Heippa! Ajattelin ostaa tytölle uuden Aixamin. Parantaako Hdi-moottori todella kiihtyvyyttä? Entä onko mopoautoa hyvä ajaa. Kertokaa kokemuksia uuden Aixamin omistajat!
Mopoauto (Aixam)
5
3968
Vastaukset
- mopoautontappaja
Itellä noista aika paljon kokemuksia. Itse en sellaista omista, mutta aina kun näen mopoauton niin käännän sen ympäri :)
PS. Ei ole hyvä ajaa minun vahtivuorollani.- Hater
Aika kypsää...
- Aixamloover
Jos olet työssä käyvä ihminen mene aikaisemmin nukkumaan. Mutta joo, itselläni on uusi Aixam Scouty R, jonka ostin uutena liikkeestä. Ajotuntuma on erittäin hyvä, ratissa ei ole "lappia" ja kääntösäde on pieni. Vaihteiston käyttö on superhelppoa, koska automaatti. Ulkonäkö 6/5 ja onhan se hienoa, kun Scoutystä saa katon pois lämpimällä kelillä. Mitään vikoja minulla ei vielä ole ollut ja olen ajanut kuintenkin jo 12 000 kilometriä. Suosittelen!
Hinta €€€
Käyttömukavuudet €€€€€
Ulkonäkö €€€€€
Varaosat €€€€ - Aixamitonperseestä
Oon muuten vitusti myöhässä mutta aixamit on romuja kaikki kiihtyy hitaasti ja hyytyy ylämäkiin
- Anonyymi
Kerro mulle mopoauto joka ei hyydy ylämäkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058