Lahden baarit

peräreijänrepijä

Mihinkä Lahden baariin kannattaa suunnata 27-vuotiaan nuoren miehen? Mielellään sellainen paikka jossa on mahdollisimman vähän pintaliitäjiä. Eikä yökerho. Tavoitteena tietenkin löytää kutakuinkin oman ikäistä juttu seuraa.

25

6249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matuuuuu21

Mayday

• x-kaljaveikko

Mayday nyt viimeksi.Siellä ei kukaan tule jutteleen ja paikka on enemmän täynnä ulkomaalaisia jotka ei suomalaiseen vilkaisekkaan.Ehdotan Pikku Karhua Lahden kadulla.

• x-kaljaveikko

Mayday nyt viimeiseksi.Siellä ei kukaan tule jutteleen ja paikka on enemmänkin ulkomaalaisille jotka ei suomalaisiin vilkaisekkaan.Musiikki soi myös liian kovalla.Ehdotan Pikku Karhu Lahdenkadulla.

• x-kaljaveikko

Mayday nyt viimeiseksi.Siellä ei kukaan tule jutteleen ja paikka on enempi ulkomaalaisille jotka eivät vaivaudu suomalaiseen vilkaisemaankaan.Ehdotan Pikku Karhua Linja-auto aseman vieressä.

• tarjoilijat.myrtsejä

Loviisankatu 12, kansan Pub. Palvelu pelaa.

• vyöruusu

Et halua pintaliitäjiä
      No pohjaliitäjiä löytyy Villiruususta kaiken ikäsiä

• Hhhhgrdtguhjokk

Kyllähän nuoret haluavat vielä käydä baareissa. Ei tarvitse olla alkoholisti. Alkoholistit juovat kaljaa kotisohvalla, tulee edullisemmaksi.

• kylmääkilahees

suosittelen aleksin erikoisreittiä.alota aleksanterinkadun alusta käymään baareja läpi.otat joka kippolassa ison bissen ja kossu paukun.katot kuin pitkälle pääset.todennäkösesti et saa pillua,joku vetää sua turpaan yrjööt jo hakkapeliitta patsaalla ja heräät aamulla mäeltä loviisankadulla.extreme laji, kannattaa kokea!

• Ikekasilas

Itse käyn Launeella.

• pussikalja

tiedetään

• oookkona

Seurahuone taidettiin lopettaa? Harmi. Siellä tuli käytyä.

• Kettunen999

Onko se yksi pieni pubi vielä olemassa Rautatienkadulla joka oli näitä Suomen pienimpiä baareja?

• jussikuhala

jossä hiidenkivee meinaat nii on se viel.

• Kettunen999

Kiitos tiedosta. Pitänee käydä Siellä.

• GuinnessMan

Itse käyn irkkubaareissa. Oluen takia. Teerenpeli jees myös.

• mieliptevkaö

Irlantilaispaikat hyviä, mutta nämä lahtelaiset paikat eivät niitä maan parhaita.

• tosi.on.tää

Tirrassa saa halvan humalan.

• eiooeituu

Lähes mukaan ja tarjoo mulle ilta niin kierrätän sut tuhannen kapakan kautta.

• LOMANIOVSKIJ

Nuoren miehen KANNATTAA PYSSYY POIS BAAREIST!!!

• Oooää

Paras verstas baari.

• erikoisuutena

Metrossa on hyvä olutvalikoima

• vakiasiakas-

Huippubaariin Liipolaan, hyvä disco.

• peiapapa

Kaken kapakka.

• itselpalvelua

Kohta on kevät ja aukeaa koivubaari sekä petäjä pub.

• vihreätaimustahupparipum

Piirrän graffitei publicin vessoihin kun oon gangsteri.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1496
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      947
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      78
      764
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe