äiti oikea isä väärä

kuun.valoa2

Sain tietää että "isäni" ei olekaan isäni, tai no olen jo pitkään tiennyt että "isäni" ole oikea isäni. äitini kertoi viikko sitten että isäni lähti 3kuukautta syntymäni jälkeen jonnekin sitä äitini ei tiedä, isäni lähti pikkusiskoni kanssa (olemme kaksosia siskoni kanssa mutta synnyin 10minuuttia aiemmin) nyt olen saanut siis kuulla kaiken minkä äitini tietää mutta haluan tietää missä isäni on nyt ja haluaisin tutustua siskooni mutta äitini ei anna minun ottaa yhteyttä isääni eikä suostu kertomaan edes isäni tai siskoni nimeä. Ei taida olla minulla vaihto ehtoa en saa varmaan ikinä tutustua siskooni. MIetin onko kenelläkään ollut saman laista tilannetta ,jos on niin mitä teit.

3

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinkotuuleni

minulla on käytännössä sama tilanne kuin sinulla mutta asun isäni kanssa aijon jatkaa vasta suudessakin niin olen pärjännyt aina ilman äitiä ja pärjään jatkossakin.

• Hmvmhm

pääasia on että tunnette jomman kumman vanhempanne... Olen itse adoptinäiti ja lapseni on hyvätty synnyttyään... Ei koskaan tiedä
      kuka on bio-vanhemmat....

• Emeritius2

Kyllähän tuohon pitäisi nykyaikana vastaus löytyä. Oleko kysynyt synnytyssairaalasta, silloisen seurakuntasi toimistosta, tai väestörekisteristä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe