Korppis kertoi:
» Istuin Vuelling lennolla Roomasta Amsterdamiin. Edessäni oleva nainen (kansalaisuus jäi epäselväksi), rysäytti istuimensa alas jolloin jalkani jäi puristukseen. Työnsin penkin takaisin ja sanoin, hei..en sovi istumaan. Nainen kiukustui ja rysäytti penkin taas alas sanoen, olen maksanut, että saan nukkua. No, istuimme kaikki takana niissä halvimmissa paikoissa ; )
Vieressäni istuva hollantilainen nuori nainen huomautti edessä olevalle naiselle, että tämä rouva ei voi istua ja hänen jalkoihinsa sattuu. Kiukkuisen naisen tatuloitu machomiesystävä alkoi hermostumaan. Sai pidettyä muljailuista huolimatta malttinsa, mutta vääntelehti siihen malliin, että päätimme olla hiljaa. Kiukuttelijan tuolikin pysyi yläasennossa.
Olisiko tarinani SUOMESSA ylittänyt median uutiskynnyksen?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Ei todellakaan! «
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Mikä Suomen MEDIAA oikein vaivaa?
2
60
Vastaukset
- Suomi-vihaako
Luin Korven Sanomista toimittaja Raimo Viirretin yläkerta kirjoituksen.
Tylytys, töykeys ja törkeys.
Ulkomaalaistaustainen nainen istui metrossa ja pyysi vierellään istuvaa suomalaisnaista siirtämään muovikassiaan, jotta nainen voisi istua hyvin siten, että polviin ei satu.
Syntyi sanaharkkaa ja tietenkin se oli se suomalainen oli ihan kamalan törkeä.
Miksi tällaiset tapahtumat rikkovat uutiskynnyksen Suomessa?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ - Maan-voi.vallata.näinkin
Lukekaapa ihmisten mietteitä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14049298/maan-voi-vallata-nainkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388