Perustetaanko kylän peräkammareissa asuvista

Lieksankatupartio

pojista katupartio turvaamaan kaupungin arkea maahanmuuttajien väkivallalta. Pojat saavat työtä, tekemistä ja sosiaalista yhteenkuuluvuutta.

32

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkaa

      Olisivat riski itselleen ja ympäristölle pikemminkin.

      • Villahousutjalkaan

        Ainahan on kiva, että pojilla on harrastuksia. Pankaa nyt kuitenkin kunnolla päälle, ettei tule vilu, kun siellä yönkähmässä partioitte autiota Lieksaa.


      • jijji

        niin


    • iioepppö

      Katupartio voisi periaatteessa olla hyvä idea liikunnan ja yhteisöllisten kokemusten saamiseksi, mutta epäilen että eivät kehtaisi kuitenkaan ruveta siihen hommaan.

      • 9e9e9epv

        Jos korvaus on esim. 9€/pv ei poikien kannata osallistua siihen???:).


      • jjljl

        ...


    • rasseneidit

      Se se olis näky :D

      • jhdfjhdjh

        Harittavasilmäiset sisäänpolkijat peräkanaa pitkin Lieksan katuja.


      • Natsivajakit

        Kiitoshupparit ja maihinnousukengät.


    • Siis_hetkinen

      Kyllikkien partio on perustettu jo. Kuka sanoo, että partion lottaosaston pitäisi koostua naisista? Tässä voisi olla markkinarako. Ujojen ja arkojen poikien olisi hyvä päästä tutustumaan reipasotteisiin naisiin, avustavissa tehtävissä.

    • 2000ekk

      Saisivatko Peräkammarinpojat palkkaa min. 2000€/kk per lärvi siitä että he partioivat Lieksan katuja 24/7 ???:)

      • Ton takia mäki tulisin jo Lieksaan...


      • hullupaikka

        mietippä vielä.


    • tässänimi

      Soldiers of mothers.

    • bemukkapete

      Soldiers of assholes. Heitä varten pitäisi olla oma partio partioimaan, kun bemukassa vaan toistensa assholeja rassaavat tai eivät tulisi kammareistaan ollenkaan ulos vaan äitin velliä söisivätten päivät pitkät.

      • Seurataantilannetta

        Jos miettii peräkammarinpoikien tähänastisia tekemisiä, on mitä tahansa odotettavissa. Tuskin se järki yhtäkkiä periksien päähän on tullut.


      • äitinvässykät

        ei ne vässykät saa mitään aikaiseksi. sossupummeja uuninpankolla.


    • tässäyksi

      Soldiers of KELA

      • VarattuAbdullahille

        Eipä varasteta koneinsinöörin perinneyhistyksen nimmee.


      • yurtuyt

        Soldiers of Sossu


      • sossupartio

        sos


    • paranee

      Soldiers of BMV

      • vieläparanee

        Soldiers of gay


      • nokitanvielä

        Soldiers of Onania


      • javielä

        Wankers of Odin


    • promille

      Parempi katupartio kuin kutupartio.

      • perähoonarit

        Poikien partio on molempia.


      • hggfjghf
        perähoonarit kirjoitti:

        Poikien partio on molempia.

        Pojat marssisivat toistensa perässä.


      • Gyjbggt

        Train of odin


    • Taatisenhyvä1
      • Hahahahah

        :D :D


    • ihmisyys1

      Saku Timonen ja Jori Eskolin voittavat natsipartiot rakkaudella ja terävällä tekstillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe