Olemme vuoden yrittäneet toista lasta. Yöllä näin kirpaisevan unen, jossa raskaustesti vihdoin näytti kahta viivaa. Minä itkin ja mies itki. Mutta se oli vain uni. Nytkin sitten itkettää.
Uni, jossa vihdoin tuli plussa
1
148
Vastaukset
- voinimimerkki
Saiko ensimmäinen lapsi alkunsa helposti? Onko jotain ongelmia todettu? Onko teitä vielä tutkittu?
Meillä eka lapsi tuli helposti, mutta toista yritettiin 1,5 vuotta. Tähän mahtui yksi keskenmeno vuoden yrityksen jälkeen. Nyt kolmonen tulossa. Tämä sai alkunsa heti ekasta kierrosta.
Jos kaikki on periaatteessa kunnossa, niin ei kannata vielä menettää toivoa. Vaikee tietty olla stressaamatta, mutta kannattaa yrittää pysyä rentona. Minä ainakin tunnun raskautuvan helposti sillon, kun en yritä. Kakkonen on nimittäin ainut, jota on tekemällä tehty.
Toivottavasti unesi käy pian toteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043