Ylläksen ykkös caravan

Ei_tod_ykkönen

Petyimme todella pahasti kyseiseen alueeseen. Ensinnäkin Hinta aivan järkyttävä. Saunatilat todella ahtaat ja jatkuvasti täynnä porukkaa. Yleinen hälinä sekä hulina alue jossa porukkaa vaelsi läpiyön ja hiljaisuudesta ei tietoakaan. Ainut hyväpuoli oli se että ladulle pääsi suoraan alueelta. Myös palveluiden läheisyys oli pieni plussa, mutta kapakat joita Äkäslompolossa todella paljon niin niistä porukkaa vaelsi alueelle keskelläyötä kovaan ääneen ei saanut kiitosta. meidän mielestä alue sopisi hyvin heille jotka pitävät afterski hengestä, mutta meille tavallisille murtomaahiihtäjille jotka haluavat vain hiihtää niin rittäisi pelkästään ne ladut eikä mitään afterski henkeä tarvitsisi olla.

5

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesjavaunu

Kuka mistäkin tykkää. Suosittu paikka silti joten monet tykkäävät. Minusta on ihan kiva ottaa pienet illalla puuhakkaan päivän päätteeksi. En mölyä.

• Keitaan_laavu

Olen ollut useasti alueella ja totta on se että sauna on ahdas ja aina täynnä porukkaa. Hinta luokassaan alue on sieltä kalliimmasta päästä. Itse laskettelen ja biletän afterski meinigillä niin alue on siihen nähden mahtavassa paikassa.

• Pohattapaikalla

Liian kallis alue keskituloiselle työssäkäviälle ja rauhaton.

• Ei_enää_hyvä

Käytiin 2000 luvun alussa joka talvi kyseisellä alueella, mutta samalla kun hinnat kallistuivat niin alue muuttui myös rauhattomaksi ja päätettiin ettei mennä enää alueelle

• Tervehdys_Ylläkseltä

Ollaan caravan alueella tällähetkellä ja kyllä täällä tilaa on vielä ja rauhallista, mutta viikosta 8 eteenpäin alkaa omistajien mukaan ruuhkahuiput jotka kestävät huhtikuun alkuun asti. pahimmat ruuhka viikot ovat 11,12 ja 13 eli 12.3-2.4 jolloin myös hinnat ovat korkeampia kuin muulloin. Me valitsimme tulevan viikon 7 juuri siksi kun täällä vielä rauhallista ja tilavaa sillä emme pidä lainkaan siitä kun vieri vieressä on asuttuja vaunuja/autoja. Se mitä hintaan tulee niin kyllähän tuo viikkohinta nyt vielä menettelee, mutta muutaman viikonpäästä kun ruuhkahuippu iskee niin näköjään myös ahneus samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe