Tyhjien tiedostojen poistaminen

Siis vähän ottaa päähän!
Mulla on yks kansio, missä on tyhjiä tiedostoja ja niitä tai sitä koko kansiota ei saa mitenkään hittoon. Kaikki muut tiedostot kansiosta on muualla, oli kuvakansio.
Mutta sitten siellä on jotain 0kt tyhjiä tiedostoja ja niitä ei saa pois eikä niiden nimiäkään voi muuttaa. Miten nää saisi pois. Käyttis on windows 7.
6250
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Voit tehdä vaikka Ubuntun asennusmuistitikun ja käynnistää koneen siltä. Sitten voit yrittää poistaa niitä tiedostoja. Kannattaa tehdä varmuuskopiot ensin tärkeistä tiedostoista, ongelma kuulostaa sen verran omituiselta että voi mennä koko tiedostojärjestelmä sekaisin huonolla tuurilla, kun alkaa sörkkiä.

Äänestä
  • Käytä siis sitä live-toimintoa vain, ei tarvitse asentaa Ubuntua kiintolevylle.

Äänestä

Noi windows ohjeet mä kyllä tiesin, niistä ei ole apua. Tota, mun tietsikkaosaaminen ei oikein yllä johonki ubuntu juttuihin. Tulee vain ilmoitus "tätä kohdetta ei löytynyt" ja sitten "Se ei enää sijaitse kohteessa." Onko tohon mitään sellaista perushelppoo ohjetta?

Äänestä
  • Taitaa niissä sinun "tyhjissä" kansioissasi olla piilotiedostoja.

Äänestä

• Tota, mä olen yrittäny tehdä sen mitä osaan mutta kun ei mikään auta!
    Koitin palauttaakin jo järjestelmää, eikä sekään niitä poistanut. Ainakin 0kt näyttää olevan tiedostojen koot. Miten niistä sitten näkisi onko niissä jotain ja saako niitä sitten pois?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Tyhjänä kirjoitti:

Siis vähän ottaa päähän!
Mulla on yks kansio, missä on tyhjiä tiedostoja ja niitä tai sitä koko kansiota ei saa mitenkään hittoon. Kaikki muut tiedostot kansiosta on muualla, oli kuvakansio.
Mutta sitten siellä on jotain 0kt tyhjiä tiedostoja ja niitä ei saa pois eikä niiden nimiäkään voi muuttaa. Miten nää saisi pois. Käyttis on windows 7.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu