Mitä mieltä ootte tällaisesta?

luuserimies22

Juu elikkäs, vielä kolmisen vuotta sit asuin ammattikoulun asuntolassa. Tutustuin siellä erääseen tyttöön, vietimme paljon aikaa yhdessä yms. Hän oli sellainen kevytkenkäinen tyttö, joka yritti iskeä tyyliin lähes jokaista vastaantulevaa miestä. Ihastuin tietysti häneen, koskan hän oli silloin ainoa tyttö koulusta, joka oma-aloitteisesti tulee juttelemaan mulle. Olin silloin yksinäinen eikä mulla ollut juurikaan kavereita. (Tosin ei pahemmin nykyäänkään.) Jossakin vaiheessa kerroin tunteeni, mutta silti jouduin friendzonelle, vaikka muuten hänelle tuntui kelpaavan lähes kuka tahansa mies. Muutenkin se huora aina piilovittuili mulle ilman syytä, esimerkiksi kun hänellä alkoi menkat, niin hän vain sanoi: "Et sitten kerro kenellekkään mun naistenvaivoista." No ei olis todellakaan tullut mieleenkään! Melkein aina hän piilovittuili mulle, vaikka olin häntä kohtaan tosi kiltti ja kunnollinen, toisin kuin monet muut pojat. Hän aina soitti mulle monta kertaa päivässä ja pyysi käymään, ja ihastuneena aina meninkin kun hän pyysi. Kuitenkin, yhtenä päivänä hän alkoi puhumaan minusta valheita kavereilleen, kertoi että mä muka ahdistelen häntä enkä jätä rauhaan. Mitä vittua se huora tuollaista menee kenellekkään sanomaan, sehän itse pyysi mua aina käymään joka päivä monta kertaa, ja sitten menee tuollaista sanomaan kavereilleen! Sain sen jälkeen lähes koko asuntolan vihat päälleni. En koskaan mennyt hänen luo kylään, ellei hän sitä erikseen pyytänyt. Muutenkin kohtelin häntä aina tosi hyvin ja kunnioittavasti, ja mitä tapahtuu! Se kevytkenkäinen huora vastaa kohtelemalla mua tuolla tavalla!

Mielestäni tämä aihe sopii hyvin tälle kiusaamispalstalle, koska mielestäni on kiusaamista puhua perättömiä asioita lähes koko koululle.

32

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apinakapina123

      Tee rikosilmoitus siitä

      • luuserimies22

        Siinä olisikin erittäin hyvä kosto sellaiselle kevytkenkäiselle naiselle, joka on ollut 19-vuotisen elämänsä aikana ainakin 15 eri miehen kanssa suhteessa, mutta ei siltikään kelpuuttanut mua suhteeseen, en tiedä ketään muuta miestä jolle tämä huora olis antanut pakit. Hän muutenkin keksi aina tyhjästä aiheita joista raivota mulle.

        P.S Tällä muijalla on nykyään vauva.


      • Lepakkolinna
        luuserimies22 kirjoitti:

        Siinä olisikin erittäin hyvä kosto sellaiselle kevytkenkäiselle naiselle, joka on ollut 19-vuotisen elämänsä aikana ainakin 15 eri miehen kanssa suhteessa, mutta ei siltikään kelpuuttanut mua suhteeseen, en tiedä ketään muuta miestä jolle tämä huora olis antanut pakit. Hän muutenkin keksi aina tyhjästä aiheita joista raivota mulle.

        P.S Tällä muijalla on nykyään vauva.

        Itse tunne henkilöä, joka on ollut niin 50 ihmisen kanssa suhteessa, usein monen kanssa samaan aikaan. Ikää ei vielä edes 18...


    • sfeesss

      olen samaa mieltä kosto todellakin elää! tai sitten jätät sen omaan arvoonsa, mutta näin en tekisi!

    • luuserimies22

      Jos tietyssä kaveripiirissä on vaikkapa 1 tyttö ja 5 poikaa, ja se tyttö haluaa seksuaalisesti neljää niistä pojista, niin myöskin viidettä poikaa pitää haluta seksuaalisesti! Näin on näreet!

    • luuserimies22

      Hän oli sellainen kevytkenkäinen tyttö, joka yritti iskeä tyyliin LÄHES JOKAISTA vastaantulevaa miestä. Ihastuin tietysti häneen, koskan hän oli silloin ainoa tyttö koulusta, joka oma-aloitteisesti tulee juttelemaan mulle. Olin silloin yksinäinen eikä mulla ollut juurikaan kavereita. (Tosin ei pahemmin nykyäänkään.) Jossakin vaiheessa kerroin tunteeni, mutta silti jouduin friendzonelle, vaikka muuten hänelle tuntui kelpaavan LÄHES KUKA TAHANSA mies. Mä olin AINOA JOKA EI KELVANNUT HÄNELLE!

    • apua22

      Koita unohtaa. Huono tuuri, toivottavasi jatkossa menee paremmin.

    • luuserimies22

      Mä olen jo melkein 23 vuotta, ja olen edelleen täysin kokematon naisten suhteen! PERKELE! VITTU! SAATANA! En ole koskaan ollut parisuhteessa, en harrastanut seksiä, enkä edes suudellut ketään naispuolista! Olen lähestynyt elämäni aikana varmaan kymmeniä eri naisia, ja joka kerta saanut pakit saatana! En siis kelpaa minkäänlaisille naisille, vaikka olenkin ollut aina hyväkäytöksinen heitä kohtaan! Mutta nyt tuntuu, että voisin kostaa vaikka kaikille maailman naisille sen, ettei yksikään heistä halua kanssani suhdetta/seksiä...

      • luuserimies22

        Pian tapahtuman jälkeen yritin iskeä yhtä toista tyttöä siitä samasta koulusta, mutta hänkin antoi mulle pakit saatana, ja hän oli vieläpä melkoisen ruma ja ujo tyttö! NAISILLA ON VARMASTI JOKU MAAILMANLAAJUINEN SALALIITTO MINUA VASTAAN KUN KUKAAN EI HALUA PARISUHDETTA/SEKSIÄ! KAIKKI MUUT IHMISET TÄSSÄ MAAILMASSA SAAVAT, MINÄ EN!


    • 21v

      On kyllä aika säälittävää tämä netissä valittaminen ja vielä säälittävämpää tuo nimen julkaisu

      • 21v

        Mutta säälittävintä on kyllä tuo huorittelu. Kasvaisit


      • luuserimies22
        21v kirjoitti:

        Mutta säälittävintä on kyllä tuo huorittelu. Kasvaisit

        Höpöhöpö, tuollainen koulukiusaaja nainen ansaitsee pahimman mahdollisen koston.


    • Vanha keskustelu, mutta kuitenkin.

      Tyttö teki todella ikävästi aloittajalle, mutten usko, että asialle voi enää tehdä mitään. Myöskään nimitys ei välttämättä ole ihan oikea.
      Onhan aloittajalla oikeus olla vihainen, mutta ehkä pitäisi suhteuttaa asiat oikeisiin mittakaavoihin.
      Ja useimmiten toisenlaisen käytöksen omaavia tyttöjä/naisia löytyy kyllä.

      • luuserimies22

        Naisista on aina vitun kivaa pitää salaliittoa tiettyjä miehiä vastaan ja sitten keskenään juoruilla saunailloissa että "se luuseri ei kyllä mulle kelpaa" ja naisen kaverit toteavat siihen että "joo ei mullekkaan, toivottavasti se tyyppi ei löydä naista ikinä." Noin naiset aina ajattelevat tietyistä miehistä, ja heistä on ihan ilmiselvästi kivaa jos jotkut miehet eivät koskaan löydä ketään.


      • luuserimies22 kirjoitti:

        Naisista on aina vitun kivaa pitää salaliittoa tiettyjä miehiä vastaan ja sitten keskenään juoruilla saunailloissa että "se luuseri ei kyllä mulle kelpaa" ja naisen kaverit toteavat siihen että "joo ei mullekkaan, toivottavasti se tyyppi ei löydä naista ikinä." Noin naiset aina ajattelevat tietyistä miehistä, ja heistä on ihan ilmiselvästi kivaa jos jotkut miehet eivät koskaan löydä ketään.

        Mistä tiedät tämän? Oletko seurannut naisten käytöstä saunoissa? Vai onko tämä sinun oma salaliittoteoriasi?
        Foliohatut päähän.


      • luuserimies22 kirjoitti:

        Naisista on aina vitun kivaa pitää salaliittoa tiettyjä miehiä vastaan ja sitten keskenään juoruilla saunailloissa että "se luuseri ei kyllä mulle kelpaa" ja naisen kaverit toteavat siihen että "joo ei mullekkaan, toivottavasti se tyyppi ei löydä naista ikinä." Noin naiset aina ajattelevat tietyistä miehistä, ja heistä on ihan ilmiselvästi kivaa jos jotkut miehet eivät koskaan löydä ketään.

        Tuohon on varmasti vaikea sanoa mitään. Tyttäjä on erilaisia samoin kuin poikiakin.


      • luuserimies22
        animehomo- kirjoitti:

        Mistä tiedät tämän? Oletko seurannut naisten käytöstä saunoissa? Vai onko tämä sinun oma salaliittoteoriasi?
        Foliohatut päähän.

        Se näkyy ihan päällepäin, jos samalle miehelle antaa pakit vaikkapa kymmenen naista muutaman vuoden aikana, niin mistä muustakaan se voisi johtua, kuin naisten salaisesta salaliitosta?


      • luuserimies22 kirjoitti:

        Se näkyy ihan päällepäin, jos samalle miehelle antaa pakit vaikkapa kymmenen naista muutaman vuoden aikana, niin mistä muustakaan se voisi johtua, kuin naisten salaisesta salaliitosta?

        Tai ehkä se johtuu siitä, että sinusta ei vain pidetä.


      • luuserimies22 kirjoitti:

        Se näkyy ihan päällepäin, jos samalle miehelle antaa pakit vaikkapa kymmenen naista muutaman vuoden aikana, niin mistä muustakaan se voisi johtua, kuin naisten salaisesta salaliitosta?

        Komppaan nimimerkkiä "voittajainen"; Jos vaikka lakkaisit olemasta luuseri. Mitenköhän se kävis?


      • Eiköhän olisi järkevintä jättää tämä keskustelu taakse.


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Eiköhän olisi järkevintä jättää tämä keskustelu taakse.

        ?*


    • Aika jäätävää nimittelyä. Mies ei sano naista huoraksi. Ammattilaiset erikseen ja silloinkin Aikuinen Mies sanoo sen respektillä. Hän eikä kukaan muukaan ihminen ole millään tavalla, tasolla tai muulla tilivelvollinen sinulle, velkaa sinulle tai mitään muuta. Ihmiset voivat puhua ja valehdella mitä haluavat, mutta he eivät määrittele sitä miten sinä käyttäydyt...Sinä teet sen ja sinä teet sen helvetin huonosti, kuullostat aggressiiviselta umpimieliseltä naisten vihaajalta. Jos et koe olevasi sitä niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä hetki kuka on ja mitä tekee. Ihmisen ovat, tuntevat, tekevät mutta sinä ja vain sinä olet vastuussa siitä mitä sinä tunnet sanot teet....

    • KusitKaikenLuuserimies22

      Luuserimies22:
      1. Otan osaa. Voot toki viedä asian käräjille kunnianloukkauksesta.
      2. Toivon kannaltasi, ettei tämä henkilö koskaan näe tätä viesti ketjua, sillä hän varmasti tunnistaa sinut ja voi haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta/huorittelusta ja sen liittämistä oikeaan nimeen.

    • luuserimies22

      Tämä kyseinen huora aina vittuili mulle ja kiusasi mua siellä asuntolassa! Olin ainoa joka ei kelvannut hänelle! Tarkoittanee sitä että olen maailman epähaluttavin mies, joka ei ole mies ollenkaan!

    • julmaa

      Sua on selvästi loukattu, mutta tää huorittelu ei sinäänsä auta sua mitenkää ylöspäin elämässä. Nyt koitat keskittyä positiivisempiin asioihin, koska tän ihmisen ajattelu selvästi saa sun veres kiehumaan. Mukavia ihmisiä on olemassa, hakeudu heidän seuraan. Jos oot muuten hiljanen tyyppi ja sulla on vaikeeta kertoa miltä susta. tuntuu ku sua loukataan niin mä ymmärrän että se menee tähän netissä haukkumiseen sit ku kiehuu yli. Mutta älä vajoa niin alas, eteenpäin nyt ja unohda tuo nainen.

    • luuserimies22

      Kerran mä kysyin siltä tytöltä että "onko tyyppi x tyypin y kaveri" niin hän vastasi mulle että "kyllä on, sulla ei oo oikeutta päättää ketkä ovat tyypin y kavereita". Sitten vastasin hänelle että "enhän mä nyt sellaista halua määrätäkään, kunhan vain kysyin". Sitten se tyttö vastasi mulle näin: "Ihan selvästi haluat määrätä toisten kavereista, mulle on ihan turha väittää vastaan."

    • luuserimies22

      Se huora väitti hänen kavereilleen jopa mun pahoinpidelleen hänen ihastustaan, ja muutenkin se huora aina kohteli mua huonosti varsinkin sen jälkeen, kun olin kertonut tunteistani. Kerran mä ihan oikeasti pelkäsin häntä niin paljon etten uskaltanut lähteä asuntolahuoneestani yhtään minnekkään, koska pelkäsin hänen tulevan mua vastaan. Sitä ennen hän soitti mulle puhelun, jossa hän haukkui mua ja uhkaili mua. Tämä tapahtui pari viikkoa sen jälkeen kun olin kertonut hänelle olevani ihastunut häneen. Ja mua siis ihan oikeesti pelotti sen jälkeen, kun hän soitti mulle sen uhkauspuhelun.

    • luuserimies22

      Teidän muiden on ihan turha yrittää suojella sitä naista ja väittää, että hänen käytöksensä olisi muka johtunut hänen omasta pahasta olostaan. Mä näen vielä nykyäänkin painajaisia siitä, kun ne asuntolan tyypit uhkaili mua aikoinaan. Niitä uhkauksia alkoi tulla sen jälkeen, kun se nainen oli puhunut minusta paskaa, väittänyt minun hakanneen erästä tyyppiä, mikä ei ollenkaan pitänyt paikkaansa. Ja hän alkoi puhua minusta paskaa sen jälkeen, kun kerroin olevani ihastunut häneen.

    • luuserimies22

      Silloin kun se eräs Henna-niminen nainen puhui minusta valheita ympäriinsä niin kaikki olivat hänen puolellaan mutta kukaan ei uskonut minua, tässä maailmassa kaikkia rikollisia suojellaan mutta syyttömiä rangaistaan!

      • 09polö

        Internet-depaateissa eli julkisissa väittelyissä yleensä käy niin, että syytön eli keskustelun aloittajaa rankaistaan moderaatoiren toimesta väittämällä hänestä, että on vetänyt liikkaa huumeita ja viinaa, jne. Ja sitten keskustelu lukitaan ja syttömän keskustelun aloittajan tunnukset bännätään. Esim. sellaisissa eipäs juupas keskusteluissa missä keskustelun aloittajasta aletaan väittään että sen osaamisella ei pääse töihin joka ei edes pidä paikkaansa. Tällainen on taas hyvin lähellä kunnian loukkausta ainakin mun mielestä josta pahimmillaan tekijät saa 6 kk linnaa jos Poliisi totetaa olevan kyse Julkisesta kunnian loukkauksesta.

        Mutta sulle sanoisin, että unohda koko nainen ja sen vielä ettei naisilla ole mitään salaliittoa sinua vastaan. Kyllä sulle vielä nainen löytyy ja kannattaa muista, että monilla miehillä käy niin, että sellainen löytyy vasta yli 30-vuoden iässä, koska sen ikäisenä naiset ovat elämääkokeneepia ja eivät luule itsestään liikaa ja ole liian ylimielisiä miesten suhteen ja tavoittele jotain lihaksikasta miesmallia.


      • luuserimies22
        09polö kirjoitti:

        Internet-depaateissa eli julkisissa väittelyissä yleensä käy niin, että syytön eli keskustelun aloittajaa rankaistaan moderaatoiren toimesta väittämällä hänestä, että on vetänyt liikkaa huumeita ja viinaa, jne. Ja sitten keskustelu lukitaan ja syttömän keskustelun aloittajan tunnukset bännätään. Esim. sellaisissa eipäs juupas keskusteluissa missä keskustelun aloittajasta aletaan väittään että sen osaamisella ei pääse töihin joka ei edes pidä paikkaansa. Tällainen on taas hyvin lähellä kunnian loukkausta ainakin mun mielestä josta pahimmillaan tekijät saa 6 kk linnaa jos Poliisi totetaa olevan kyse Julkisesta kunnian loukkauksesta.

        Mutta sulle sanoisin, että unohda koko nainen ja sen vielä ettei naisilla ole mitään salaliittoa sinua vastaan. Kyllä sulle vielä nainen löytyy ja kannattaa muista, että monilla miehillä käy niin, että sellainen löytyy vasta yli 30-vuoden iässä, koska sen ikäisenä naiset ovat elämääkokeneepia ja eivät luule itsestään liikaa ja ole liian ylimielisiä miesten suhteen ja tavoittele jotain lihaksikasta miesmallia.

        Meinaatko että on muka ihan tavallista elää yli 30-vuotiaaksi edes ilman ensisuudelmaa?


    • mggRolll

      Jossain vaiheessa omaa elämää -kun vielä itsellä on omaan elämään vaikutusvaltaa eikä ole sitä omalla toiminalla luovuttanut valtiolle.....-on hyvä pysähtyä ja hengittää, hengittää lisää ja taas vaan hengittää ja katsoa kellosta vaikka 2 tuntia mikä on lyhyt aika vs 10 vuotta. Sitten kysyä itseltä onko tuo soppa oman elämän uhraamisen arvoinen keitos? Saanko niin paljon hyvää että hyvästelen ison osa loppuelämästäni-tai kokonaan?

      Suudelmat, rakastuminen, rakkaus ja se haastavin vaiken paras eli Rakkaus.....kaikki se pakenee tuota raivoa. Millään "oikeutuksella" et ole oikeutettu rakkauteen rakastamiseen tai mihinkään mitä ihminen vapaasta tahdosta hyvän olon takia toisen kanssa haluaa. Meitä on kohta 8 miljardia jonossa täällä, miksi sinä raivopäisenä herättäisit hyvää ja menisit jonon ohi?! Se että jos repsahdat homsuun joka säätää eikä itekään tajua mitä tekee niin tervetuloa klubiin, et ole ainoa. Jos sen takia vihaat ja vaadit naisita niin rakkaus on paljon kauempana kuin edes tajuat. Jos haluat rakkautta etkä vain huutele tyhjällä sanalla niin pysähdy.....se ei ole pepsimax jota vedät purkista koska ja kun haluat, se on sitä mitä saat kun itse annat. Paljonko omalta huutamiselta olet ehtinyt antaa rakkautta?

      Joskus kun kyllästyt tuohon ympäristöön missä negatiivisille voimille polvistuvat kaikki ja löydät itsestä halua enempään niin huomaat että mikä maailma on jo valmiina.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe