Saako 700 eurolla....

Missmimmu

....hyvää , siistiä hotellihuonetta kahdeksi viikoksi krabilla? Kun suorat lennot maksaa finnairilla 2000 , niin 700 budjetti hotelliin ois sopiva.

19

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu-1975

      Siis ilmeisesti tarkoitat että krabin lennot ovat 2000€/2hlö...
      Kyllä 700€:lla saa ihan hyvätasoisen majoitukse Krabilta kahdeksi viikoksi. Ei muuta kuin joku hakukone (vaikkapa Momondo) käyttöön ja hiotelleja etsimään ja vertaamaan.

      • Löytyy

        700€ saa jopa kuukaudeksi hotellin. Tosin ilman tärkeitä kokoustiloja, kampaamopalvelua, hotelissa olevaa hieronta palvelua ja kuntosalia.


      • santtu-1975

        Niin, hotellin saa Krabilta alle 10€/vrk. hintaan, ei siinä mitään, mutta sitten on tietysti kiinni aloittajan vaatimustasosta mitä hän hotelliltaan haluaa, osalla on vaatimukset aivan toiset kuin toisilla.
        Itselläni minimivaatimus Thaimaan hotellien suhteen on, ilmastointi, oma suihku (josta tulee myös lämmintä vettä) sekä jonkinmoinen kylmäkaappi. On silloin tällöin tullut vietettyä aikaa juurikin noissa alle 10€/vrk. hintaisissa hotelleissa, mutta nykyään vanhemmiten on nuo omatkin vaatimustasot tullut noustua ja Hotellit sen mukaan parempia. Etenkin kun omat matkustusajat ovat sesongin ulkopuolella (Yleensä Toukokuussa ja Lokakuussa), niin noista neljän ja viiden tähden hotelleista löytyy monasti hyviä ja suhteellisen edullisia tarjouksia kun vain jaksaa etsiä.

        Eli turha on Thaimaan hotelleista sanoa jollekkin kysyjälle mitä ne maksavat, ennen kuin vaatimustaso ja matkustusajankohta on selvitetty.


      • kokenutmatkaaja
        santtu-1975 kirjoitti:

        Niin, hotellin saa Krabilta alle 10€/vrk. hintaan, ei siinä mitään, mutta sitten on tietysti kiinni aloittajan vaatimustasosta mitä hän hotelliltaan haluaa, osalla on vaatimukset aivan toiset kuin toisilla.
        Itselläni minimivaatimus Thaimaan hotellien suhteen on, ilmastointi, oma suihku (josta tulee myös lämmintä vettä) sekä jonkinmoinen kylmäkaappi. On silloin tällöin tullut vietettyä aikaa juurikin noissa alle 10€/vrk. hintaisissa hotelleissa, mutta nykyään vanhemmiten on nuo omatkin vaatimustasot tullut noustua ja Hotellit sen mukaan parempia. Etenkin kun omat matkustusajat ovat sesongin ulkopuolella (Yleensä Toukokuussa ja Lokakuussa), niin noista neljän ja viiden tähden hotelleista löytyy monasti hyviä ja suhteellisen edullisia tarjouksia kun vain jaksaa etsiä.

        Eli turha on Thaimaan hotelleista sanoa jollekkin kysyjälle mitä ne maksavat, ennen kuin vaatimustaso ja matkustusajankohta on selvitetty.

        Sinun kriteeleilläsi hotellihuoneen saa noin 30€/vrk. Itsekään en tarvitse lomilla kokoustiloja ja kuntosaleja. Tähdet tulevat muuten juuri noista oheispalveluista ei hotellin siisteydestä.


    • mitäturhiamaksamaan

      Voi, kun kokonaisen ok-talon saa vuokralle 250€/kk, eikä lennotkaan maksa mahdottomia, jos viitsit vähän etsiä.
      Jos 5h perhe matkustaa sinne ja asuu siellä pari viikkoa alle 3000€ budjetilla, niin voit päätellä, että ei jostain hotellihuoneesta tarvitse maksaa mahdottomia.

      • KerranVuokrasinTalonMoka

        Itse en lomillani suostu siivoamaan ym. Olen lomalla siksi aina hotelli jossa saa palvelua. Varatessa kuitenkin otan huomioon mitkä on oltava uima-allas, ilmastointi, parveke, hyvät kulkuyhteydet keskustassa, jääkaappi, safty box.
        Aamiaiset jalkahieronnat ja kuntosalit saa muualtakin.


      • mitäturhiamaksamaan
        KerranVuokrasinTalonMoka kirjoitti:

        Itse en lomillani suostu siivoamaan ym. Olen lomalla siksi aina hotelli jossa saa palvelua. Varatessa kuitenkin otan huomioon mitkä on oltava uima-allas, ilmastointi, parveke, hyvät kulkuyhteydet keskustassa, jääkaappi, safty box.
        Aamiaiset jalkahieronnat ja kuntosalit saa muualtakin.

        Ei tarvitse siivota, eikä kokata, kun kotiapulainen tekee ne hommat, lisäksi pesee pyykit ja silittää. Kotiapulainen maksaa n. 100€/kk.


      • oikeastiNääin
        mitäturhiamaksamaan kirjoitti:

        Ei tarvitse siivota, eikä kokata, kun kotiapulainen tekee ne hommat, lisäksi pesee pyykit ja silittää. Kotiapulainen maksaa n. 100€/kk.

        Talon kun vuokraa tulee itse vuokran lisäksi vesimaksu sähkömaksu ja siivous. Eli se normi 400€ kuukaushinta lähentelee lopulta 600-700 euroa.


    • Missmimmu

      Kalliit on noi suorat lennot kahdelle, mutta ajassa ja vaivassa säästää varmasti. Sopivat pakettimatkatkin näyttää maksavan omatoimista enemmän. Pitäs lähteä jo helmikuussa, enkä oo mitään varauksia tehnyt hotellin suhteen.... On niin vaikea valita.

    • Kohchang1

      Moi,
      Tiimber House resort Ao Nang
      Kato On Hotels sivustolta, sekä hotellin omalta sivustolta hinnat,pitäis mahtua sun budjettiin,ite varasin 13 päivää kokonaishintaan 775 e

    • huoranluo

      Eihän siinä kämpässä kun nukuta,jos sitäkään.....en kyllä ymmärrä miksi pitää hommata kallis kämppä,pysy kotona jos jääkaappia kaipaat...on kait reissuilla muutakin tekemistä ku mennä kämppään makaamaan,se kannattaa tehdä kotona....

      • santtu-1975

        Eli mikäli sinulle lomalla Hotelli(huone) on vain paikka missä nukutaan (jos sitäkään), niin kaikille se ei sitä ole.
        Itselläni tosiaan minimivaatimus on ilmastointi, oma suihku sekä jääkaappi.
        Mutta minulle merkitsee paljon myös hyvä aamiainen (syön aamiaisen hotellilla, muuten ei juuri hotellilla tule syötyä) kunnollisesti varustettu kuntosali, vähintään kohtuullinen allasalue sekä WiFi yhteys.
        Ja lomakohteesta riippuen, myös sijainnilla on merkitystä, myös suoraan hotellin edessä oleva ranta-alue on plussaa.
        Eli eiköhän kyse ole siitä mitä kukakin lomaltaan haluaa. Itse en tosiaankaan ole henkilö joka viettää koko lomansa, hotellissaan, mutta haluan että ne ajat kuin siellä olen on viihtyisää.

        Ja vielä loppukommenttina, en käytä alkoholia, enkä käy huorissa.


      • elämäntylsyys

        HÄH, OOTKONA HOMO vai mitä yrität sanoa kun et bylsi ollenkaan ?


    • kaksonen70

      agoda on hyvä hotellin etsimiseen. kun sinne vielä kirjautuu niin saa tosi hyvät alennukset. halvimmat hotellit saa sen kautta. itse varasin sen kautta ja oli helppo homma.

    • siitäalkaen

      Hostellissa oli 300 baht yö

    • hinnatnykypäivänä

      Reilu 2200 eur 2 vk, jos haluat haikkarina kunnon hotskuun eli hyvätasoiset hotellit näkyvät maksavan sen minkä Suomessa.

      • edelliselle

        Höpö höpö.


      • 654767567657

        Meillä Huassa leidarit majoittaa ilmaiseksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe