Siis vähän ottaa päähän!
Mulla on yks kansio, missä on tyhjiä tiedostoja ja niitä tai sitä koko kansiota ei saa mitenkään hittoon. Kaikki muut tiedostot kansiosta on muualla, oli kuvakansio.
Mutta sitten siellä on jotain 0kt tyhjiä tiedostoja ja niitä ei saa pois eikä niiden nimiäkään voi muuttaa. Miten nää saisi pois. Käyttis on windows 7.
Tyhjien tiedostojen poistaminen
6
204
Vastaukset
- rottenpotatoes
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/delete-file-folder#1TC=windows-7
Windows ohjeita. Voit tehdä vaikka Ubuntun asennusmuistitikun ja käynnistää koneen siltä. Sitten voit yrittää poistaa niitä tiedostoja. Kannattaa tehdä varmuuskopiot ensin tärkeistä tiedostoista, ongelma kuulostaa sen verran omituiselta että voi mennä koko tiedostojärjestelmä sekaisin huonolla tuurilla, kun alkaa sörkkiä.
- Tyhjänä
Noi windows ohjeet mä kyllä tiesin, niistä ei ole apua. Tota, mun tietsikkaosaaminen ei oikein yllä johonki ubuntu juttuihin. Tulee vain ilmoitus "tätä kohdetta ei löytynyt" ja sitten "Se ei enää sijaitse kohteessa." Onko tohon mitään sellaista perushelppoo ohjetta?
- rottenpotatoes
Taitaa niissä sinun "tyhjissä" kansioissasi olla piilotiedostoja.
- Tyhjänä
Tota, mä olen yrittäny tehdä sen mitä osaan mutta kun ei mikään auta!
Koitin palauttaakin jo järjestelmää, eikä sekään niitä poistanut. Ainakin 0kt näyttää olevan tiedostojen koot. Miten niistä sitten näkisi onko niissä jotain ja saako niitä sitten pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1161160
- 58931
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6897- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu137757Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754