AUTO IIRIS

Isomiestaas

Ostin Panasonic PT-AX 100E videotykin jossa on iiriksen läpässä joku vika.Lyö sen päälle n.vajaan 2min päällä olon jälkeen ja masiina menee johonkin valmius- tms. tilaan ja lähtee uudelleen päälle vain katkaisemalla virtanappulasta virrat kokonaan. Luin netistä että on yleinen vika tuossa mallissa ja pitäisi öljytä iiriksen liikuttelu jutska uudelleen.On vain niin hankalassa paikassa jotta saisi putsattua siitä edes entiset jonkun laittamat rötvät pois.Kysymys kuuluukin että onko Auto iiris mahdollista jotenkin ottaa kokonaan pois käytöstä niin että kone pelaisi edelleen muuten normaalisti???

1

2575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janikani77

Moroos. soita minulle, niin voin kertoa miten saat asian kuosiin! T:Jani 0442733457

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8489
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4177
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1468
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1179
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1150
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe