Sain tietää että "isäni" ei olekaan isäni, tai no olen jo pitkään tiennyt että "isäni" ole oikea isäni. äitini kertoi viikko sitten että isäni lähti 3kuukautta syntymäni jälkeen jonnekin sitä äitini ei tiedä, isäni lähti pikkusiskoni kanssa (olemme kaksosia siskoni kanssa mutta synnyin 10minuuttia aiemmin) nyt olen saanut siis kuulla kaiken minkä äitini tietää mutta haluan tietää missä isäni on nyt ja haluaisin tutustua siskooni mutta äitini ei anna minun ottaa yhteyttä isääni eikä suostu kertomaan edes isäni tai siskoni nimeä. Ei taida olla minulla vaihto ehtoa en saa varmaan ikinä tutustua siskooni. MIetin onko kenelläkään ollut saman laista tilannetta ,jos on niin mitä teit.
äiti oikea isä väärä
kuun.valoa2
3
112
Vastaukset
- aurinkotuuleni
minulla on käytännössä sama tilanne kuin sinulla mutta asun isäni kanssa aijon jatkaa vasta suudessakin niin olen pärjännyt aina ilman äitiä ja pärjään jatkossakin.
- Hmvmhm
pääasia on että tunnette jomman kumman vanhempanne... Olen itse adoptinäiti ja lapseni on hyvätty synnyttyään... Ei koskaan tiedä
kuka on bio-vanhemmat.... - Emeritius2
Kyllähän tuohon pitäisi nykyaikana vastaus löytyä. Oleko kysynyt synnytyssairaalasta, silloisen seurakuntasi toimistosta, tai väestörekisteristä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049