kakka on liian kova eikä tule

salmiakkiko

Siis en oo mikään trolli ja kaipaan asiallisia vastauksia. Siis mulla on kakkahätä mutta se kakka on niin kova että kun yritän ponnistaa sen ulos niin sattuu. Mulla on ihan kauhee kakkahätä mutta en saa ulos niin olisiko vinkkejä mikä auttaa?

22

1866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauka_enkadu

Tunge se löylykauha syvälle anukseesi niin ripulitkin alkavat roiskumaan

• Porakone2

Kokeile porakoneella tehdä siihen reikiä.

Ohjeet:
      1. Levitä pakarasi jotta reikä näkyy.

2. Ota kiinni porasta ja kytke se päälle.

3. Ja sitten sisään !

• Porakone2

4. Toista kunnes kakka tulee ulos.

• salmiakkiko

Eikun ihan asiallisia vastauksia kaipaan -.- ei oo vieläkään onnistunut kun sattuu liikaa

• jiiiiiiiiii

Juoppa vaikka kuppi kahvia. Pitäis auttaa

• omalääkäri

Koita ainakin päästä aamulla TE:n kurssille.
        Nytkö on tullut aika hankkiutua jo Kellokoskelle?

• maitoummettaa

perse räjähtää kaiva ulos huuhtase vähän sormia jälkeen

• filosofipiisami

Joo kuppi tai pari kahvia nassuun niin kyllä meinaan luiskahtaa paska ulos :Dd Sit tupakka auttaa kuulemma, en polta niin en tiedä. Kuivatut luumut jos niitä on, maistuu vaan mun mielestä pahalle joten ite turvaudun tohon kahviin.

• Peräruuttaus

Ummetus mömmöjä apteekista.

• ekebnpotetion

Peräruisketta persuksiin, niin joha lähtee! (ja tää ei oo trolli vaan auttaa ihan oikeesti)

• KOTIKONSTEIN-KOKEILE

Sinun juttusi ei ole mikään leikinasia. Peräsuoleesi on päässyt syntymään kova ja kuiva "tulppa" joka repii anuksesi joskus jopa pahasti. Kotikonstit ovat kovin vähissä kun apteekit on jo kiinni. Peräsuoleesi pitäisi saada öljyä vaikka ruokaöljyä, joka pehmentää sitä tulppaa. Toki lämmin vesi tekee saman asian. Jos Sinulla on pehmeä muovipullo jolla saisit edes vähän nestettä sisääsi, niin se voisi heti auttaa.
        Onko sulla jotain vaikka käsirasvaa putkilo jolla saisit voidetta työnnettyä anuksesi.
        Huomenna saat ostettua ns. peräpuikkoja. Se työnnetään anukseen. Kestää vajaa puolituntia, niin paska pehmenee ja paska tulee helposti ulos. Olen kohtalotoverisi ja joskus ennen minullekin kävi noin, mutta nyt ei enää. Apteekista saa Pegorion nimistä ainetta joka pitää ulosteen sopivan pehmeänä. Jauhe on pakattu pieneen pussiin ja se sekoitetan mehuun yms. ja juodaan illalla nukkumaan mennessä ja vatsa toimii aina.
        Tähän hätään se ei enää auta vaan se tulppa pitää saada pehmeäksi. Apteekki myy myös muovisia peräruiskeen antolaitetta, mutta peräpuikko on helpompi juttu.
        Älä jatkossa päästä tilannetta noin pahaksi, koska saat tolla jutulla itsellesi peräpukamia ja diverdikkeleitä paksuun suoleesi. Ja ne ovat vittumaisia kummatkin.
        Kerro täällä myöhemmin miten onnistuit. Muuten muista painaa sormella anuksen eli (peräreijän yläpuolelta), koska kipu on silloin pienempi. Vessapaperia vain käteesi.

• KOTIKONSTEIN-KOKEILE

Tuli vielä mieleeni, että Sinulla on melko varmaan käsisuihku. Kierrä se suutinosa pois ja laita teippiä kierteiden päälle ja laita suihku persereijän päälle. ja anna mennä sisääsi noin kahvikupin verran vettä.
        Ensin tietysti kokeilet, että vesi on kädenlämmintä ja niin ettei kuuma vettä pääse tulemaan.
        Myös hanaa ei saa olla täysillä, koska vedenpaine on putkissa jotain 6 imk painetta.
        Vesi pehmentää hetkessä paskan ja tulee helposti ulos.

• Paskamaa

Mee uimahallii ja mee siihen selänhieronta juttuu mut laita siihen vaa perse :D kokeilin joskus paskat tuli altaaseen lol XD

• Banananaaaa

Banaani auttaa ja kannattaa liikkuu paljon, hei!

• Wertuerss

Buranaa käytät ja sitten ponnistele niin kovaa että kyllä se ulos tulee.

• katsoettäoletvessassa

kun tuuppaset ton peräruiskeen

• Pitäisauttaa

Hahaha nää vastaukset. Kannattaa syödä lakritsii ja sit juoda paljon.

• JaTämäOnTotta

Desilitra saippuavettä peräsuoleen.

• Halontyöntäjä247

Ennen nukkumaan menoa Työnnä 5 metrin halko perseesees poikittain ja aamulla paska lentää. ps: vähintään 12h unta. pss: kuusesta ei tuu tikkuja!!

• Kotikonstein_kokeile

Kuten huomaat, niin olet saanut sekä asiallisia, että asiattomia neuvoja. Joillakin hulluilla on täällä tapana AINA vittuilla. Minusta asiallisiin kysymyksiin myös vastataan asiallisesti.
        Toki lakritsi on hyvä pitämään paskan sopivan löysänä ja sillä saa jopa sen jopa vaikka ripulin . Mutta ei auta silti sitä kovaa "korkkia" nopeasti pehmeäksi. Lakritsin huonona puolena voidaan pitää myös sitä, että se nostaa verenpainetta, joka jopa tappaa. Toki vasta jatkuvasti käytettynä.
        Kovan vatsan aiheuttaa pitkä paksusuoli, joka luovuttaa ulostemassasta jatkuvasti vettä pois ja se massa muuttuessa paskaksi kovettuu peräsuolessa.
        Toki kannattaa syödä kevyttä ruokaa, kalaa, vihanneksia, hedelmiä ja leseitä yms.
        ja juoda riittävästi. Mutta aina ei tämänkään riitä, koska joillakin on tämän lisäksi ns. laiska suoli, joka liikuttaa massaa kovin hitaasti. Silloin ainoa konsti on Pegorion aine, joka voi turvallisesti käyttää koko ikänsä.
        Toki jollekin joku hedelmä myös auttaa. Baanani taas minulla kovettaa mahaa, koska siinä on niin vähän nestettä. Samaa tekee liha, perunamuusi jne.
        Käytän Hollantilaisia päärynöitä sekä persikoita silloin kun niitä on saatavissa. Ne taas auttavat minua. Yhteen aikaan laitoin aina illalla 10 luumua vesilasiin ja söin ne aamulla, mutta siihen kyllästyy aika pian.
        Silloin ei tarvitse pelätä menemistä weskiin, kuten varmaan sulla on aina silloin tällöin.
        Miten onnistuit????? Kerro

• hypälää

Vastaa jo haluan tietää toimiko toi halko juttu ku meinaan itekki kokeilla

• Halontyöntäjä247

Juu kyl se toimii;) eiku tyäntämää vaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1821
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1638
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      930
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      401
      878
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      869
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      666
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      656
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27