Mulla alko eilen illalla ihan kamala leikakipu ja hammassärky enkä enää voinut samantien lähteä lääkäriin. Leuka on kosketusarka joistain kohdin ja tuntuu kun oisi vähän turvonnut. Kipu tuntuu myös kurkussa varsinkin nieltäessä. Voiko olla tulehtunu? Hammasärky on kans kauhee ja hammas vähän purenta arka. Hammas vasta paikattu joku pari viikkoa sitten ja moni sanonu että kipu voi johtua vielä siitä? Oon kokeillu kaikkki mahdolliset särkylääkkeet mitkä apteekista saa ilman reseptiä ja kylmät ja kuumat hoidot mutta mikään ei auta. En saa edes tälle päivälle hammaslääkärille aikaa kun vissiin pyhä kun ei puhelimella heitä saa kii et huomenna joutuu uudelleen kokeilla. Kysyn siis että voiko tän hammas ja leukakivun takia soittaa ihan lääkärille, sairaanhoitajalle tai mille lie ajan että katsoisko ne onko tuo leika tulehtunu ja saisinko reseptillä lääkkeet? Alan olemaan jo hysteerinen tän kivun takia :D :(
Hammaskipu ja voimakas leukakipu
Nieeejaaa
4
1069
Vastaukset
- Nieeeejaaa
Lisään siis vielä et tää leikakipu johtuu tuosta hampaasta.
- hammasrautojenomistaja
Jos olisin sinä, varmaan soittaisin lääkärille tai hammashoitajalle : (
- näinkävi
Ihan takuuvarmasti tuon kuvauksen perusteella sulla on sinne hampaanpaikkausreikään jääny jotain likaa ja se on tulehtunu TAI -kuten minulle- jo mätänevän hampaan juurta on turhaan korjattu juurihoidolla ennen kuin tajuttiin että turhaa työtä menetetyn hampaan eteen että ei kuin poistoon vain.
- lekurikutsuuu
edelliset aivan oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002944- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702372Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta202016- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71719Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211544Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81286