? Harmi. Siellä tuli käytyä.
- Kettunen999
Onko se yksi pieni pubi vielä olemassa Rautatienkadulla joka oli näitä Suomen pienimpiä baareja?
- jussikuhala
jossä hiidenkivee meinaat nii on se viel.
- Kettunen999
Kiitos tiedosta. Pitänee käydä Siellä.
- GuinnessMan
Itse käyn irkkubaareissa. Oluen takia. Teerenpeli jees myös.
- mieliptevkaö
Irlantilaispaikat hyviä, mutta nämä lahtelaiset paikat eivät niitä maan parhaita.
- tosi.on.tää
Tirrassa saa halvan humalan.
- eiooeituu
Lähes mukaan ja tarjoo mulle ilta niin kierrätän sut tuhannen kapakan kautta.
- LOMANIOVSKIJ
Nuoren miehen KANNATTAA PYSSYY POIS BAAREIST!!!
- Oooää
Paras verstas baari.
- erikoisuutena
Metrossa on hyvä olutvalikoima
- vakiasiakas-
Huippubaariin Liipolaan, hyvä disco.
- peiapapa
Kaken kapakka.
- itselpalvelua
Kohta on kevät ja aukeaa koivubaari sekä petäjä pub.
- vihreätaimustahupparipum
Piirrän graffitei publicin vessoihin kun oon gangsteri.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14947
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi78764Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730